1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme turatii skoda fabia tdi 1.6

Discuție în 'Skoda Fabia II' creată de Georgeana, 17 Oct 2017.

  1. Georgeana 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Mesaje:
    2
    Scoate fum alb cu miros de ulei ars si nu trece de 2500 turatii cat timp acceleratia este la podea,schimbatorul este la punctul mort, multumesc!
     
  2. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Turbo, segmenti, supape, etc. Ai facut o diagnoza?
    Cred ca ar fi bine sa mergi cat mai rapid in service.
     
  3. Georgeana 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2017
    Mesaje:
    2
    Va multumesc!
     
  4. adi 13

    adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    29
    Locație:
    oradea
    Nu trece de 2500 rot/min pt ca are un sistem de protectie,cauta butonul antiderapaj apasa pe el pe ecran va aparea turn of apesi ambreajul si apoi acceleratia.

    Cred ca este esp
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Ian 2018
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Si zici ca tot de la esp scoate si fumul ?
     
    Little Big apreciază asta.
  6. Taxidriver295 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2017
    Mesaje:
    2
    Nici o mașină din grupul vw de generație mai nouă nu trece de 2500rot/min când sta pe loc.Despre treaba cu fumul și mirosul de ulei ars nu știu ce să zic,la mine se mai întâmplă lucrul asta înainte de a-și face regenerare filtrul de particule,tot odată motorul sta mai turat decât în mod normal,iar după ce își face regenerare fumul și mirosul dispar iar turația revine la normal.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Apr 2019
  7. juganaru 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2019
    Mesaje:
    2
    Salut prieteni, am o Skoda Fabia 2 1.6 tdi 105cp din 2010, problema care mă deranjează e că atunci când ajunge la 90° ,la relantiu , motorul are fluctuații, ca și cum ar vrea să "moara", pana la 90, merge uns atat in mers cat si stând pe loc la relantiu. Nu scoate nici un fel de fum, nu am nici un martor aprins in bord. Pe tester nu arată nimic. Dacă mă puteți ajuta cu un sfat, păreri. Mulțumesc.
     
  8. adi 13

    adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    29
    Locație:
    oradea
    Vrea sa facă regenerarea, ii trebuie 3 conditii: 1 rezervor peste jumate, 2 turbofoarte cald, și apa 90, 3 peste 60 km pe ora sa pornească
    Dacă 1 condiție nu are trepidant în halul acesta.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare