1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Skoda 2 VRS cod BMN resoftare

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Tufeanu Marian, 10 Iul 2020.

  1. Tufeanu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2020
    Mesaje:
    2
    Buna ziua tuturor , dețin o skoda 2 vrs din 2008 cod motor BMN resoftata stage 1 , 217cp , EGR=OFF , DPF=OFF(din soft și fizic) intrebare : Mașina nu se mai tureaza mai mult de 3000 - 3500 ture , indiferent de treapta de viteza 1.2.3.4.5.6 , intre 120- 150 masina se plafoneaza .acceleratia merge perfect pana la turatia sus mentionata (fara lag) am schimbat la ea turbina + accuator vacumatic ,debitmetru , valve de vacum (2) ,curățat clapeta acceleratie , filtre schimbate de 2 ori.
    Menționez ca pe testere vag com + kess+ delphi nu da nicio eroare iar log facut in mers = turbina , injectoare in parametri . Fara limp mode.
     
  2. Ionut02

    Ionut02 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    122
    Locație:
    Bucuresti
    vorbește cu cine ți a făcut softul, sa nu fie de acolo eroarea. La cine l ai făcut?
     
  3. Tufeanu Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2020
    Mesaje:
    2
    Fara probleme de soft ,verificat pas cu pas !
     
  4. Sorin Munteanu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Mesaje:
    4
    Salutare! Am și eu o skoda octavia 2008 170cp 2.0TDI și am probleme cu mirosul la evacuare. Miros foarte puternic. Și a doua problema e ca îmi mai tremură ușor când stau cu ea pornită. Am schimbat galerie, egr, clapeta de accelerație. Ma poate ajuta cineva cu un răspuns concret? Vă mulțumesc anticipat!
     
  5. Ionut02

    Ionut02 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    122
    Locație:
    Bucuresti
    Dacă ai dpf off e normal mirosul înțepător, decuplează AC-ul și spune-ne dacă mai tremura.
     
  6. Sorin Munteanu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Mesaje:
    4
    Nu cita ultimul mesaj!
    O sa încerc mâine și o să revin cu detalii. Mulțumesc!

    Dar dpf lam scos curățat, ma costat 10mil. Mi sa spus ca e ok.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mai 2021 la 02:59
  7. Ionut02

    Ionut02 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    122
    Locație:
    Bucuresti
    atunci verifica valori injectoare.
     
  8. Sorin Munteanu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Mesaje:
    4
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Am verificat și valorile ,sunt ok. Am mai inteles că ar putea fi garniturile la capacele de la injectoare...ceva de genu....dar ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mai 2021 la 02:58
  9. Sorin Munteanu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2021
    Mesaje:
    4
    Cu mecanicii din ziua de astăzi.....bagi și iar bagi bani în mașini.....
     
  10. Ionut02

    Ionut02 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    122
    Locație:
    Bucuresti
    se poate sa fie și din oringuri injectoare dar ca sa nu schimbi degeaba verifica dacă e ulei sau combustibil prin zona lor sus pe motor
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare