1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme Skoda octavia 1.9 TDI ASV 110cp

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de Cristian1322, 17 Mar 2019.

  1. Cristian1322 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2018
    Mesaje:
    2
    Buna ziua. Am urmatoarea problema la masina. Porneste greu cand motorul este cald, in rest masina merge "ok" dar cand ii dau "forja" trage ce trage si dintr-o data nu mai trage(nu se aprinde nici un martor). Daca o repornesc merge normal.Am fost cu masina la un mecanic, a pus testerul pe ea si nu era inregistrata nici o eroare.Tot el a incercat sa modifice avansul pompei de injectie dar masina intra in protectie si se aprinde martorul de la ESP. De la ce ar putea sa fie? Multumesc.
     
  2. suciu costel 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2017
    Mesaje:
    1
    Locație:
    galati
    Nu cita ultimul mesaj!

    salut am avut cam aceeasi problema (am masina cu motor asv se aprindea asr) am schimbat si turbina cu una reconditionata si in scurt timp a fost pompa de injectie...nu debiteaza cat trebuie, sorbul era curat nu se mai alimenta.. se vedea aer pe furtun... costul reparatiei 300 manopera 40 sau 50 o piesa si 100 set de garnituri noi pt pompa, garantie 6 luni...au trecut mai multe...la un moment e posibil sa apara si eroare ceva cu pompa nu mai stiu codul,deci o verificare a pompei pe stand (parerea mea)...sanatate!
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2019
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    In momentul in care intra in limp mode , se inregistreaza eroare. Problema este ca masina sa nu fie oprita intre manifestarea erorii si tester . Daca se opreste si se ia contactul , eroare dispare . Motivele aparitiei " limp mode " sunt multiple . Incep de la sistemul de vacuum , turbina , actuator , tubulatura admisie , intercooler . etc.
     
  4. Nicolae Tudorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2020
    Mesaje:
    3
    Pornirea la cald e problema diferita de cum trage motorul. Problema cu pierderea puterii în mers e de la un furtun gros în forma de s care e la întrarea în turbo și pe care îl ai picnit, are o fisura mica pe undeva pe unde pierde aer și cind accelerezi peste 2500 motorul pierde putere. Presiunea de aer e mare și nu arata nimic la bord.
    Nu mai cauta în alta parte, nici caudalimetru nici valvula egr nici turbo nu sunt. Verifica acel furtun bine cu mașina turata peste 3000 pune mina pe el și vezi dacă și pe unde pierde aer. E în partea dreapta înainte de intetcoler, sub aripa, lingă roată.
    Încerc sa pun o poza cu el. E ieftin, aici în Spania am dat 20 euro

    furtun turboFoto de Nicolae Tudorescu.jpg furtun turboFoto de Nicolae Tudorescu.jpg
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mai 2020 la 21:04
  5. Cristian1322 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2018
    Mesaje:
    2
    Am rezolvat problema schimbând tulumba.
     
    Little Big apreciază asta.

Distribuie pagina asta