1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda Rapid TSI

Discuție în 'Skoda Rapid' creată de SPIDER, 6 Mar 2011.

  1. ValentinHolban 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2020
    Mesaje:
    2
    Va multumesc tare mult!! 1.2 tsi 90cp 66kw distributie pe curea...bn ca m.am hotarat sa schimb si pompa de apa pt ca asa mi.au recomandat si alti mecanici...
     
  2. Rapid2014 Bronze Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    209
    Eu am verificat de 3(!) ori, la cererea mea. Dupa ultima verificare, cand mi-au spus ca lantul s-a strans de la ultima masuratoare :blink:, m-am lasat pabugas. Nu platesc sa primesc raspunsuri "calificate" (probabil nici nu au verificat, dar au luat banii). Acum ascult cu atentie pronirile la rece, cand incepe sa faca urat, am sa le cer schimbarea.

    Posibil pompa de inalte. Am inteles ca aia (tipul montat si pe 1.2 tsi) se duce repede la VAG-uri.
    Insa doar un service iti poate spune.
    Sau poate deja ai determinat cauza...
     
  3. Adi Sim

    Adi Sim Bronze Member

    Înscris:
    10 Sep 2014
    Mesaje:
    214
    Vă salut!
    Mașina a făcut 91500 km.
    Săptămâna trecută am facut schimb ulei, filtre, bujii.
    - 4L Ulei - Ravenol VMP USVO = 285 lei
    - Filtre aer, polen, ulei - Mann = 177 lei;
    - Fitru benzină - Mann = 80 lei;
    - Bujii - NGK Laser Iridium = 232 lei
    Total piese = 774 lei
    Manoperă = 400 lei (a inclus si diagnoză).
    În August am schimbat și bateria originală (Exide 7 ani durata de utilizare) cu Macht 50Ah.
     
  4. OvidiuCretu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Apr 2018
    Mesaje:
    9
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare,

    Posesor de Skoda Rapid 1.0 TSI 105 cp, fabricatie 2018.
    Saptamana aceasta m-a lasat la greu, dupa 3 luni de la iesirea din garantie.
    Manifestare: tot felul de erori in bord: Check Engine, EPC
    in Maxi-Dot: Stabilisation Control (ESC), Tyre Pressure indicator, Hill Hold Control, start stop system.
    Plus masina tremura la relanti.
    Dus pe platforma in reprezentanta, constatarea: defect clapeta de acceleratie. Aparent ceva comun si comunicat de la fabrica.
    A trebuit inlocuire totala. Cod piesa 04C133062C producatorul OEM e Magneti Marelli.
    S-a rupt arcul ce face revenirea clapetei in pozitia inchis. Am cerut piesa si am desfacut-o de curiozitate. Nu e servisabil arcul.

    A mai patit cineva ceva de genul acesta?
     
    Paul Corneliu apreciază asta.

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare