1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme motor 2.0 FSI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Ovidiu321, 17 Ian 2018.

  1. Ovidiu321 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2018
    Mesaje:
    1
    8FE01746-B672-4735-A01B-002BBD021DC8.jpeg Buna seara.Detin o skoda octavia 2 break motor 2.0 fsi cod motor BVY si ma confrunt cu o problema de ceva vreme.
    Cand stau in aglomeratie mai mult timp motorul incepe sa o ia razna.Adica,imi scade turatia la 500 dupa care moare.Dau sa pornesc din nou si nici bine ca o pornesc ca moare imediat.Uneri dau la cheie si nu porneste.Am schimbat senzorul de la rampa de injectoare crezand ca este de la el,dar nimic.
    Am facut un vcds si mi a dat eroarea din poza.
    Puteti sa imi dati o parere ceva de la ce ar putea sa fie?
     
  2. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Verifica/inlocuieste tija pompa inalta presiune.
     
  3. parau 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Mesaje:
    1
    1. Buna ziua.Am fost de curand la o diagnoza motor si verificare presiune ulei la skoda si mi-au spus ca poate fi o problema cu variatorul de la axul cu came.Stie cineva un pret? nu gasesc nimic pe net.Masina are o problema la plecatul brusc de pe loc,trepidatii la relanti, si se aprinde uneori senzorul de presiune ulei.

    2. In plus e o eroare si senzor ax came, dar acela l-am schimbat
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Feb 2018
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  5. parau 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2018
    Mesaje:
    1
    Dar e adevarat ca motorul asta nu are variator la axul cu came?
     
  6. Gavrila Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2019
    Mesaje:
    2
    Salutare,

    Am si eu doua probleme cu motorul 2.o FSI de pe o Skoda Octavia combi 4x4 din 2006. Am ales sa postez aici si sa va cer ajutorul dupa o lunga perioada in care am contactat mai multi mecanici si stiti cum este..... fiecare mecanic a identificat alta problema...... daca ma iau dupa parerile tuturor ajung sa schimb tot motorul.

    Prima mea problema este un fel de "fonfaiala" (nu am gasit alt cuvant - ca si cum ar trage aer fals). Aceasta se simte doar in primele minute cand pornesc prima data motorul si este insotita de o mica trepidatie a masinii.
    Exact cum am scris mai sus, mecanicii la care am fost au identificat de la catalizator infundat pana la nu stiu ce clapete de la admisie....

    A doua problema pe care o am este un zanganit care se aude im momentul in care masina este in treapta 1 de viteza sau in marsarier si vreau sa pun masina in miscare.

    Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si daca este posibil sa-mi recomandati un mecanic bun in zona Bucuresti (exclus mecanicii care repara prin eliminare pentru ca sunt satul de ei).

    O zi frumoasa in continuare.
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Toti repara prin eliminare . O defectiune poate avea mai multe cauze , sau un cumul de cauze , deci acestea trebuie tratate prin eliminare . Zanganit in trepte mici ( unde cuplul este mare ) poate sugera nescai tampoane de la motor , bieleta antibalans . Ridica capota , trage frana de mana si incearca sa te joci fin din ambreiaj , sa vezi cat de mult misca motorul . Fomfaiala sugereaza o pierdere de presiune pe sistemul de tubulaturi care actioneaza mecanic diferite piese ( gen clapeta admisie ) , sau o neadaptare corecta a clapetei . Pierderile de presiune sunt cele mai pacatoase pentru ca , odata cu imbatranirea tubulaturilor , poti avea o slabire a tubului pe stutz si o mica pierdere iti genereaza necorelari care duc la incercarea calculatorului de a compensa ....si deci la mers neuniform , tremuraturi . Indiferent ce se lucreaza si ce se schimba , clapeta de admisie trebuie recalibrata ( adaptata ) dupa ce s-a umblat la ea , pentru a-si recunoaste pozitia initiala de la care incepe si masoara valori . Daca calibrarea nu se face intocmai cum spune producatorul , nu are efect . Adica , un mecanic poate spune ca a facut calibrarea , dar neurmand intocmai pasii , aceasta este nula .
     
  8. Gavrila Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2019
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!


    Mulțumesc pentru informații.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Sep 2019
  9. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    354
    Cati km are masina? A fost schimbat kitul ambreiaj si volanta din cate stii? Cand pleci de pe loc tremura? Daca apesi pedala de ambreiaj se mai aude zanganeala?De la ambreiaj poate fi zgomotul dupa parerea mea.
     
  10. Daniel Cuculici 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2019
    Mesaje:
    3
    Salutare tuturor!

    Detin o Skoda octavia 2 2.0 FSI, si de 1 sapt ma confrunt cu o problema ce nu ii poate da de cap nimeni.

    Dupa ce am facut schimbul de ulei si distributia, am schimbat furtunul care face aerisirea in blocul motor (era rupt). De atunci motorul stand la relantiu, face un zgomot foarte puternic ca de GREIER. Daca o accelerez, zgomotul dispare. Daca scot joja, zgomotul dispare, dar imi trage joja inapoi, ca un fel de vacum. Cand motorul este rece, nu se aude, dupa putin timp, cand incepe sa se incalzeasca, incepe acel sunet de greier din ce in ce mai tare. Nu iese fum.pe nicaieri, nu are scurgeri. Chitul de ambreiaj e nou, volanta noua. Nu stiu daca este sau nu de la epurator.
    A mai patin cineva asa ceva? Ma poate ajuta cineva?
    Daca nu, revin cu raspuns dupa ce ii dau de cap (daca o s-o rezolv, pt a va folosi de informatie)

    Multumesc!
     
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Da jos baia si uita-te pe la pompa de ulei , sorb , ....ca vacuum pe tubul de la joja nu este generat nici de distributie si nici de ambreiaj . Epuratorul are o functie simpla , separa gazele de evacuare de particulele de ulei si le scurge inapoi in baie , nu are influenta asupra fenomenului poenit de tine . La tine filtrul de ulei se poate pune intr-un singur fel , deci si asta pica .
     
  12. Daniel Cuculici 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2019
    Mesaje:
    3
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    Multumesc. Incerc si asta si revin cu raepuns !
    Salutari!
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Oct 2019
  13. Daniel Cuculici 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2019
    Mesaje:
    3
    Va salut!

    Am rezolvat problema.
    Capacul tulbutori era infundat si defect. L-am schimbat si nu mai am nici o problema.

    Sper sa va ajute si pe voi in viitor!
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare