1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Rapid TSI

Discuție în 'Skoda Rapid' creată de SPIDER, 6 Mar 2011.

  1. ValentinHolban 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2020
    Mesaje:
    2
    Va multumesc tare mult!! 1.2 tsi 90cp 66kw distributie pe curea...bn ca m.am hotarat sa schimb si pompa de apa pt ca asa mi.au recomandat si alti mecanici...
     
  2. Rapid2014 Bronze Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    215
    Eu am verificat de 3(!) ori, la cererea mea. Dupa ultima verificare, cand mi-au spus ca lantul s-a strans de la ultima masuratoare :blink:, m-am lasat pabugas. Nu platesc sa primesc raspunsuri "calificate" (probabil nici nu au verificat, dar au luat banii). Acum ascult cu atentie pronirile la rece, cand incepe sa faca urat, am sa le cer schimbarea.

    Posibil pompa de inalte. Am inteles ca aia (tipul montat si pe 1.2 tsi) se duce repede la VAG-uri.
    Insa doar un service iti poate spune.
    Sau poate deja ai determinat cauza...
     
  3. Adi Sim

    Adi Sim Bronze Member

    Înscris:
    10 Sep 2014
    Mesaje:
    216
    Vă salut!
    Mașina a făcut 91500 km.
    Săptămâna trecută am facut schimb ulei, filtre, bujii.
    - 4L Ulei - Ravenol VMP USVO = 285 lei
    - Filtre aer, polen, ulei - Mann = 177 lei;
    - Fitru benzină - Mann = 80 lei;
    - Bujii - NGK Laser Iridium = 232 lei
    Total piese = 774 lei
    Manoperă = 400 lei (a inclus si diagnoză).
    În August am schimbat și bateria originală (Exide 7 ani durata de utilizare) cu Macht 50Ah.
     
  4. OvidiuCretu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Mesaje:
    9
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare,

    Posesor de Skoda Rapid 1.0 TSI 105 cp, fabricatie 2018.
    Saptamana aceasta m-a lasat la greu, dupa 3 luni de la iesirea din garantie.
    Manifestare: tot felul de erori in bord: Check Engine, EPC
    in Maxi-Dot: Stabilisation Control (ESC), Tyre Pressure indicator, Hill Hold Control, start stop system.
    Plus masina tremura la relanti.
    Dus pe platforma in reprezentanta, constatarea: defect clapeta de acceleratie. Aparent ceva comun si comunicat de la fabrica.
    A trebuit inlocuire totala. Cod piesa 04C133062C producatorul OEM e Magneti Marelli.
    S-a rupt arcul ce face revenirea clapetei in pozitia inchis. Am cerut piesa si am desfacut-o de curiozitate. Nu e servisabil arcul.

    A mai patit cineva ceva de genul acesta?
     
    Paul Corneliu apreciază asta.
  5. crys68

    crys68 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2013
    Mesaje:
    51
    Corect asa procedez si eu precum Rapid2014
     
  6. micutu82 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2017
    Mesaje:
    2
    Va salut. Chiar daca nu s-a mai scris de mult timp pe acest topic consider ca nu este nevoie sa deschid altul.

    Intrebarea mea este urmatoarea. M-ar interesa sa iau o skoda rapid, 1.2tsi, 110cp, cod motor CJZD, masina fabrica in noiembrie 2016, 100.000km.

    Stiu ca au fost probleme cu aceste motoare, s-a rezolvat partea de distributie, trecand la curea, dar am inteles ca-s probleme cu chiuloasa si pistoanele, parca.

    Motoarele au inceput, din ce am inteles, sa fie fabricate de prin 2015, cel putin modelele astea. Aveti idee daca pana la sfarsitul lui 2016 s-au mai rezolvat din probleme? :)

    Multumesc
     
  7. CUPA Ovidiu-Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2024
    Mesaje:
    2
    Salutare!


    Detin Skoda Rapid 1.0 TSI 110 CP din 2019 cu 155k km reali [​IMG] - ca un bun si responsabil conducator auto, ma intereseaza informatia referitoare la schimbul distributiei - daca avem utilizatori de Skoda cu specificatii apropiate si a ajuns la schimbarea distributiei, am rugamintea sa ne spuna detalii: la cati km a schimbat, ce a continut kit-ul si manopera.
    De asemenea, va informez ca am primit de la Avia Motors 2 oferte de schimb distributie (OE si after market) cu un pret de 5800 lei, respectiv 3800 lei, cu mentiunea ca distributia se schimba la 160k de km
    Un alt service autorizat (Nurvil) a mentionat ca distributia se verifica la 200k de km...
    Sper sa va ajute aceste informatii; pana in prezent au fost facute reviziile la 30k de km (ulei, filtre), la 60k de km (ulei, filtre, bujii), la 90k de km (ulei, filtre), la 120k de km (ulei, filtre, bujii); de asemenea, am mai schimbat ambreiajul....nu, nu e de vanzare [​IMG]))))
    doar voiam sa avem informatii complete si pentru alti utilizatori interesati.


    Asadar, informatii incerte de la reprezentanta...


    Multumesc
     
  8. j.tibi

    j.tibi Silver Member

    Înscris:
    24 Sep 2019
    Mesaje:
    430
    Locație:
    Miercurea Ciuc
    Salut,
    Din păcate, așa sunt reprezentanțele Skoda (sau VAG), dau informații după ureche. De asemenea, nu vei găsi pe nicăieri descrierea operațiunilor service și a intervalelor de timp recomandate. Dacă este să ne luăm după alte mărci, majoritatea recomandă schimbarea distribuției la 160 - 180k km, deci seamănă cu termenele primite de tine. Pe net vei găsi tot informații diferite, vezi de exemplu, pentru Seat 1.0 (ultima postare conține un răspuns oficial):
    https://www.aronaforums.co.uk/threads/timing-belt-interval.2040/
     
  9. CUPA Ovidiu-Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2024
    Mesaje:
    2
    Salutare,

    Update la schimbarea distributiei: cei de la Porsche Bucuresti Nord: "intervalul de inlocuire al distributiei, acesta nu are termen de inlocuire oferit de catre producator. In cazurile enuntate, producatorul recomanda sa se inlocuiasca la 300.000 km in limita a 15 ani (sau la cererea clientului)"
    Totodata, o revizie la numar de km presupune un cost de 1500 lei la reprezentante (ulei, filtre, lichid de frana); iar in regie proprie 700 lei.

    Numai bine,
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare