1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4 benzina

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de zsssbogdan, 28 Ian 2013.

Taguri:
  1. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    pune si nitel antigel.la mai multe skode s-a intimplat asa.sa se aprinda becul la apa cand abia s-a pornit motorul.nu se stie care e motivul.vei primi "n+1" explicatii dar iarna urmatoare o sa faca la fel.nu e asa mare problema decat atunci cand scade nivelul in vas,foarte repede...
     
  2. Ursu13 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2015
    Mesaje:
    21
    Locație:
    Timisoara
    @tmy91: Momentan am ~198.950 km. Mi s-a aprins si mie martorul de ulei de 2 ori si nu s-a stins nici dupa ce am completat cu ulei, chiar daca era deja destul. Am oprit motorul, am asteptat cateva minute, apoi nu mi s-a mai aprins. Oricum, eu imi cam bag picioarele in masina mea, ca are o groaza de probleme. Incerc sa nu mai pun la suflet, merg cu ea pana crapa si apoi oi mai vedea. Daca ar fi sa o repar, mi-ar trebui undeva la 3.000 lei, fara sa mai pun la socoteala ca urmeaza revizia.
    Daca ai doar problema asta cu ea, atunci e in regula.

    P.S.: Da, cred ca este AUA codul motorului meu. Cand am mai cumparat piese, am facut comanda pe codul acesta, cu toate ca nici vanzatorul nu era sigur.
     
  3. Mirceanvr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Mesaje:
    26
    Salut ppl. Un sfat va cer in legatura cu urmatoarea problema. Si Fabia mea a consumat intre 750 de ml si 1 de ulei (Castrol Magnatec 5W-40) de la schimbul de ulei pe care l-am facut in Iulie 2015. In rastimpul asta am adunat 4.200 de KM, in proportie covarsitoare prin oras, unde most of the time poate ma duc putin cam subturat. Nu scoate fum, nu am observat niciun alt simptom. Sa imi fac motiv de ingrijorare sau motorul asta AUB consuma ulei in general?
     
  4. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    213
    Locație:
    Bucuresti
    Cica ar consuma ulei in general. A mea, dupa segmentare, nu a mai consumat un gram de la schimb la schimb (aproximativ 1 an).
     
  5. tmy91

    tmy91 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2016
    Mesaje:
    5
    s-a cam rezolvat. nu mai ajungea ulei la joja (probabil de la frig, altfel nu-mi explic). Am bagat joja bine si aparent s-a desfundat si a ajuns la ulei gramada pe ea. cum am bagat ulei in plus (5-700ml din ce a mai ramas in bidon) acum trebuie sa mai scot din el. am facut o tura cu masina, nu se mai aprinde nimic pe bord, dar oricum trebuie sa scot uleiul in plus ca am citit ca forteaza garniturile la priza de putere si chestii din-astea. Frigul + stresul = faci prostii cu masina :))
    @Ursu13 stai chill ca stiu cum e cu problemele la masina. Aproape ca ma lasasera franele, imi era frica ca ma lasa si distributia (cand am luat masina, din Jermania, pe cartea de service nu scria nimic de "Zahnriemenwechsel" adica "schimbarea curelei dintate"), racordul flexibil era ciur, catalizatorul zornaia in draci. Acum ulei mai lipsea sa mai manance, ca o duceam la remat direct. La inceput m-am panicat si eu cand am vazut motor checkul aprins in bord, dar acum merg fara stres, ca am vazut pana si la un Audi productie 2015 la care ii facea Buhnici review, ca avea checkul aprins :)))
    Toate ca toate, astept cu nerabdare momentul cand Tesla va face o masina full electrica, care sa mearga 4-500km cu o incarcare si sa coste 15-20.000euro. :))) atunci va innebuni omenirea, inclusiv eu :)) In fine, mersi pt sfaturi si drumuri bune sa aveti! Bafta!
     
  6. skoda fabia 1.4 16 v 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2016
    Mesaje:
    3
    salut la toata lumea!!! De curand mi-am luat o fabia 1.4 16V AUA cand o pornesc dimineata porneste la sfert de cheie motoru merge 5sec frumos pe urma incepe sa intrerupa la tester a dat misfire pe cilindru 2 si in mers cand bagi picioru in ia nu trage deloc si da rateuri asa micute se simte i-am schimbat bobina de inductie da degeaba tot asa face daca a mai patit cineva sa ma lamureasca si pe mine de la ce ar putea sa fie omu de la cine am luat-o a zis ca fisele si bujiile sunt noi intradevar asa pareau app am bujii DENSO.
     
  7. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Inverseaza injectorul de pe cilindrul 2 cu cel de pe cilindrul 3.
    Scaneaza din nou.
     
  8. graby111 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Mesaje:
    101
    Locație:
    Mangalia
    ulei in circuitul de racire. demontat chiuloasa, rectificat, schimbat garnitura chiuloasa, spalat motor si pus alt antigel. Schimbat si vas de expansiune. acum merge bine
     
  9. graby111 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Mesaje:
    101
    Locație:
    Mangalia
    Am intimpinat o alta problema: am umplut circuitul de recite vu antigel am pornit motorul si am constatat ca nu a ajuns spa suficienta in radiator si calorifer iar dupa ce a deschis termostatul motorul a inceput sa fiarba deci nu s-a aerisit corespunzator circuitul. Exista o procedura speciala ls umplerea circuitul de racire?
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Incalzesti motorul pana la temperatura cand termostatul deschide. Opresti motorul, iar pe la robinetul de golire dai drumul la lichid, busonul de pe vasul de expansiune sa fie demontat. Dupa ce a curs lichidul, inchizi robinetul, umpli instalatia, ar trebui sa intre aproximativ 5,5l de lichid. Pornesti motorul, aeroterma in pozitia 4, butonul reglaj aer pozitia maxim cald, si la drum. In momentul cand simti in habitaclu caldura, poti sa te opresti, instalatia s-a aerisit. Dupa aerisire verifici din nou nivelul, si completezi daca este necesar.
     
  11. nicky_enduro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Mesaje:
    2
    Salut. Eu am o fabia din 2003 1.4 AQW 50kw. Acum doua luni i-am rectificat chiuloasa pentru ca imi baga apa in ulei si invers si de atunci numai necazuri . Problema asta s-a rezolvat...dar ieri a aparut alta. Mi se aprinde becul la ulei atunci cand merg mai mult cu ea si mai ales la ture mici. Daca o accelerez un pic se stinge apoi se aprinde iar. Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca ii pe gata motorul si sa ii bag metabond pentru motoare uzate. I-am bagat si tot degeaba. Mentionez ca masina nu scoate fum, nu consuma gram de ulei de la schimb la schimb si trage normal. Ceva pareri? Oare ce va avea? Sa ii bag set? Mersi si drumuri fara probleme cu Skoditele voastre!
     
  12. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Becul se aprinde cand presiunea de ulei scade sub o anumita valoare, probabil la masina ta 0,6-0,8 atm. Cand accelerezi se stinge pentru ca pompa de ulei se invarte mai repede si baga presiune. Poate fi adevarat ce zice mecanicul ca motorul este gata dar nu segmentii ca ar consuma ulei. Este vorba de cuzineti. Daca au uzura, se pierde pe acolo presiunea de ulei.
    Uleiul este cel recomandat, nu cumva este contrafacut, f. vechi?
    Daca as fi in situatia ta, as da jos pentru inceput baia de ulei ca sa curat sorbul prin care trage uleiul pompa de ulei ca poate este infundat. Este ca o sita. Este un lucru simplu de facut si poate rezolva problema.
     
    Ultima editare: 1 Mar 2016
  13. nicky_enduro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Mesaje:
    2
    Uleiul il schimb regulat...nu depasesc 10-12000km. Filtrele le schimb pe toate atunci cand schimb uleiul si ii bag Castrol 10W40. Senzorul de presiune ulei unde ii mai exact? Mersi mult pentru sfaturi.
    NU DA QUOTE la ultimul mesaj postat!!
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mar 2016
  14. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    De obicei , sonda de presiune a uleiului este pusa in capatul opus distributiei pe blocul motor. Este ca un surub care intra in bloc , cu un cablu legat de el .
     
  15. nelu907 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Mesaje:
    40
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,sunt nou pe forum dețin o skoda fabia 1 combi 1.4 16v 55kw și am și eu următoarea problema.Anul trecut când am făcut schimbul de ulei am pus mobil 1 10w40,în toamna am schimbat tachetii și culbutorii și atunci am pus Castrol 5w40 și de atunci a început sa consume cam 1 litru la 1500km.aproximativ .Ma bate să-i fac o segmentare,îmi puteți recomanda un service bun în București? .Va mulțumesc anticipat
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2016
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Semeringurile de supapa au fost schimbate ? Verifica si starea separatorului . Se poate sa nu lucreze corect si particulele de ulei sa nu se mai intoarca in baie.
    Motoarele astea de 1.4 16 v sunt mari mancatoare de ulei , dar au o multime de motive din care pot consuma asa mult . Uzura segmentilor este doar una dintre cauze .
     
  17. nelu907 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Mesaje:
    40
    Locație:
    Bucuresti
    Scuze,la separator te referi la epurarator? Dacă da a fost schimbat anul trecut,în rest nu am verificat nimic motorul merge foarte bine mai ales decand am schimbat tachetii și culbutorii este destul de silențios.Singura bătaie dacă pot sa spun singura ar fi de la un bolț de piston asa mi s-a spus.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Mar 2016
  18. nelu907 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2015
    Mesaje:
    40
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, am și eu o problema identica cu consumul,cam la fel 1L la 1000km.Eu unu sunt hotărât să-i fac o segmentare și tot ce trebuie doar ca nu sunt hotărât la care service sa fac segmentarea. Dacă ma puteți ajuta cu un service bun (mecanic)ca la mine aici este problema mare îmi este frica sa ma duc la necunoscuți. Va mulțumesc anticipat
     
  19. Sandelinfocuri 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2015
    Mesaje:
    6
    Salut! In primul rand tin sa va spun ca este prima mea postare pe forum si imi cer scuze daca nu ma exprim prea bine din punct de vedere tehnic.

    Am intampinat urmatoarea problema la masina. In urma cu o luna de zile mi-a cedat clapeta de acceleratie si drept urmare am inlocuit-o. La o saptamana de la inlocuire am inceput sa am probleme cu pornirea la rece. La prima cheie pornea motorul dar imi dadea impresia ca merge in 3 pistoane si statea la 500 de turatii cam 2-3 secunde dupa care isi revenea si mergea motorul normal. Am banuit ca sunt bujiile, pentru ca nu le-am schimbat de cand am luat masina (masina SH cumparata in noiembrie 2014). Am schimbat bujiile, dar problema nu s-a rezolvat. Am apelat la un mecanic pentru o diagnoza si mi-a spus ca injectorul 3 este defect fiind blocat pe deschis. Am cumparat injector nou, l-am pus in locul celui banuit a fii defect si din nou problema nu s-a rezolvat. Am apelat la un alt mecanic, care dupa inca o diagnoza a tras concluzia ca ECU are o defectiune si trebuie inlocuit. Asa ca am luat un ECU de la dezmembrari, l-a montat, a facut adaptarea pe masina si inca o data problema nu s-a rezolvat, injectorul 3 baga benzina in continuu. A verificat cablajele, a gasit un fir innodat, a refacut conexiunea si masina intr-o prima faza a inceput sa mearga in parametrii. Nu am mers cu ea 10 km ca a revenit problema. Citind pe forum in cautarea unei posibile solutii am gasit ceva legat de senzorul de temperatura al apei si astfel am descoperit ca acesta era defect si intra apa pe la conectori si implicit in mufa. L-am inlocuit cu unul nou si problema persista. Am ajuns la capatul ideilor...nu stiu ce sa mai fac si unde sa caut problema.

    La diagnoza au iesit o eroare de alternator si una de senzor de acceleratie dar mecanicul e de parere ca acestea sunt doar produse de problema in sine.

    Va rog daca aveti vreo sugestie ar fi bine primita! :sos:
     
    Ultima editare: 28 Apr 2016
  20. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Fisele le-a verificat cineva ? Daca ai protectii metalice la pipe ( la capetele fiselor ) da-le jos. Vezi cum face . Daca nu , incearca macar sa schimbi fisa bujiei aferente injectorului care iti crea probleme .
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare