1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Tăcănit motor la rece.

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de asref64, 28 Oct 2014.

  1. asref64 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Brasov
    Salutare,
    sunt proaspătul posesor al unei Skoda Octavia II motor 2,0 Tdi 140 Hp, model 2011, recent adus din Germania, care in ciuda faptului că are peste 200.000 km, arată foarte ingrijit, are un consum sub 5% la drum intins, iar motorul are vână si nu consumă ulei.
    Totusi am o intrebare, poate mă lămureste cineva: dimineata la pornire, sau când motorul e rece se aude un tăcănit la motor. Acesta apare doar când turatia se apropie si trece de 2000 de ture si doar când e in sarcină. Dacă il scot din viteză si cresc turatia până la 4000 nu se aude deloc. Tăcănitul dispare după 4-5 minute de mers. Am fost cu masina la mecanic si mi-a spus ca ar fi avansul din pompa de injectie si că e normal, nu este o problemă.
    Poate cineva să mă lamurească (eventual linistească). Aceste simptome se manifestă si la voi? Dacă e totusi o problemă, se poate rezolva? Si cum? Multumesc anticipat pentru lămuriri si sfaturi. :friends:
     
  2. 26dyg

    26dyg 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2013
    Mesaje:
    17
    posibil sa fie si de la vreun tachete...pana isi face ungerea cu ulei mai bine.
    Atentie : sa numai accelerezi masina asa puternic pe liber si mai ales cand motorul e rece !
    Poti sa strici turbina fiind rece si tu Ii dai aer cald dintr-o data...Dupa ce ai apa la 90 grade poti sa-i dai talpa cat vrei.
     
    Ultima editare: 30 Oct 2014
  3. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    Se desface capacul la tacheti si se observa axa cu came.de preferat sa vada asta un mecanic bun.
     
  4. asref64 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2014
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Brasov
    Am fost astăzi la Tess, le-am explicat simptomele si mi-au spus că momentan nu e nevoie de niciun reglaj, este ceva ce se incadrează in limita normalului. Trebuie doar dimineata, sau cand pornesc cu motorul rece să am mai multă răbdare si să las motorul să se incalzească putin, să ajungă ulei cald si la tacheti.
     
  5. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Mda,auzi,ulei cald..pai cat ar trebui sa stai ca sa ajunga ulei cald?
     
  6. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    Unde puiimei ai gasit mecanicii astia? Sa mergi maine la ei cu un chibrit.benzina,sa isi dea foc,gasesc ei pe acolo....
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Se incadreaza la simptome care nu strica nimic imediat , dar care in timp se acutizeaza si se strica ceva mult mai important . Trebuie sa intelegi ca decat sa fi cumparat o masina din 2011 cu 200.000 km , mai bine cumparai una din 2005 cu 100.000 km. Rulajul inseamna starea masinii si a motorului. Masina poate arata bine la exterior , dar orice polis i-ai trage , motorul si celelalte chestii care au prostul obicei sa se invarta odata cu el , au functionat timp de 200.000 km , adica de doua ori cat da producatorul garantie . Contrar celor care habar nu au ce e ala un motor modern , desi randamentul este mai mare la motoarele mai sofisticate , fiabilitatea si durata de viata scad invers proportional. Mecanicii te vor usca de bani. Au sa iti spuna sa schimbi o multime , tacheti , injectoare , pompe ...si motorul tot asa va face. DE ce ? Pentru ca deja are un rulaj mai mare decat durata programata de viata la care s-au gandit constructorii. Asta este genul de afacere pe care nepriceputul il face , dupa ce citeste pe net doua nopti si este convins ca stie totul despre motoare si modele de masina. 200.000 km este mult pentru un motor modern. Nu mai visati rufe intinse. De aia costa putin masinile cu sute de mii , pentru ca sunt pe duca si au nevoie de servisari atat de costisitoare incat proprietarul prefera sa piarda la pret numai sa scape de ele.
     
  8. Amet ainur 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2020
    Mesaje:
    1
    Salut am și eu aceeași problema la o skoda octavia 2 1.6 mpi, dimineata se aude o bătaie la motor timp de aproximativ 1 min, dar numai dimineața, ce ar putea fi?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare