1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme EGR

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de cristeamandrei, 11 Dec 2009.

Taguri:
  1. Cristigmg 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2017
    Mesaje:
    1
    Salut! Cine poate sa ma ajute cu aceasta problema? Pe vcds nu da nicio eroare!
     
  2. Tuinea Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2019
    Mesaje:
    2
    Salut, am o octavia din 2012, 1.6 this, carei a i am schimbat EGR. Toate bune si frumoase, masina a mers super cam 15 min la relanti, apoi cam 5 km de la service pana acasă. A doua zi am pornit o si dupa 500 de metri mi s a aprins spirala n bord si m a limtat. Am oprit o, am scos cheia si am asteptat un minut( asa faceam cu vechiul EGR sidupa metlrgea), insa nimic, aceasi limitare si spirala aprinsa. Dupa aproximativ 1 km, mi a scazut puterea brusc, deabea statea la relanti si a inceput sa scosta mult fum alb. Am pus testerul pe ea si mi a indicat EGR( atasez poza). Dupa stergerea erorilor motorul merge frumos la relanti, insa daca l trezești pana 2500 pe locnu ramane asa cum ramanea inainte, scade treptat turatia. Credeti ca dupa montarea EGR, trebuia făcută readaptare pt noul EGR? Dacă da, cum se face? Sau ce alte cauze ar putea fi. Fum mai scoate foarte puțin. Va mulțumesc pt orice raspuns
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    768
    Locație:
    Baia Mare
    Tuinea Sorin
    Bine ai venit alaturi de noi!
    Problema ta pare sa fie o pierdere de vacum pe instalatie. Posibil este un furtunel cu fisuri la unul din capete. Am impresia ca e cel care merge la ciuperca de la turbina din cauza temperaturilor mai ridicate se coace si crapa. Dar poate fi cel care merge la ciuperca de la EGR.
     
  4. Tuinea Sorin 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2019
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Mulțumesc frumos, marți o sa se facă constatarea, revin cu raspuns
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mai 2021 la 18:56

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare