1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4 benzina

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de zsssbogdan, 28 Ian 2013.

  1. ovidiu_ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2012
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Suceava
    Iti multumesc pentru fotografiile si explicatiile oferite, zilele acestea trebuie sa-mi schimb si eu rola de ghidaj si cureaua de accesorii.Din pacate mi s-a blocat rola de ghidaj la vreo 40 de km de casa, mi-au trebuit cateva ore sa ajung acasa.
     
  2. n0n4w3 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2013
    Mesaje:
    2
    Unde ai facut segmentarea ? Recomanzi mecanicul ? Eu am o Octavia II RS 2008, benzina, papa tot - benzina, ulei, tot ce prinde :) Ma bate si pe mine gandul sa ii segmentez motorul. O influenta cu ceva faptul ca am dus-o de la 200 CP la 250 CP din soft ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Sep 2013
  3. tartalucian 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2013
    Mesaje:
    1
    Aceeasi problema... zsssbogdan unde ai facut segmentarea ? ne spui si noua te rugam . Multumim frumos.
     
  4. graby111 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Mesaje:
    101
    Locație:
    Mangalia
    La pornirea la rece la temperaturi negative, imediat dupa pornirea motorului pilpiie becul de la temperatura apa cu avertizari sonore cu tot; am observat ca daca opresc motorul si slabesc busonul de la vasul de expansiune, la pornirea motorului nu mai apare nici o eroare pe bord. Vreo parere?? Se strica ceva daca merg cu ea asa???
     
    Ultima editare: 11 Dec 2013
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Completeza. Lichidul de racire este sub nivel.
     
  6. emilian fabia

    emilian fabia 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2014
    Mesaje:
    10
    Salut. Nu prea am mai vazut pe aici problema asta sau poate nu am stiut eu sa caut, dar motorasul meu m-a lasat , si anume a inceput sa bata pistonul de langa distributie intr-un hal fara de hal.
    Am zis prima oara ca sunt tachetii ca se auzea mai incet, pe urma am zis sa nu fie ceva de la supape sa fi sarit de la punct ceva....
    Dar pana la urma este pistonul. Nu am desfacut-o inca pentru ca stau si ma gandesc cam cat m-ar ajunge sa umblu prin motor si daca se merita. Masina are 156800 de km si ma astept sa vina si ambreiajul cu pretentii de inlocuire,asa ca ma gandeam sa nu mai investesc in ea.

    Cei care ati mai avut belele cu ele, ce parere aveti, sa o fac sau sa nu o fac?
    Va multumesc anticipat.
     
    Maricelino apreciază asta.
  7. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    Si la mine urmeaza sa desfac motorul si m-am interesat de preturi, am vazut ca sunt destul de mici, un set de segmenti este in jur de 150 roni, o garnitura chiulasa 120 roni parca, semeringuri supape in jur de 150 roni. Depinde de unde le iei.
     
  8. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    213
    Locație:
    Bucuresti
    Salut. Am si eu motorul AUB pe fabia mea si imi consuma ulei de rupe! :D Ma gandeam la o segmentare, dar imi e frica de costuri. Auzisem prin unele parti ceva de genul 2000 de lei, altcineva postase aici ca a segmentat motorul cu 900 de lei...
    Imi poate spune cineva ce se schimba exact la o segmentare? Vreau sa caut niste preturi sa ma conving.
     
  9. nanul44

    nanul44 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2011
    Mesaje:
    31
    Locație:
    Oradea
    Segmenti/piston(KOLBENSCHMIDT,Goetze,Mahle),garnitura chiulasa(pana in 200lei),simeringuri supape(3 lei buc.,ai nevoie de vreo 16 buc.), eventual daca e necesar rectificat chiulasa (facut plan, facut scaune supape, etc).,verificat uzura cuzinetii de biela.
    Mie mi-a cerut un mecanic in jur de 1100 lei(manopera+piese) pentru o segmentare,segmenti KOLBENSCHMIDT,la masina din semnatura,motorul este 8v.Fa un test de compresie,in functie de el,poti sa incerci si varianta schimbarii doar a simerigurilor supape fara demontare chiulasa,nu stiu exact daca e posibil si la 16v cum e a ta.
    Cat ulei consuma ?
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  10. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    213
    Locație:
    Bucuresti
    La 1000 km cred ca peste 1L. Abia "am facut plinul" de ulei si mi-am notat la cati km ca sa vad cu cat/la cati km completez si revin cu un consum exact :D
    Tocmai am vorbit cu un mecanic care mi-a spus ca ultima segmentare a facut-o la un opel si l-a dus 2500 de lei. Nu stie la mine, dar sper ca nu tot atat.
     
  11. daanuut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2012
    Mesaje:
    26
    Salut. Am si eu o fabia 1.4 16v 101cp AUB 199.600km
    Am facut schimbul de ulei (Castro Magnatech 10/40) acum 2 mii km si acum uleiul este la jumatate intre mimin si maxim, masina nu scoate nici un pic de fum indiferent de stilul de condus. Nu inteleg unde dispare uleiul. Daca are cineva o idee ceva va rog... este binevenita.
     
  12. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Nu curge pe la epuratorul de gaze?
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Masina are aproape 200.000 km . Probabil ca nu ai pus ulei pana la nivelul maxim pe joja . Intre timp s-a imbibat si filtrul si a mai scazut putin . 2000 km inseamna aproape un sfert din rulajul mormal cu un schimb de ulei ( multi posesori care isi permit , schimba uleiul si la 7000 km ).
    Deci ....care-i intrebarea ? Ce te nelinisteste ? Orice motor cu ardere interna consuma ulei pentru a functiona. Consumul creste de cele mai multe ori proportional cu numarul de km rulati .
     
  14. daanuut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2012
    Mesaje:
    26
    Nu,nu curge pe la epuratorul de gaze pentru ca l-am dat jos si curatat si schimbat garnitura. Dupa ce i-am facut schimbul m-am uitat pe dupa o saptamana sa vad daca uleiul este la maxim si era. Uleiul a incepup usor, usor sa dispara din baie. Ma gandesc sa nu fie uzati segmentii si de aici consumul de ulei, dar de ce nu scoate fum? La itp din martie nu au iesit noxele, respectiva persoana a presupus sonda lambda defecta. La diagnoza apar erori pe EGR, clapeta de acceleratie, sonda lambda etc. Cel care a facut diagnoza mi-a recomandat inainte de a schimba sonda sa curat EGR si clapeta de acceleratie, sa le adapteze la valorile lor de baza si dupa aceea sa vedem daca sonda este dusa intradevar. Deci daca curat EGR si clapeta si le readuc la valorile lor si dapa aceasta noxele se incadreaza in limite, in cazul acesta consulul de ulei ar trebui sa fie normal pt varsta motorului.
    Inca o intrebare: cat ului intra intre minim si maxim la un motor 1.4 AUB ?
     
  15. bionic

    bionic 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2014
    Mesaje:
    1
    fabia 14 16 v 101 cp ieri a cumparato

    daca te uiti in manualul masinii o sa vezi ca iti recomanda la 1000km 1l de ulei,din cate am vazut pe forum motorul asta cam mananca ulei din fabrica.
    dar mai intereseaza-te.
    La mn dupa o zi (100)km de mers in tara cu benzina noastra m-i sa aprins check engine si oscileaza turometru....din ce m-am interesat cica ar fi din cauza carburantului prost.Am pus 6 litri de la rompetrol tg cea mai scumpa(efix 98 cred) si apoi agip benzina fara plumb(asa scria pe pompa) de pe A1 ,11 litri,cand am ajuns in BUcuresti ,poc si martorul in bord :whip:
     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Noxele pot fi aiurea si din cauza imbatranirii si scaderii eficientei catalizatorului . Daca o fi original ...si a functionat timp de 200.000 km , si-a cam trait traiul .
     
  17. danield4

    danield4 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2012
    Mesaje:
    13
    eu am 4 ani de cand pun benzina doar de la omv si nu am avut probleme ....iar inainte cand puneam din alta parte hopa si pompa in bord....1.4 16v AUB ....si a mea consuma ulei .....10w40 mobil......parca consuma mai putin iar cand aveam 5w40 il papa repede.....benzina pun 95
     
  18. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Toate motoarele in 16 supape , consuma mai mult ulei decat cele in 8 supape.
     
  19. daanuut 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2012
    Mesaje:
    26
    Daca ar fi chiar asa in cazul acesta la 10000 km nu ar mai avea rost sa faci schimbul de ulei, completand la fiecare 1000 km uleiul este in permanenta ca nou.
     
  20. somnn2 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2013
    Mesaje:
    79
    Salut
    Prietene nu bate nici un piston la tine,,dupa un anumit numar de km,,,toate motoarele 1.4 16v(in special AUB) se aud ca un diesel,,,eu am incercat tot,sa schimb tacheti,supape,segmentare motor si tot se auzea ca un diesel, m-am lasat pagubas in momentu in care nu am mai avut bani sa bag in ea(am schimbat un motor AUB,,)
    Stai cuminte si nu te baga la motor,,tacheti ai schimbi degeaba,pompa de ulei la fel,,din cate am inteles de la prietenii,,zgomotu vine din uzura arboelui cotit.
    Iar ulei haleste pentru ca motoru tau e prea vechi,asta o rezolvi prin segmentare .
    Sa fie in bafta ta ,si sa ai noroc de masinuta ta :)
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare