1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cutie DSG 6/7

Discuție în 'Service' creată de denisa, 11 Dec 2013.

  1. OtT 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2020
    Mesaje:
    1
    Salut, este prima dată când postez.. Am o Octavia III dsg 7+1.zilele trecute mi-a apărut în bord:error gearbox reverse gear not available și de atunci nu îmi mai merg treptele 2,4,6 și marșarierul.s-a lovit cineva de problema asta? Dacă da care ar fi rezolvarea?vă mulțumesc anticipat!
     
  2. fsiarazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2019
    Mesaje:
    16
    Vin la dvs cu o intrebare referitoare la o cutie dsg 6+1 de pe o masina Skoda Superb 2 Facelift .

    Problema sta in felul urmator ... La accelerare mai brusca pe toata durata treptei 2 masina tremura ... dupa ce schimba in 3 totul revine la normal ... Care poate fi problema ? Ce costuri implica o verificare la dvs la serviceul din bucuresti ?!
     
  3. bibicel

    bibicel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Mesaje:
    23
    Locație:
    Bucuresti
    Trebuie sa schimbați Discul de ambreaiaj( este un set)
     
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    734
    Locație:
    Baia Mare
    *** Daca se utilizeaza cauciucuri speciale de zapada (am vazut la cineva care cumparase din Kaufland :):):) ) pe asfalt la accelerarile mai bruste intra ESPul si poate da senzatia ca ar fi probleme cu ambreiajul.
    Dar o persoana experimentata va sesiza imediat care este problema.
     
  5. moreinffo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Mesaje:
    13
    buna dimineata.
    pentru o cutie DSG 6 de pe Octavia 2, 2009, imi poate recomanda cineva un service de incredere in Bucuresti (preferabil) pentru modulul mechatronic? Multumesc!
     
  6. Vlad B. 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2018
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Bucuresti
    Aici ar fi una, iar dacă nu îți convin prețuri, eu mai încercasem la un băiat în Otopeni care face asta la prețuri mai bune. Parca 2500 voia anul trecut pt mechatronic recondiționat.
    N-am lucrat totuși cu el, mă programa foarte târziu, dar poți încerca la 0744851324.
     
  7. Dumitru Sabin

    Dumitru Sabin Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2019
    Mesaje:
    277
    Automatico. Ei sunt partener TVS in Ro. Eu am.cutia resoftata de ei. SW driveability! sunt super.multumit.
     
  8. moreinffo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Mesaje:
    13
    va multumesc pentru recomandari. la mine, DSG-ul intra in avarie o data la 2-3 luni, nu se manifesta mereu; dupa ce ii sterg erorile mai merg cateva mii de km fara probleme
     
  9. augustus 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2020
    Mesaje:
    1
    Salutare,

    Am cautat pe forumuri in lung si in lat, dar n-am gasit nimic.

    Problema se pune in felul urmator. Deci o Skoda Octvia 2, 1.9 DSG6, an 2005, cu aproximativ 270.000 km in bord. Recent am observat ca DOAR la rece, daca sunt in Drive/Sport (in Reverse se aude mult mai putin), se aude ca un huruit, trepidatie zgomot, doar daca tin pedala de frana apasta. Daca dau drumul pedalei, masina pleaca normal, si sunetul dispare complet(nu, nu este acoperit de sunetul motorului). Cum se incalzeste ansamblul, zgomotul dispare. Mentionez ca nu s-a umblat la cutie in afara schimburilor de ulei si filtre, mereu la timp. Masina a fost condusa exclusiv extraurban toti cei 270.000 km. De cand am adus-o la Bucuresti au inceput sunetele. Cineva la service mi-a zis ca ar fi volanta. S-a lovit cineva de asa ceva pana acum ?

    Mersi
     
  10. moreinffo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Mesaje:
    13
    salutare!
    revin cu problema expusa mai sus, mai exact legat de o cutie DSG6 02E care aleator intra in avarie si ca erori apar:18222 - Pressure Control Valve 1 (N215) P1814 - 008 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON si 8243 - Pressure Control Valve 5 (N233) P1835 - 000 - Short to Plus - Intermittent, Am fost in 2 service-uri de cutii automate, la Automatico Preciziei si inca unul in Crangasi. Amanadoi mi-au spus ca nu mechatronich-ul nu este defect mecanic si am probleme pe partea electronica (masina nu cupleaza cu socuri, doar ca atunci cand cele 2 erori se manifesta, cutia intra in avarie si pot merge doar cu a 2-a, imi taie R-ul, iar daca o opresc 5 minute, isi revine, uneori chiar si in mers, cutia intra in regim normal de functionare). ce vroiam sa va intreb: este posibil sa fie un defect electronic, cauzat cumva de baterie? intreb pentru ca am mai gasit si aceasta eroare:
    00532 - Supply Voltage B+
    002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100010
    Fault Priority: 4
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 140
    Mileage: 339547 km
    Time Indication: 0
    Date: 2127.14.31
    Time: 09:07:10
    Freeze Frame:
    Term 15 On
    Voltage: 14.15 V
    ON
    ON
    Term 50 Off
    OFF
    ON
    am o baterie ROMBAT Premier, pentru ca am dat banii degeaba pe Varta Silver si Exide, care este inca in garantie; insa am zis sa intreb pe forum, pentru ca ma gandeam ca a mai trecut cineva printr-o situatie de acest gen.
    Referitor la mechatronic, cei din service mi-au spus ca trebuie sa cumpar un modul al carui model no se termina cu AJ. daca as cumpara o alta cutie, SH, cu mechatronic-ul sau care ar avea alt part no, nu exista posibilitatea de a o monta pe masina mea? cu tot ce inseamna rescrierea softului si altele.
    multumesc,
    o seara buna!
     
  11. Tiberiu E. 1st Gear Member

    Înscris:
    Vineri
    Mesaje:
    1
    Salut!
    Am cutie dq200 si am vazut ca s-a mai pus problema anterior pe forum despre faptul ca schimba prea repede treptele de viteza ajungand in treapta 7 la 50-60 km/h fapt care o determina sa produca anumite vibratii datorate subturarii motorului. A rezolvat cineva problema asta?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare