1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

problema servo

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de flo06, 14 Apr 2008.

Taguri:
  1. cosmin123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Mesaje:
    12
    Revin. Am masurat mufa de curent care vine in pompa cu motoru pornit si imi arata 14 si ceva, si mufa de la senzor din partea stanga cum te uiti la pompa imi arata 0.20-0.10 la pini
     
  2. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    iulianp
    Dar tensiunea pe mufa senzor este 0.59-0.60v si pompa nu se aude deloc functionand. Fara senzor nu merge mai bine, am zis mai sus ca parca este o usoara diferenta, dar nu este.
     
  3. iulianp

    iulianp Bronze Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    219
    Locație:
    Bucuresti
    Pe senzor trebuie sa ai un 5V dat de pompa. Daca pompa nu da acei 5V senzorul nu are cum sa-si faca treaba. Pe iesirea senzorului intradevar trebuie sa ai o tensiune mai mica variabila dar asta nu are importanta cat nu ai eroare de senzor. Pe de alta parte pompa ta porneste fapt rezultat din pozele de mai sus (~1306/min.) iar tu spui ca nu se aude deloc functionand. Undeva nu bate. Cred ca la tine pompa nu da acei 5V pentru senzor, de aici ceata si nedumeririle tale. Daca nu intelegi logica testerul te poate pacali uneori asupra defectului.
     
  4. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Multumesc frumos pentru tot. Pozele sunt facute dupa ce am sters eroarea. Pot fi ceva neintelegeri deoarece functioneaza intermitent, cand o apuca. Prima data cand pornesc merge normal si o ia razna dupa o perioada nedeterminata de timp. Dar acum ca am senzorul inca anulat am observat ca pompa nu mai bazaie, dar nu am pus testerul sa vad ce imi arata in meniu.
     
  5. cosmin123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Mesaje:
    12
    Am masurant motorul pornit, am pus negru la mufa de curent si rosu la senzor, la primu pin din dreapta de la senzor imi arata 0,47, dupa nu am pin, la urmatorul pin imi arata 29,5 si la ultimu pin imi arata 0,43, acuma nu stiu daca am pus eu multimetru corespunzator
     
  6. cosmin123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Mesaje:
    12
    si poza aceasta

    Iar cand am masurat mufa de curent imi arata 29,7
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2018
  7. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Din cate stiu eu ai masurat cu curent alternativ. Trebuia sa pui pe 20 DC in partea stanga. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.
     
  8. iulianp

    iulianp Bronze Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    219
    Locație:
    Bucuresti
    Ai dreptate.
     
  9. cosmin123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Mesaje:
    12
    ok, o sa incerc maine din nou ;)
     
  10. cosmin123 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Mesaje:
    12
    Salut, am revenit, am fost la un asa zis "electrician" iar acea persoana mi-a schimbat 2 condensatori, am montat-o pe masina, iar dupa cateva secunde a iesit putin fum alb si gata servo.
     
  11. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Eu am montat la loc senzorul deoarece mergea la fel fara si acum merge de o saptamana fara probleme.
     
  12. Rabusapca Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Mesaje:
    4
    Știți careva care sunt punctele de masa la o Skoda Fabia 1.4mpi an2002
     
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Lonjeron, partea stanga.
     
    Rabusapca Marian apreciază asta.
  14. Rabusapca Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Mesaje:
    4
    Mai 3 le-am găsit sa mai fie unu ?
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  16. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Va salut din nou,
    Problema a revenit dupa o luna 01290 cu 29-10 Short to ground - Intermitent. Am pornit-o dupa doua zile la -12 grade si a mers perfect o jumatate de ora dupa care a reaparut. Am pus testerul, am sters eroarea, am invartit de volan si nimic, dar cand am bracat la maxim in stanga a aparut din nou. Senzorul a ramas la 62,4 grade, restul OK. Am sters din nou si nu am mai facut nimic.
     
  17. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Va salut din nou. Am scos azi senzorul G250 si avea oxid verde pe placa, am curatat cu un spray special pentru componente electrice, dar fara rezultat. Tind sa cred ca senzorul este dus cu toate ca in VCDS totul este OK doar ca la unghi senzor nu indica nimic.
     
  18. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    117
    Fara osciloscop nu faci absolut nimic, VCDS-ul in astfel de cazuri e doar sa te ajute sa identifici cam pe unde ar fi problema, iti trebuie un osciloscop cu decodor de protocol iar in service-urile noastre e greu de crezut ca gasesti un "mecanic" care macar sa pronunte corect numele sculei dapai sa-l si foloseasca. Parerea mea e sa schimbi senzorul, cauti unul la dezmembrari, cred ca gasesti la 100-150 lei il schimbi si gata. Inainte de asta scoate mufa care vine de la senzor si intra in pompa, daca nu se schimba ceva e clar senzorul, asta cu conditia ca pompa sa fie functionala. Eu am schimbat senzorul si nu mai am probleme, la mine fluctuau luminile, senzorul fiind defect, nu mort, trimitea comenzi anapoda calculatorului pompei si asta consuma curent aiurea din instalatie.
     
  19. sorinm8 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Targoviste
    Am facut scanarea si senzorul G250 este teminat, nu vede unghiul volanului, la virarea volanului valoarea masurata a unghiului era zero, miine schimb senzorul cu unul nou , nu sh si am sa va tin la curent, servodirectia mergea in Safe Mode dar am inteles ca nu este indicat sa mergi mult timp asa.
     
  20. sorinm8 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Targoviste
    Senzorul este dus si servodirectia lucreaza in mod de avarie, poti sa mergi asa cu ea dar s-ar putea sa strici pompa de servo si te duc reparatiile mult mai mult, asa am patit si eu cu skoda mea am avea aceleasi simptome ca la tine si am schimbat senzorul de pe servodirectie cu unul nou,cam 550 lei cu tot cu manopera

    Senzorul este dus si servodirectia lucreaza in mod de avarie, poti sa mergi asa cu ea dar s-ar putea sa strici pompa de servo si te duc reparatiile mult mai mult, asa am patit si eu cu skoda mea am avea aceleasi simptome ca la tine si am schimbat senzorul de pe servodirectie cu unul nou,cam 550 lei cu tot cu manopera acum directia merge mult mai usor decit in Safe Mode si uitati si senzorul pe care l-am scos de pe masina
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2018

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare