1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Scala Style 1.0 TSI

Discuție în 'Skoda Scala' creată de Adi Z, 13 Iun 2019.

  1. ciolan

    ciolan 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2020
    Mesaje:
    48
    Arata bine!
    De ce nu a reusit prima data?
     
  2. Emilian Radu

    Emilian Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    29
    Locație:
    bucuresti
    Da, de fiecare data...

    Am sunat la reprezentanta, trebuie sa programez un test pentru tinuta de drum, revin cu detalii...


    @Ianculescu Stefan daca ai fi facut poza de pe partea din care batea soarele le-am fi vazut mai bine ... zic pentru un prieten :)
     
  3. Ianculescu Stefan

    Ianculescu Stefan 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Mesaje:
    43
    Locație:
    Targu-Mures
    Jantele erau OEM dar pt Audi A1. Erau mai grele si mai late 7.5 J. Afectau consumul, acceleratia si directia.
     
  4. j.tibi

    j.tibi Bronze Member

    Înscris:
    24 Sep 2019
    Mesaje:
    267
    Locație:
    Miercurea Ciuc
    Salutări!
    Am revenit din concediu, totalizând aproximativ 3.000 km în 3 săptămâni. Mașina s-a comportat bine, am avut și un traseu de test bunicel, de 1700 km.: Miercurea Ciuc - Transfăgărășan - Sibiu (Tilișca) - Transalpina - Băile Herculane (Orșova + Cheile Nerei + Cheile Cernei) - Miercurea Ciuc. Pe acest traseu mașina a fost încăractă cu 4 persoane și portbagajul full, dar s-a comportat impecabil, inclusiv pe drumuri proaste. Media consumului a fost de 6,2 l/100 km, ceea ce cred că este foarte bine, ținând cont de încărcătura și dificultatea traseului, mai ales că Transfăgărășanul și Transalpina au fost destul de aglomerate (mai ales cu șoferi de ocazie, care urcă cu treapta 1 și îneacă motorul...). Singura chestie care mai cere obișnuință este lipsa frânei de motor, dar asta este, voi schimba plăcuțele mai des ca până acum :).
     
    enedelcu, Popescu Liviu și Emilian Radu apreciază asta.
  5. Popescu Liviu

    Popescu Liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2019
    Mesaje:
    15
    Acesta de la PTC este dedicat pentru Scala, se potriveste perfect.
     
  6. Arin

    Arin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2020
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Skoda Connect ??? Are probleme sau trebuie sa merg la ei ?
     
  7. j.tibi

    j.tibi Bronze Member

    Înscris:
    24 Sep 2019
    Mesaje:
    267
    Locație:
    Miercurea Ciuc
    Te rog descrie ce probleme ai cu Skoda Connect, este greu de înțeles din postul tău.
     
  8. Arin

    Arin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2020
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Nu am reusit sa vad mai nimic.
    Atunci când se conectează vad doar kilometrajul.
    Cam putin.
     
  9. logaritm 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2020
    Mesaje:
    10
    depinde ce pachet ai pe masina, dacă e ala basic cam atât ai.
    era unul în care deschideai geamuri, aprindeai faruri, blocai mașina etc dar era separat ca opțiune.
     
  10. Arin

    Arin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2020
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Nu e cheală. Am luat echipată AMBITION la care am mai băgat opționale.
     
  11. logaritm 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2020
    Mesaje:
    10
    j.tibi apreciază asta.
  12. Balazs Horatiu Felix

    Balazs Horatiu Felix 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2020
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Brasov
    Si eu am avut aceasta curiozitate si pe aceiasi configuratie in Germania era mai scumpa cu 4500 euro.
     
  13. Arin

    Arin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2020
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Are toate . Am verificat actele. Am găsit undeva ca pana nu este masina înmatriculata si sa prezinți permisul de conducere care sa fie băgat în cont nu prea sunt toate funcționale. După ce fac actele ii vizitez.
     
  14. Bogdan Sergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2020
    Mesaje:
    2
    Va salut cu respect, daca se poate sa ma ajutati daca ati patit si voi sau nu?

    In iunie am cumparat si eu o skoda scala 1.5 tsi 150cp si deja am remarcat 2 probleme ce le simt.

    1. Cea mai grava, in momentul in care accelerez, dupa 2500 turatii, se aude un zgomot ca si cum pe langa turbo si mai aude un huruit care se aude din ce in ce mai tare pe nivel ce accelerez (mentionez ca este un sunet mai silentios insa e cuidat la masina nou noutza)

    2. In momentul in care o bag in marsalier si incep sa merg cu spatele, cand pun prima frână se aude ca si cum ar crăpa ceva sub ea, insa dupa aceea nu se mai aude niciun sunet daca pun alte frâne cat sunt inca in manevra de mers cu spatele.
     
  15. Emilian Radu

    Emilian Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    29
    Locație:
    bucuresti
    Salut Bogdan,

    Eu am 1.0 116CP si face la fel.
    Te rog, daca discuti la service, spune-ne si noua ce raspunsuri ti-au dat.

    La partea cu turbo, am constatat dupa un drum spre Ploiesti, dupa ce am iesit de pe Autostrada si am inceput accelerarile pentru depasiri. Nu este un sunet deranjant, dar am observat ca fluctueaza puterea masinii.

    Legat de franarea in timpul mersului cu spatele, ma gandesc ca exista un mic joc la placutele de frana, care dupa parerea mea nu este normal, dar probabil si pentru asta vor avea o explicatie cei de la service.

    Multumesc,
    Astept raspuns!
     
  16. Bogdan Sergiu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2020
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ POSTAT!

    Revin cu feed-backul de la service :)
    La problema nr.1 mi s.a spus ca acel zgomot este normal, cica este ceva tehnologie asemanatoare vtec de la honda, cum ca in momentul in care apesi acceleratia mai tare, supapele se deschid mai tare si de acolo este zgomotul.
    La problema nr.2, mi.a zis ceva de genu ca acel zgomot se aude deoarece cand lasi frana de mana, cum trece masina in marsalier, frana schimba de la o directie de mers la alta (ciudata explicatie mi.a dat)

    Totodata, dupa ce mi.a pus testerul, a constatat ca o clapeta de la evacuare nu se deschide si ca mi.o va schimba saptamana viitoare. Masina nu are o problema din asta insa conform normelor de poluare, ei sunt obligati sa o schimbe
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Noi 2020
    Ianculescu Stefan și ciolan apreciază asta.
  17. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    774
    Locație:
    Baia Mare
    Daaa, mai nou toate masinile fac tot felul de zgomote ciudate care sunt absolut normale pentru cei de la service (reprezentanta). Toate astea pana iese din garantie, apoi nu mai sunt normale zgomotele. ;)
     
    j.tibi apreciază asta.
  18. Ianculescu Stefan

    Ianculescu Stefan 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2018
    Mesaje:
    43
    Locație:
    Targu-Mures
    Problema nr. 2 se manifesta si la mine insa nu tot timpul. Nu am bagat in seama deocamdata. Probabil ca voi face si eu o programare la service la un moment dat.
     
  19. Pensivul 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2020
    Mesaje:
    7
    Salut, am observat ceva foarte ciudat la sistemul Bolero, noaptea butoanele tactile si rotitele nu erau luminate.. dar in seara aceasta s-au aprins pentru 20-30 de minute si dupa s-au stins iar... a mai intampinat cineva problema aceasta? Sau ati vazut aceasta eroare?
     
  20. Emilian Radu

    Emilian Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    29
    Locație:
    bucuresti
    Revin cu feedback de la service privind sunetul ciudat in momentul accelerarii.
    Cei de la BradyTrade mi-au scris pe fisa tehnica ca au fixat cateva conducte de combustibil si au verificat o placuta de frana, pe care o raportasem ca incepuse sa scartaie pe franare.
    Ce m-a uimit, este faptul ca dupa aceasta vizita, nu mai am sunetul acela ciudat in momentul accelerarii, deci clar a fost ceva conducta de retur de la turbina, dar nu cunosc atat de bine constructia tehnilogiei VTEC, pentru ca asta avem pe cele 1.0 din ce mi-a spus call center-ul de la Brady in momentul programarii.

    Per total am asteptat cam 5 ore, le-am lasat masina sa dea o tura si sa isi faca treaba, dar a meritat pentru ca acum nu mai am sunetul acela ciudat.

    @Pensivul, cred ca am vazut si eu ceva de genul la a mea, doar ca nu se stingeau chiar toate, ci doar butoanele rotative.
     
    j.tibi apreciază asta.

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare