1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme motorizare 1.6TDI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Cristianlas, 9 Mai 2020.

  1. Cristianlas 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2019
    Mesaje:
    5
    Salut tuturor ! Detin o Skoda Octavia 2 combi FL 2010 16.tdi CAYC Primul Propietar\ 210 000 km
    Va voi povesti ce problema MARE am .....:((((
    Chiar ieri am plecat cu ea , tin sa specific ca pornirea a fost ok , dupa 700-800 m maxim , mergem in treapta a 2 a la relanit si mi s a oprit motorul brusc , am incercat sa o pornesc si nimic , se auzea decat bendix ul .
    Am crezut ca s a rupt distributia, am verificat , distributia este ok , trasa la semn , am calat o cu ceva la pinionul de la ax cu came , am tras iar de distributie totul este bine acolo .
    Dupa ce am facut toate astea , am sesizat ca nu am compresie absolut deloc la motor :(
    Deci verificat distributie - ok
    verificat ulei - ok
    verificat lichid racire ok la semn ( credeam ca s a dus garnitura de chiuloasa si mi a intrat apa in motor )
    verificat injectoare ok (credeam ca rasufla pe langa ele si de asta nu am compresie )
    verificat bord (absolut niciun martor aprins in bord )
    verificat curea de accesorii - ok
    verificat de scurgeri de ulei motorina nu am gasit nici picatura de ulei sau motorina pe nicaieri
    verificat pompa de motorina - ok
    Doresc sa stiu daca a mai intampinat cineva asa o problema sau sa aud parerile voastre !
    Multumesc tuturor pentru timpul acordat de a citit si a raspunde !
     
    moise liviu și mcr-octavia2-variant apreciază asta.
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Sau se invarte fulia de la arbore in gol , sau ti s-a rupt arborele cotit . Altfel nu se poate . Daca este in treapta de viteza si o impingi , se opune ceva ?
     
  3. Cristianlas 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2019
    Mesaje:
    5
    NU CITA ULTIMUL MESAJ
    Salut ! Am învârtit de fulie si parca , parca se opune putina presiune , dar putina pe un piston, în rest zici ca învârti o roată de masina . Cand am învârtit de motor am mai ascultat o daca se aude vreun trosnit ceva si parca se aude ceva mic in chiuloasa ! Tin sa mentionez ca inca nu m am apucat sa o desfac.
    Mai vreau păreri, nu stiu de unde sa ma apuc de ea ....
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2020
  4. fanep

    fanep 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    La malul marii
    Buna ziua, probabil raspund intarziat, problema este generata de EGR
     
  5. Cristianlas 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2019
    Mesaje:
    5
    Salut comunitate ! Am dat de o mare problema a 2 a oara cu skoda mea octavia 2 1.6tdi CAYC 2010 . Acum 9 luni mi s a rupt pana semiluna de la axa cu came pe partea de admisie ,din fericire ca sa zic asa nu s a stricat nicio supapa, atunci am înlocuit pana si kit ul de distribuție, iar de atunci au trecut 9 luni si ce sa vezi aceeași problema .....specific aveam maxim 30km/h treapta 2 pur și simplu motorul nu a mai avut forta si s a oprit . Va rog sa îmi dati un sfat ceva , de ce tot se întâmplă asta , care ar fi cauza , menționez ca "limba" de la rola întinzătoare a distribuție este la semn ! Mulțumesc pt timpul acordat și pentru răspunsuri!
     
  6. Duna 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2021
    Mesaje:
    1
    De două luni stau cu mașina prin service-uri. Mai am puțin și ii dau foc.

    Motor 1.6 diesel 2011

    Nu mai pornește la cald, iar la rece foarte greu. Îmi apare in bord eroare cu acea sarma...ca eroare in bord...presiune scăzută ...

    Injectoarele au fost verificate pe banc.
    Am schimbat 3 rampe
    Am verificat și schimbat pompa de înaltă
    Am verificat pompa de motorina .

    Mașina pornește greu la rece, merge perfect câteva minute, după ce se încălzește o limitează la maxim 120, trage greu...

    Am dus-o la 3 mecanici in Cta și acum este in București. Încă nu i se dă de cap
     
  7. SadiQ 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    15
    Buna ziua tot 1.6tdi am si eu Cayc, Octavia 2 Fl. 440k fara probleme deosebite pana acum. La pornire se aprinde pe ecran o imagine galbena , cea de ulei si palpaie apoi se stinge. Deci nu becul de pe ceasuri. Ulei motul 5w30 la timp, nivel bun. Sa fie cureaua de pe pompa de ulei cea din baia de ulei? Pompa? Poate patina cureaua aceea? Sta in ulei si nu este dintata.
     
  8. moise liviu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2023
    Mesaje:
    1
    Buna ziua .aceeasi problema o am si eu .Cum ati rezolvat-o ?Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Ian 2023
  9. fuyyu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    Va salut ! De curand am schimbat clapeta de acceleratie ,masina in cauza octavia 2 1.6 tdi cayc cr . Dupa inlocuire mersul motorului sa schimbat zici ca e alt motor doar ca intampin urmatoarea problema in timpul regenerari cu clapeta noua patesc ca si cu cea veche apare spirala pe la jumatatea regenerarii si intrerupe regenerarea . Opresc masina pornesc si isi termina regenerarea , am pus o clona vcds nu mi arata nici o eroare stocata . Posibila cauza sa fie neadaptarea clapetei dar mentionez ca mersul masinii s a schimbat complet inclusiv plecare de pe loc care inainte imi dadea in nas la plecari mai bruste sau trepidatii , in timpul regenerarii se zgaltaia masina acuma nici nu se simte doar sta turata la 1000 rpm . Singura chestie este eroare luata in timpul regenerarii care am luat o si cu clapeta veche de 2 ori tot in timpul regenerari !!! Mecanicul care a montant o a zis ca a pus contactul de cateva ori dar nu cred c a facut procedura completa de adaptare daca e de acolo si daca exista vreuna , in rest mentionez ca masina merge zici ca s a schimbat motorul duoa inlocuire !
     
  10. Nastase 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2023
    Mesaje:
    1
    Colegu ai găsit care este problema.. Asa am pățit și eu azi
     
  11. Marian08 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2023
    Mesaje:
    1
    Salutare!
    Recent am intampinat o problema la a mea Skoda Octavia 2 fl 1.6 TDI CAYC. Dupa 3 ore de mers mi s-a aprins in bord spirala. Pana sa o repornesc, nu mai avea vlaga, apoi a inceput sa traga destul de lenes si dureaza 3-4 secunde dupa apasarea pedalei pana cupleaza turbina. Am pus tester sa vad eroarea si mi-a dat urmatoarea:
    7286 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
    P2563 00 [101] - Implausible Signal
    Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 185164 km
    Date: 2127.14.31
    Time: 21:05:03
    Engine RPM: 1021.00 /min
    Normed load value: 23.1 %
    Vehicle speed: 51 km/h
    Coolant temperature: 96 °C
    Intake air temperature: 16 °C
    Ambient air pressure: 980 mbar
    Voltage terminal 30: 14.344 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Charge air pressure actuator: acknowledgment-ANG_BPA[0]: 28.265 %
    Charge Pressure Actuator: activation-ANG_SP_BPA[0]: 85.001 %
    High press turbocharger actuator: activation-CTL_LIM_BPA[0]: 84.998 %
    High press turbocharger actuator: actual uncond volt value-V_BPA[0]: 1.465 V
    Turbocharger boost control: offset open-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
    Turbocharger boost control: offset closed-V_BPA_TOL[0]: 3.491 V
    High press turbocharger actuator: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 76
    S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema?
     
    DANIEL0707 apreciază asta.
  12. DANIEL0707 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2023
    Mesaje:
    1
    Salut, asa am pățit și eu în ultima săptămână, de 3 ori sa aprins spirala, opream mașină su după repornire își revenea, iar de ieri sa aprins și motorașul, și îmi spune ca acest senzor poziție regulator presiune supraalimentare ar fi problema
    Tu cum ai rezolvat , mulțumesc anticipat
     
  13. Amalia Amalia 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iul 2023
    Mesaje:
    1
    Buna!
    Am o Skoda Octavia din 2011, 1,6 TDI
    Acum câteva zile m a lăsat in drum, in urma vizitei in service, s a schimbat clapeta de admisie cu una noua. Am mers cu ea 2 zile, totul ok, pana astăzi când a “murit” pur si simplu când am vrut s o pornesc. Nu făcea nici contact, absolut nimic.
    Am chemat pe cineva sa mi dea curent, crezând ca s a descărcat bateria la cât a fost de “încercată” zilele astea.
    Cu bornele de la baterii conectate, când pun contactul, țăcăne ca un rotopercutor, se aprind toți martorii in bord si cam atât.
    Aveți idee ce ar putea fi? Îmi pare rau ca nu pot incarca un video cu problema:)
    Mulțumesc
     
  14. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.597
    Locație:
    Bucuresti
    Baterie slaba ?
     
  15. DinuMarius 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2023
    Mesaje:
    1
    Salut, si eu am avut aceasta problema cu o Skoda 2011 motor 1.6 TDI CAYC 105CP. Avea urmatoarele simptome :
    - rontaia cand pleca dupa loc la turatii mai mici de 2500 ture
    - fluctua turometru de la 800 - 1100
    - intrerupea motorul in ralanti
    - facea regenerare de 3 ori pe zi, lucru care nu este normal
    - fum alb / albastrui mai ales la rece
    Toate problemele erau de la injectoare decalibrate (uzate).
    Problema mea a fost rezolvata la un centru din Buzau, mai exact in Maracineni, Nr 104.
    Acolo iti da injectoarele jos, le verifica pe banc profesional destinat pentru injectoarele Siemens VDO sau Continental.
    Lucrarea la mine a durat 6 ore cu demontarea injectoarelor, verificarea injectoarelor, reparatia injectoarelor si remontarea lor pe masina inapoi.
    La fiecare injector mi s-a dat fisa de testare cu cod nou.
    Pentru cei care aveti simptomele precizate de mine mai sus, nu mai umblati cu masina prin service-uri si apelati cu incredere la service-ul din Maracineni, acolo gasiti solutia garantata pentru masina voastra. Mai multe informatii va pot da in privat sau cautati pe google : reparatii injectoare maracineni , nr 104.
     
  16. Vlădescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2023
    Mesaje:
    1

    Salutare., am și eu cam aceleași probleme , la mine nu o pot tura mai mult de 2500 ., am schimba pompă înalte, senzori cu și cu altă rampă ,pompă din rezervor etc am fost la peste 10 mecanici și am pus peste 10/15 testere inclusiv la Reprezentanță ....dacă are cineva vreo idee ?
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Oct 2023
  17. Dumitru123abc 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2023
    Mesaje:
    1
    Salut, cum esti cu masina? Cum sunt injectoarele dupa ce le ai recondtionat?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare