1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4 benzina

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de zsssbogdan, 28 Ian 2013.

Taguri:
  1. Sandelinfocuri 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Mesaje:
    6
    Salut!

    Bujiile dau toate scanteie cum trebuie. Am facut proba cu rampa de injectoare scoasa din motor si injectorul tot baga benzina intr-una.
     
  2. Andrei Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2016
    Mesaje:
    34
    Salut baieti. Problema mea este foarte asemanatoare cu cea a lui John. Masina este Skoda Fabia Sedan 1.2 64 cp, 2006. Am urme de ulei pe capacul dristributiei pana jos sub cureaua de accesorii. Uleiul nu pare proaspăt, este mai mult o mâzgă. Pe curea nu am ulei. Din decembrie de cand am schimbat uleiul de motor, nu a consumat nimic. Valabil pentru toate lichidele. Pe asfalt nu curge nimic. Am sa pun si poze. Multumesc.
    http://postimg.cc/image/uuf9pvs3f/
    http://postimg.cc/image/mwg9ahpff/
    http://postimg.cc/image/4ebwq97nf/
    http://postimg.cc/image/f7ed1nim3/
     
  3. 000000

    000000 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Mesaje:
    143
    La 1.2 azq am si eu probleme cu cureaua de accesorii, se vede cum freaca pe baia de ulei si cand e masina subturata se aude chitzaiala specifica. "Mecanicul" spune ca "asa face toate" ca e o greseala de proiectare. Am schimbat cureaua si cateva saptamani nu s-a mai auzit chitzaiala si atunci m-am gandit ca este de la rola intinzator.
    Are rost sa schimb rola sau chiar "asa face toate"?
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Schimbatul curelei nu ar trebui sa afecteze functionarea intinzatorului. Sunt lucruri diferite. Adica , sau cu o curea veche sau cu una noua , daca intinzatorul are probleme , face urat in ambele situatii . cureaua de accesorii se schimba in functie de mai multe considerente ....drumuri cu praf , calitatea proasta , etc . Rola se schimba cam la maxim 100.000 km , indiferent ca face sau nu figuri. Pana la urma este un rulment pe care ai atasate niste chestii ...nu-i mare filozofie . Rulmentul se uzeaza pentru ca se invarte si atunci cand o face in medii cu praf , se duce mai repede . Arcul , prinderile si rona in sine nu prea se strica dar rulmentul isi termina durata de viata .

    Andrei , uleiul tau se scurge pe langa vreun semering uzat sau o garnitura care musteste. Sterge cu putin diluant mazga aia si urmareste pe unde supureaza . Asa o sa iti dai seama de sursa.
     
    Ultima editare: 31 Mai 2016
  5. Andrei Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2016
    Mesaje:
    34
    Mersi Jurasik. Am curatat petele de ulei si deocamdata nu văd scurgeri. Oricum, o să o duc in service ca imi stă pe cap, fie problemă usoara, fie gravă.
     
  6. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Daca se da jos cureaua se poate invarti cu mana de rola intinzatorului ca sa vezi daca face galagie, si chiar porni motorul fara cureaua de accesorii. Chitaitul poate veni si de la alternator ca si ala are rulmenti, perii sau chiar de la compresorul de AC. Alternatorul iarasi poate fi invartit cu mana. Rulmentii de la intinzator nu cred ca au vreo treaba cu praful. Colivia cu bile nu este la vedere, sunt rulmenti protejati sau etansati, nu sunt simpli.
    Ca fapt divers, acum 11 ani cand am luat masina, avea curelele de accesorii si distributie noi. Am vazut factura-primul schimb la 121.000 Km. Am crezut ca s-a schimbat tot chitul. Acum vreo 3 ani la 210.000 Km iarasi am pus curele noi si chit complet. Am avut surpriza sa vad ca inca erau in buna stare rolele intinzatoare si pompa apa desi aveau anul 2000 stantat pe ele, adica erau originale. Fostul proprietar nu a schimbat decat strict curelele.
     
  7. Sandelinfocuri 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Mesaje:
    6
    intre timp am inlocuit calculatorul si am verificat tot cablajul. Am gasit pinul care da comanda injectorului 3 topit in mufa care intra in ECU. Am schimbat pinul si totusi problema inca este prezenta. La diagnoza imi apare crankshaft senzor defect intermitent. Poate senzorul asta sa afecteze comanda injectorului 3? A fost masura senzorul si rezistenta masurata a fost ok.
     
  8. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Nu cred ca senzorul ala afecteaza injectorul. Vezi ca am avut si eu probleme cu semnal implauzibil senzor turatie arbore cotit-crankshaft. Am gasit sub carcasa filtrului de aer unde se imbinau 2 mufe, firele roase de catre protectia de plastic pusa de fabrica pe fire. Firele roase erau de dinaintea mufei infipte in mufa firelor care duc la senzor.
     
  9. Sandelinfocuri 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Mesaje:
    6
    Am verificat cele doua mufe, am gasit un pic de ulei unde se imbina, am curatat dar nu de acolo este problema. Am facut si un test de compresie si am 14.5 pe toti cilindrii. Consumul nu a fost deloc afectat de cand merg cu injectorul 3 legat la 4, doar o trepidatie la relanti. Ar mai fii un ansamblu de cabluri care este pozitionat sub filtrul de aer si am citit pe alte forumuri ca in timp s-ar tocii camasile cablurilor...dar acolo nu m-am bagat deoarce nu arata rau banda izolatoare care le inveleste. Aveti idee cam ce cabluri trec pe acolo?
     
  10. Andrei Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2016
    Mesaje:
    34
    Salutare baieti, revin cu o noua problemă. Am observat aseara ca mi se misca o rola de la cureaua de accesorii, motorul nu mergea rotund, se auzea înfrânat. Lucrul asta l am auzit si vazut cand am aprins lumina de drum, rola se misca stanga-dreapta. Cred ca este rola cu intinzătorul. Poate fi zgomotul motorului neregulat cauzat de această rolă?
     
  11. skoda_02 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Buzau
    Zgomotul apare dupa ce motorul se incalzeste, la rece nu se aude. Cand incepe chestiunea asta, face cand si cand, nu tot timpul, daca accelerez putin dispare si revine fie dupa cateva secunde fie la un interval mai mare. Am dat baia jos si am curatat sorbul pompei de ulei, am schimbat uleiul cu Castrol 10W40 si degeaba(n-am schimbat filtrul de ulei), inainte am avut Castrol 5W30 schimbat asta vara la reprezentanta si culmea, toata vara n-a facut asa, asta iarna a inceput. Am schibat ast avara lantul de distributie si nu stiu ce role, pe inregistrare se mai aude o bataie, cred ca ori e rulmentul de la pompa de apa sau alt rulment, dar nu asta e suparator ci bataia aceea ca de diesel. Are cineva vreo idee de unde sa incep ?
    O sa atasez un fisier audio (cand imi dau seama cum se face ;) )
     
    Ultima editare: 8 Mai 2017
  12. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    117
    Am aceasi problema la 1.4 MPI, dupa ce se incalzeste motorul se aude tacanitul culbutorilor. Am in motor Ravenol VMO 5W40. Cred ca dupa ce se incalzeste uleiul si se subtiaza suficient culbutorilor nu le e bine. Vreo parere?
     
  13. Miai97 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, de 1 an jumătate am o buburuza care imi creaza numai probleme :)) De 1 an au inceput problemele carora nu le pot da de cap si sa fiu mai exact :
    1. Mers intrerupt, balbait, la relantiu si in sarcina , 0 erori pe tester si doar cate odata am o erare pe cilindrul 2 care nu este missfire, mi se pare overflow sincer habar nu am ,
    2. are legatura cu 1, când ii dau blana in a 4-a pe la 120 incepe sa palpaie check engine, si cate odata ”bam” raman in 3 pistonase
    3. ulei in admisie ajuns pana in clapeta de acceleratie ,prin epurator
    4. smuceste destul de tare când iau piciorul de pe acceleratie, dar si când il pun brusc, totusi nu ar trebui sa fie un proces mai ”rotund”, când iau piciorul e mai de inteles, dar când pun piciorul mai ales in turatie mie parca are un delay de aproape 1 secunda dupa care bruscheaza
    5zgomot cutie când se incalzeste, se aude ca si cum niste bucati de metal s-ar plimba nestingherite pe acolo, tin sa mentionez ca are vlaga pana pe la 140-150 , poate are legatura cu 4......

    1 si 2 care sunt legate au o foarte mare prioritate pentru mine tinand cont ca intrun an nu am reusit sa aflu care este cauza, mergând la mai multi mecanici si fiecare alt raspuns. Am ales sa astept, sa nu ma avant sa schimb imediat ce mi sa zis ca poate nu era ”aia” si era ”ailalta” dar eu tot am schimbat ”aia”
     
  14. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    1. ...pot fi multe
    2. ...pot fi multe
    3. curata epuratorul
    4. daca ai avea bucati de metal in cutie , nu ai merge 5 km si s-ar face totul tandari .
     
  15. Miai97 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Bucuresti
    ai fi putut macar sa imi insiri niste cauze ale problemelor, daca ai fi dorit sa ma ajuti probabil miai fi cerut niste detalii
    4. am spus ca se aude ca si cum nu neaparat ca am acele bucati,

    Daca ai bunavointa de a ma ajuta cu niste idei solutii sau trimitema catre niste cazuri de pe forum care s-au rezolvat.
    Poate singura parte a comentariului tau care ma poate ajuta este cea cu epuratorul ,dar atat,restul sa stii ca e ca un de bataie de joc, chiar ma gândeam ca ar putea fi multe cauze dar ma gândeam ca se pot da din experienta niste cauze,rezolvari
     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Daca mai ai catalizatorul pe masina ...probabil este infundat cu ulei ( adica are depuneri de ulei ars pe el si nu mai este eficient ). Asta se intampla de obicei daca se infunda epuratorul ( adica separatorul - ca asta face el , separa uleiul de gazele arse si evacuate si il scurge inapoi in baie , unde ii este locul ) . De aia iti palpaie check engine cand o calci ...sondele citesc valori foarte diferite. Se poate ca de aia sa ai si fenomenul de inecare , deoarece apare presiune dinspre esapamet si impedica ultima faza a evacuarii gazelor . Posibilitatile de a gasi rezolvare pe un forum la problemele tale, sunt strans legate de detalile pe care le furnizezi . Daca nu dai detalii , nu sta nimeni sa-ti insire 7 pagini de posibile cauze la niste probleme descrise mult prea putin . Ai impresia ca noi suntem platiti pentru "sfaturi " ? Nu , nu suntem ...facem asta din pasiune pentru masini si pentru marca Skoda . Daca doresti sa faci parte din comunitate , trebuie sa te implici mai mult ..chiar si in efortul de a descrie cu lux de amanunte defectiunile aparute la masina ta . Nu suntem ghicitori . Nu este vina noastra ca tu nu te pricepi si ca mergi de un an de zile cu defectiuni majore la masina .
     
    Miai97, Ivan35 și Little Big apreciază asta.
  17. Miai97 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Bucuresti
    Multumesc foarte mult pentru acest raspuns, chiar este mult mai logic dacat mi s-a spus de catre alti mecanici, sincer iti multumesc si imi cer scuze pentru remarcile rautacioase dar crede-ma daca ai fi fost in locul meu si ti-ai fi vazut primul comentariu probabil ai fi reactionat si tu asa.
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Sep 2017
  18. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Scuzele sunt acceptate. Bine ai venit pe Clubskoda.
     
  19. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Overflow? Eu cred ca injectorul pe cilindrul 2 picura nu pulverizeaza. Pentru a verifica daca lucrurile sunt asa cum intuiesc, va trebui sa demontezi rampa injectoarelor, iar a doua persoana sa dea la automat, scurt, cat sa vezi care este situatia.
    Daca martorul MIL s-a aprins intermitent, înseamnă că motorul dă rateuri, respectiv unul dintre cilindri nu funcţionează corespunzător (cilindrul 2).

    Vei curata clapeta de acceleratie si EGR-ul.

    Senzorul G40. Pana nu apare eroare inregistrata, nu putem discuta.
    Retine sau noteaza pe viitor, codurile de eroare inregistrate asa cum apar ele pe vcds. Nu va trebui decat sa postezi eroarea.
     
    Little Big apreciază asta.
  20. Miai97 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Bucuresti
    iti multumesc pentru raspuns dar cel care mi-a gasit acel cod de eroare a preferat sa mentioneze ca habar nu au, ca nu a mai vazut si ca nu stie ce inseamna ,iar eu nu am realizat pe moment sa imi notez codul pentru a incerca sa gasesc ajutor altundeva decat un service. Momentan sunt la Bucuresti si nu mai am acces la un tester ,daca doreste cineva sa ma ajute cu un tester sa ma anunte :)

    P.S. : injectoarele cumva trebuie adaptate? fix pe cilindrul doi am schimbat injectorul cu unul nou pentru ca cel vechi se ”blocase”
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare