1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Revizii

Discuție în 'Intretinere' creată de acsa, 11 Iul 2013.

  1. Bogdan Constantin

    Bogdan Constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2019
    Mesaje:
    1
    Buna ziua, Liviu! Am si eu aceiasi problema la o skoda octavia 2, 1.6tdi, 105! An 2011! Am tot incercat sa resetez" Service Now" dar nu am reusit! Am vazut intrebarea ta, si m-am regasit cu aceiasi problema! Imi poti spune te rog daca ai reusit sa faci ceva?! Multumesc
     
  2. inginerul tehnolog 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2019
    Mesaje:
    1
    Buna ziua si bine v-am gasit.

    Am cumparat in luna iunie 2018, de la reprezentanta Skoda, o Skoda Fabia 1.4 pe benzina. In acest moment am parcurs 9500 kilometri. Imi puteti spune, va rog, la cati kilometri se face revizia: 12000 sau 15000 kilometri ?

    Va multumesc.
     
  3. Ariton Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    Salut .Mi am facut si eu revizia recent si mecanicul nu a putut sa imi șteargă mesajul cu oil change si inspectia.A băgat si meșterul pe ea si a incercat si din butoane..gen..tii apăsat pe butonul de reset pui contactul iar apeși.. etc). O explicație mi a dat ca el foloseste o interfață mai noua...si e posibil de acces sa nu imi meargă.
    Masina e o SOIII Combi 1.6 TDI 105 cai. 2014

    Păreri?
     
  4. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.118
    Locație:
    Bucharest
    Probabil foloseste clone nu original.
     
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    776
    Locație:
    Baia Mare
  6. Ariton Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    din pacate nu am buton sa rotesc.. ca am octavia 3.....si am doar un buton lung de reset..si am incercat pasi ...dar tot nu merge.
     
  7. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    776
    Locație:
    Baia Mare
  8. Ariton Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    ce incerc sa spun..este ca s a încercat resetare si cu diagnoza... si cu pașii din manual...si nimic.
     
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    776
    Locație:
    Baia Mare
    Ai nevoie de cineva ca al bundy colegul nostru de forum. Posibil sa fie dezactivata aceasta functie de resetare. Desi atunci nu ar trebui sa apara optiunea pe MaxiDOT
     
  10. Ariton Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    culmea..ca anul trecut a mers.deci nu e dezactivată.
     
  11. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    776
    Locație:
    Baia Mare
    Atunci sigur trebuie sa faca altcineva operatiunea. ;)
     
  12. bogdannegotei 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    Salut,
    Am o intrebare exista cumva un tabel cu reviziile pe ani si/sau numarul de km si ce trebuie schimbat m-ar ajuta daca mi-ar da cineva acest tabel.

    Va multumesc.
     
  13. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.118
    Locație:
    Bucharest
    La ce motorizare?
     
  14. bogdannegotei 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    1.4 tsi 90 kw
     
  15. Maricel V. 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2018
    Mesaje:
    20
    Salut,

    Intrebare in legatura cu clasele de ulei 5w30 vs 5w40...
    Motorul in discutie este un 2.0tdi CR din 2012 cu 250.000km. In scurt timp urmeaza sa schimb uleiul si ma gandeam sa trec pe Ravenol 5w30 (cel cu sulfiti redusi pt dpf) dar mecanicul imi recomana sa raman pe 5w40 ca e mai gros si protejeaza mai bine la km astia.
    De notat ca de aprox 20.000 de km (2 schimburi) a rulat pe Castrol 5w40 si nu a mancat ulei.

    Acuma sunt in momentul in care nu sunt sigur ce sa fac...as putea sa trec pe 5w30 sau recomandati si voi sa raman pe 5w40?

    Multumesc!
     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Intervalele de temperatura din Romania se preteaza la ambele specificatii . Cu uleiul mai subtire vei avea amorsare mai rapida la tachetii hidraulici , dar acest lucru nu este sesizabil pentru necunoscatori . Eu tot bascalesc grupurile propulsoare facute de VAG , dar nu am spus niciodata ca uzura se manifesta in interiorul motorului , ci ca diferitele subansamble conexe au o durata de viata mica si ca sunt foarte scumpe . Daca uleiul pus a fos calitativ , a respectat norma si s-a schimbat la an ( adica nu a avut timp fizic sa oxideze ) uzura interna nu necesita schimbarea normei uleiului .
     
  17. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    395
    Locație:
    bucharest
    @ maricel v. daca motorul are filtru de particule (care este inca activ si nu e anulat) trebuie sa pui doar norma VW 507.00 care implicit are norma 5w30 sau 0w30.
     
  18. j.tibi

    j.tibi Bronze Member

    Înscris:
    24 Sep 2019
    Mesaje:
    282
    Locație:
    Miercurea Ciuc
    Salutare tuturor!

    Deoarece am început să avem câțiva km cu mașinuțele noastre, propun un subiect nou, legat de rodaj și de reviziile pe care urmează să le facem.
    Deja părerile despre numărul de km necesari rodajului sunt împărțite, tot la fel, nu știm exact ce ulei / cu ce specificații să folosim.
    O altă problemă ar fi necesitatea schimbării uleiului după rodaj - și aici sunt discuții.
    Dacă este să ne luăm după cei de la reprezentanțe, am schimba uleiul de motor la 30.000km, ceea ce va duce - cel puțin după părerea mea - la uzarea prematură a motoarelor noastre.

    Aștept părerile/experiențele voastre.
     
    ciolan apreciază asta.
  19. j.tibi

    j.tibi Bronze Member

    Înscris:
    24 Sep 2019
    Mesaje:
    282
    Locație:
    Miercurea Ciuc
    Singurele informații din manualul Skoda Scala legate de rodaj și de uleiul recomandat, adică mai nimic:

    Autovehiculul nou – Rodajul motorului

    Modul de conducere în primii 1500 km este hotărâtor asupra calității procesului de rodare a motorului.
    ▶ Pe parcursul primilor 1000 km nu solicitați motorul cu mai mult de 3/4 din turația maxim admisă a motorului și renunțați la tractarea unei remorci.
    ▶ Pe parcursul următorilor 500 km puteți crește încet turația motorului.
    Motorul consumă, în funcție de modul de conducere și de condițiile de funcționare, o cantitate de ulei de până la 0,5 l/1000 km. În primii 5000 kilometri, consumul poate fi mai mare.

    Uleiul de motor - Specificația

    Solicitați într-un atelier specializat ulei de specificație corectă pentru autovehiculul dumneavoastră. Dacă nu este disponibil ulei cu specificația corectă, până la următorul schimb de ulei se pot utiliza max. 0,5 l cu următoarele specificații.
    ▶ Motoare pe benzină: VW 504 00, VW 508 00, ACEA C3, ACEA C5.
    ▶ Motoare diesel: VW 507 00, VW 509 00, ACEA C3 sau API CJ-4. La autovehiculele fără filtru de particule se poate utiliza opțional VW 505 01.
     
  20. Emilian Radu

    Emilian Radu 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    32
    Locație:
    bucuresti

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare