1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme sistem franare

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de bobo_alo, 21 Mai 2019.

  1. bobo_alo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2014
    Mesaje:
    2
    Salutare. Detin o Skoda Octavia 1 tour - 2007- nu am frane pe puntea spate. Am trecut ITP -ul cu frana de mana trasa, care functioneaza !!!! Am facut aerisirea conductelor de frana, sabotii , tamburii, si cilindrii de frana sunt ok. Am fost la cel putin 3 mecanici . Unul dintre ei a spus ca de vina ar fi pompa de frana sau ABS-ul. V-ati confruntat cu asa ceva pana acum ? Imi dati si mie o solutie in acest sens ? Multumesc
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    693
    Locație:
    Baia Mare
    bobo_alo
    Bine ai venit alaturi de noi!
    Cu motorul pornit se apasa pedala de frana iar cineva deschide aerisitorul de pe roata care nu lucreaza. Daca vine lichid nu are nimic ABSul.
     
  3. bobo_alo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2014
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!


    Sa traiti. La ambele roti - punte spate - nu curge lichid. S-a batut usor cu un ciocan pe ABS si curge ceva lichid . Asa s-a facut acum 30 min. Mi s-a spus sa o luam din aproape in aproape. Sa cumpar pompa frana - daca se comporta la fel - sa cumpar pompa ABS-UL. Multumesc . Stima .
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Mai 2019
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    693
    Locație:
    Baia Mare
    Daca nici cu motorul pornit si nici cu el oprit nu curge lichid atunci problema e intre pompa de frana si ABS. Slabind pe rand tevile ce ies din pompa poti determina daca aceasta face presiune corect, daca iese lichid de frana sub presiune (se slabeste doar putin filetul pana umezeste, apoi se apasa frana). Daca pompa face presiune treci si faci acelasi lucru cu tevile pe care intra lichidul de frana in ABS.
    Asa verifici sa nu ai teava strangulata pe undeva (intr pompa si ABS)!!! Personal asta banuiesc a fi problema ta.
     
  5. stirbu florin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2019
    Mesaje:
    3
    buna seara eu am o problema la o skoda octavia 1 din 2006 1.9 alh si cand apas frana intra abs imediat am schimbat pompa abs servo frana si pompa frana si tot la fel face mi.a pus un tester si ia dat cod abs ma puteti ajuta ca numai stiu ce sa ai fac
     
  6. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    693
    Locație:
    Baia Mare
    stirbu florin
    Probabil unul din senzorii ABS (la roti) nu functioneaza. Mai exact nu vede ca roata se invarte. Atunci calculatorul ABS interpreteaza ca acea roata este blocata cand apesi frana. Astfel ca ABSul incepe sa lucreze instant la apasarea pedalei de frana.
     
  7. stirbu florin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2019
    Mesaje:
    3
    Am inteles pe tester a dat ceva dupa fata ABS FROMT MK o sa schimb ambii senzori pe fata sa vad daca mai face multumesc frumos !!
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Iun 2019
  8. stirbu florin 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2019
    Mesaje:
    3
    Am schimbat senzori pe ambele parti pe fata tot la fel face !
     
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    693
    Locație:
    Baia Mare
    Atunci singura chestiune ce mai poate fi cablurile de la senzori pana la unitatea ABS.
     
  10. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.301
    Locație:
    Bucuresti
    Daca tu nu esti in stare sa postezi codulde eroare asa cum apare pe tester, cum crezi ca putem sa te ajutam ?
     
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.844
    Locație:
    Brasov
    In cazul acesta orienteaza-te spre partea de conectica , cablaj , mufe . Degeaba ai senzori noi daca circuitul electric este intrerupt in alta parte . Pune un electrician auto sa verifice integritatea de la un capat la altul al cablajelor .
     
  12. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    301
    Salut colegi, a venit vremea ca la Octavia Tour pe care o detin, care maine implineste 15 ani :) , sa ma confrunt si eu cu problema intrerupatorului luminilor de frana.
    Luminile pe frana au ramas aprinse permanent; bun, desfac panoul de plastic de deasupra pedalelor si scot mufa intrerupatorului, care, la mine, este cu 4 pini, 2 fiind pentru cruise control.
    Astazi imi zic ia hai sa ail aduc in casa, sa il desfac si sa vad ce e acolo, poate il repar.
    Nu am mentionat ca am versiunea 1J0 945 511D fabricat in 2005.
    Incep sa il desfac, are un capac rotund in spate cu 3 cleme iar la mufa cu pini, pe lateral inca 2 cleme. Pinii au iesit cu tot cu contacte, la contactul pentru frana pastila de pe lamela era uzata dar nu de tot si oxidata, urme de incalzire in zona prinderii lamelei in plastic.
    Indoi lamela ca sa curat bine pastila de contact cu o pila apoi cealalta pastila de pe cealalta lamela.
    Ok, lamelele de CC si frana sunt actionate de un stift de plastic de pe axul principal, care apasa pe un calaret de pe lamele, la cea de frana acel calaret nu mai era drept era la 45 de grade din cauza caldurii, il indrept, indrept si lamela sa faca contact ferm, probez cu multimetrul, in regula.
    Montez totul la loc, pun intrerupatorul asa cum l-am scos, prin rotire, pe pozitia deschis, il bag in locasul lui de pe tabla de la pedala de frana, pun mufa si....surpriza, problema rezolvata cost 0 lei.
    Sunt multumit, daca mai tine un an e ok.
    Atasez si un tutorial in engleza pentru montarea corecta a intrerupatorului nou, fara a-l strica.
     

Distribuie pagina asta