1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Valva N18

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de LoloSan, 28 Iun 2015.

  1. LoloSan 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2015
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    Am o intrebare de baraj. Turbina mea intra in limp mode la 2800 de ture pe treapta a 4 a si a 5 a. Am curatat egr-ul (era "noroi" in el) si am observat ca una din valve (din cate am vazut pe scheme valva N18) are mufa topita pentru ca s-a atins de evacuare. Este posibil din cauza acestei valve sa nu lucreze egr-ul si turbo sa intre in limp mode ?
     

Distribuie pagina asta