1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme pornire Fabia

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de oana-zeno, 3 Mai 2008.

  1. Ciprian MF 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2019
    Mesaje:
    8
    Am avut și eu problema cu pornirea și după ce am schimbat bobina, clapeta accelerație, filtru benzina, bujii, s-a dovedit a fi fost pompa de benzina care era înfundat. Am schimbat și de atunci nu mai am probleme.
     
  2. Ianutz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Mesaje:
    7
    BUNA.Se curăță greu senzorul de turație sau ideal să îl schimbăm..?..
    ...
     
  3. Alexandru21 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Mesaje:
    8
    Bună tuturor, dețin o Skoda Fabia 1 din 2003 1.4 16 v bbz, de ceva vreme am o problemă, când pornesc mașina la rece și merg cu ea până se încălzește motorul 20 30 de km și după o opresc și o las câteva minute și o pornesc mașina incepe să oscileze la relantiu și nu se accelerează, știi că sună ciudat dar ca să își revină lovesc cu pumnul în capacul de la motor deasupra clapetei de accelerație și mașina își revine, pe tester îmi dă ceva legat de aier , la mașină am schimbat, filtru aier, clapetă accelerație, egr , senzor map iar furtunele au fost verificate și sunt ok, am pus o poză cu erorile care le dă pe tester http://imgur.com/gallery/xSiASwM

    Și un clip video cum face mașina



    Dacă mă poate ajuta cineva vă mulțumesc !

    Ps: Rog moderatorii să aprobe postarea, am mare nevoie de ajutor, iar dacă încalc ceva regulament să mă anunțe să pot modifica topicul, mulțumesc !
     
  4. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    348
    Salut, ai pierderi de vacuum sau trage aer fals; cateva piese cu probleme care pot fi cauza: conducta de vacuum de la motor la tulumba de frana,fisurata, busonul de umplere cu ulei de pe motor nu e etans, valva de purjare a vaporilor de benzina, egr care trage aer fals, alte furtune fisurate, orice neetanseitate la galeria de admisie, cea de evacuare, traseul de la rezervor pana la canistra de carbon.
    https://www.briskoda.net/forums/top...4-17961-barometric-manifold-pressure-signals/
     
  5. Capitanu Marcel

    Capitanu Marcel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Giurgiu
    Salutare sunt posesorul unei fabia 1.4 mpi de ceva timp nu mai pornește sub nici o forma. Am fost în oraș și când am ajuns acasă am oprit mașina în fata blocului și de atunci oprita a rămas. Am schimbat bobina, bujiile, Sondele lamBda. Mai nou nu citește nici calculatorul testerul sa pot afla ce eroare are,am folosit 4 teste diferite și nici unul nu vede calculatorul mașinii. Va rog sa-ma ajutați orice sfat este bine venit. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iun 2020
  6. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    776
    Locație:
    Baia Mare
    Capitanu Marcel
    Din moment ce nu poti comunica cu calculatorul motorului trebuie sa rezolvi asta prima data. Ori ai calculatorul motorului defect, ori ai probleme la conectorul lui sau la cabluri. Pe celelalte calculatoare de pe masina te poti conecta? Daca nu te poti , poate fi chiar de la conectorul in sine.
    Problema ta e probabil pe traseul carburantului rezervor -> motor (pompa de carburant) se intampla cand se umbla mult cu rezervorul pe minim.
     
  7. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    117
    @Alexandru21
    Senzorul de aer este substituit de catre ECU cu senzorul clapetei de acceleratie, TPS, la fel ca senzorul de aer, TPS indica incarcarea motorului. Scoate mufa de la senzorul de aer si porneste motorul vezi daca se schimba ceva.
    Eu nu cred ca se va imbunatati situatia, ceva imi spune ca ai probleme cu clapeta de acceleratie sau cu pedala de acceleratie, vad ca ai si EPC-ul aprins, problema e mai complexa. Ca sa te lamuresti daca ai probleme de vacuum leak trebuie sa verifici tot ce are legatura cu admisia, furtunuri, tevi, galerie, garnituri, coturi, etc.
    Ca sa scoti din ecuatie senzorul de aer/temperatura, ca ar fi defect:
    #-----------------------------------------------------------------------------------------------------
    SELF DIAGNOSTIC GRUP 003 in IDLE
    Select 01 engine| 04 basic settings| 003

    Valori normale:
    camp 1: 730-870
    camp 2: 350-600 mbar
    camp 3: 1,5-6%
    camp 4: 2 a . TDC, 13.0 b TDC

    Se verifica daca MAP trimite semnal de PRESIUNE
    Daca valoarea 350-600 mbar nu este atinsa in campul 2 se iese din diagnosticae, opreste motorul si se scoate mufa
    intake manifold presure sender G71 si G72 temperature sender(MAP).
    Se porneste motorul si se msoara in mufa(mama de pe cablu) intre pinii 3 si 4-> 5 Volti si intre 3 si masa -> 5 Volti.
    Daca SE ating valorile se inlocuieste MAP.
    Daca NU se ating valorile se verifica pentru scurt circuit.
    Daca nu este scurt circuitse inlocuieste G71 si G72(in spatele clapeta acceleratie MAP)
    Daca valorile de 5 Volti nu se ating se opreste motorul si se verifica circuitele pentru scurtcircuit.
    #-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    DIAGNOSTIC GRUP 004 in IDLE
    Select 01 engine| 04 basic settings| 004
    camp 1: 730-870
    camp 2: 11.4-14.4 V
    camp 3: 80-115 grade
    camp 4: -45-115 grade

    Se verifica daca MAP trimite semnal de TEMPERATURA
    Cu motorul pornit se scoate MAP din galerie cu mufa conectata si se raceste cumva senzorul, spray, si se urmareste temperatura in camp 3
    scade, e de bine, nu, e de rau. Daca nu se ating valorile se iese cu testerul din diagnoza, se scoate mufa din MAP si se masoara
    rezistenta pe senzor MAP intre pinii 1 si 2, exemplu pentru temeratura de 20 grade trebuie sa fie intre 2340-2680 ohm
    pentru 80 grade intre 290-330-ohm
    #--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
     
    Sorin2021 apreciază asta.
  8. Stefan07 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2020
    Mesaje:
    1
    Buna seara,sper ca am postat unde trebuie. Intampin niste probleme cu o skoda fabia 2005 , 130.000 km ,motor 1.2 64 cp benzina , in sensul ca se opreste motorul in mers (porneste apoi dupa 3-4 ori de actionare a contactului).Cand merg in oras intr-un interval de 30 de minute se opreste motorul de 2 ori. Am schimbat pompa de benzina si filtrul de benzina acum 1000 km .Orice sfat e binevenit.Multumesc
     
  9. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    348
    Salut, daca citeai aici vedeai ca cel mai des intalnit defect pentru manifestarile masinii tale este senzorul de turatie.
    Mai ai probleme cu imobilizatorul (daca nu e senzorul , ai probleme de la imobilizator) si catalizatorul.
     
  10. Ianutz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Mesaje:
    7
    Aceeași problemă am și eu la o fabia 1.4 azf....Dimineață trebuie să las pompă să amorsează de două ori....Nu porneste la prima cheie....
     
  11. Ianutz 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Mesaje:
    7
    Am o fabia 1 benzină 1.4 azf..într-o dimineață nu a mai pornit că simptom fiind lipsă curent....când îi puneam contactul se stingea bordul..totul mort....I-am dat curent de la altă mașină și tot nu a luat-o...Am verificat bateria care este bună......Am tensiune...merg darurile,claxonul,casetofonul cu muzică la maxim,...doar că nu pornește...A mai avut cineva această problemă????
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Oct 2020
  12. Deac Ioan Alexandru

    Deac Ioan Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2021
    Mesaje:
    4
    Salut. La skoda fabia 2, 1.4 htp 86 cp aveam un consum exagerat de mare. Sub 8l/100km nu o scoteam nicicum nici de mergeam cu 60. Mai mult la pornirea de dimineață nu pornea decât la a doua sau a 3-a cheie. Pornea un pic se bâlbâia și murea motorul. Nu trăgea nici mașina cum trebuie. De vina a fost pompa de benzina care nu făcea suficienta presiune. Am luat Bosch cu 280 de lei și după ce am schimbat am rămas uimit cum merge mașina. Parca e alta. La drum lung am consum de 5.5. Sper ca v-am fost de folos. Neapărat sa schimbați și filtrul de benzina. Mecanicul a spus ca din cauza filtrului s-a înfundat și pompa de benzina. A trecut mizeria de filtru și a întrat în pompa.
     
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    776
    Locație:
    Baia Mare
    Excelenta precizarea cu necesitatea inlocuirii filtrului de benzina!
    Inca sunt multi care respecta recomandarile producatorilor si nu inlocuiesc si filtrele de carburant la fiecare revizie de 15.000km.
    Asa se ajunge in astfel de situatii, iar reprezentantele abia astepta sa ia banii celor care respecta recomandarile lor. ;)
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare