1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cutie DSG 6/7

Discuție în 'Service' creată de denisa, 11 Dec 2013.

  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    664
    Locație:
    Baia Mare
    Kornel
    Inainte de a face altceva la DSG te rog frumos verifica ce ti-am spus eu! ;)
    Daca erau probleme la pompa DSGul nu functiona corect.
    Si apropo, pompa se poate repara, in caz de ceva exista kit de reparatie.
    Uite aici un exemplu de kit ce a fost la vanzare pe olx:
    https://www.olx.ro/oferta/kit-reparatie-dsg-7-IDbvVzJ.html
    Diagnosticul ce a fost dat de cele doua serviceuri e doar ca sa-ti ia banutii. ;)
     
  2. Kornel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    6
    Ok,si unde se afla mufa sau contactul mai exact ?
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    664
    Locație:
    Baia Mare
    Ledurile care palpaie unde sunt? Langa maneta schimbatorului. Am pus o poza in comentariul de mai sus. trebuie sa dai jos capacul de la timonerie.
    Cel putin la alea cred ca te-ai referit cand ai descris problema ta: (palpaie) indicatorul din calculatorul bordului care indica in ce viteza este masina P,R,N,D,S .
     
    Nicu145 apreciază asta.
  4. Kornel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    6
    Nu este vorba de ledurile de la timonerie,ci despre indicatorul care se afla in bordul masinii adica calculatorul masinii care se afla intre turometru si vitezometru ,am facut un videoclip si nu il pot trimite.

    Doar poza pot pune ,acum e in mod parking ,litera p ,dupa 10 min incepe sa palpaie,cind merg este in Drive sau sport si aceias problema incepe sa palpaie
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2020
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    664
    Locație:
    Baia Mare
    Aha, asta e altceva. La diagnoza a iesit presiune scazuta, sau alte erori pe DSG?
     
  6. Kornel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    6
    Si presiune scazuta si alte erori,erorile mi le-a sters la primul service unde am facut prima diagnoza si aceias problema.trebuie schimbat mecatronicul

    Apropo,stie cineva cati litri de ulei intra in mecatronicul de la cutia dsg 7 trepte de pe octavia 2 si ce ulei ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2020
  7. AdI Hg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2019
    Mesaje:
    5
    1 litru intra, atat mi-au spus mie dupa ce mi-au schimbat mecatronicul. Nu stiu tipul. La mine au schimbat si uleiul din cutie, dar pentru ca in cel inlocuit era multa pilitura mi-au zis sa mai schimbam inca odata peste o saptamana si pe cel de la mecatronic si pe cel din cutie ca sa mai eliminam din ce se depune si in asta.
     
  8. Kornel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    6
    Ok la mecatronic intra 1 L ,si la cutie stie cineva cati litri ?

    Cat a costat sa schimbe mecatronicul si uleiurile si unde ai fost ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2020
  9. Vochin George 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2019
    Mesaje:
    8
    Salut. Poate ma puteti ajuta si pe mine cu o problema. Azi dimineata pe ninsoare am plecat cu masina (Skoda superb 2 cutie DSG) am observat ca nu mai imi arata pe afisaj treptele de viteza si mergea doar intr-o viteza pana pe la 50 km la ora ...am bagat mansa pe manual acelasi comportament. Oare are modul de iarna. Dupa 15 minute am oprit sa las fata la gradi ...a plecat de pe loc afisand vitezele dupa care acelasi comportamenta ...la a doua oprire la cafea..s a comportat normal. mentionez ca nu am plecat cu ea rece ...avand webasto si mototul era cand cand am plecat. stie cineva ce s a intamplat ? a mai patit cineva asa ceva ? \Multumesc anticipat
     
  10. Dumitru Sabin

    Dumitru Sabin Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2019
    Mesaje:
    201
    Salut. Fara diagnoza...greu de spus. In Bucuresti iti recomand Automatico (KataTechnik). Am fost f. multumit de ei. Nu se ocupa decat de cutii automate.
     
  11. AdI Hg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2019
    Mesaje:
    5
    2 l la cutie. Mecatronic luat de la dezmembrări cu 650 euro.
     
  12. Andrei Ignea

    Andrei Ignea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Salutare. Am o Octavia 3, motor 2.0 tdi cutie DSG 6 trepte. Intampin o problema, sau poate e normal si doar mi se pare. Sunt momente in care, fiind la vale, cand franez se muta in treapta inferioara, insa sta foarte turata, pe la 2500-3000, cu toate ca eu sunt cu piciorul pe frana, nu pe acceleratie. Nu face tot timpul asa, in mod normal cand franez sta pe la 1500 turatii, si tot schimba in trapta inferioara. Sa fie oare o problema de cutie? Sau poate clapeta de acceleratie? Oare ajuta o readaptare?
     
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    664
    Locație:
    Baia Mare
    Andrei Ignea
    Nu e nici o problema. Frana de motor te ajuta la coborare!!! Astfel calculatorul ia aceasta decizie de ajutor cand considera ca e cazul in functie de anumiti parametri.
     
  14. Dabija Stefan 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2020
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Iasi

    Salutare. Mă poate ajuta și pe mine cineva ? I-am schimbat mecatronicul și nu vrea sa se calibreze.. (Skoda Octavia 2 2005 1.9 diesel BKC DGS6 ) . Pe mașina am avut unul de Passat dar după 200m aprox. Intra in avarie .
    Mecatronicul pe care l-am montat acum provine de pe un touran . Vânzătorul mi-a garantat că merge pe Skoda mea . Mulțumesc
     
  15. Florinbirlig 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2019
    Mesaje:
    4
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!


    Multumesc !
    Dar eu am dsg 7 (dq200 ambreiaj uscat) si din ce am citit ,dupa calibrarea cu vcds trebuie facuta o calibrare in mers. Asta nu stiu cum sa fac. Calibrarea in mers
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Mai 2020
  16. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.182
  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.182
    Test drive after DSG 0AM basic settings
    If the tester is held on the passenger seat or operated from there during the test drive, this
    can lead to serious injuries during an accident, if the passenger airbag goes off.
    Please take good care of the traffic. Do not endanger the traffic in any way.
    Test drive:
    1. Pulling away from stationary.
    - Pull away twice forwards in driving mode D up to 2nd gear gear.
    - Pull away twice backwards.
    2. Drive in every gear also in reverse gear.
    - Gear lever in tip gate.
    - Drive in every gear for at least 3 seconds.
    3. Drive alternately in 3rd, 5th or 7th gear and in 4th or 6th gear.
    - Gear lever in tip gate.
    - Rev range 2000 - 4500 rpm.
    - one minute in the 3. 5th or 7th gear and one minute in 4th or 6th gear
    - Repeat twice.


    Drive with different accelerator pedal positions. The control unit must recognise for a short
    moment the value for full acceleration. It is not necessary to reach the top speed.
    4. Finally, check the shifting of the gearbox.
    - Drive in every gear in driving mode D, also in reverse gear.
    - If negative repeat point 3.
    Note:
    Check adaptations in measured value blocks 180_1 and 200_1. (my note: may be not the same numbers in your case, since numbers block it's depend on software version of DSG 7)
    The number should be at least 3 per clutch.
    If the test drive cannot be performed in the recommended way or for necessary length, the
    still open fast adaptations are automatically and unnoticeably performed in the subsequent
    driving cycles.
    Cu vcds-ul:
     
  18. Dan M 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Mesaje:
    5
    Locație:
    București
    Salutare tuturor !
    După o diagnoza fără eroare la cutie DSG7, trepidatul ușor din treapta a 2 a continuat...
    Este prezent numai in treapta 2 la accelerări normale spre puternice , niciodată la cele ușoare și constante ca apăsare .
    Îmi puteți recomanda un service cu oameni normali care sa se priceapă fără sa aducă daune suplimentare sau sa ia bani cu nemiluita ?

    Multumesc !!
     
  19. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.874
    Locație:
    Bucharest
    Uite aici o recomandare.
     
  20. Dan M 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2017
    Mesaje:
    5
    Locație:
    București
    Salut !
    Tocmai am fost la cei de la Automatico, unde am făcut un test de drum fără diagnoza și au spus ca este necesar :
    Schimb kit ambreiaj
    Înlocuire soft cutie....cu unul care are alte caracteristici tehnice mai bune...
    Total 5.500 lei ....
    Daaaar ...deoarece tremuratul este foarte ușor mi-au mai spus totodata sa folosesc mașina pana se acutizează trepidatia....
    ma gândesc ca dacă merg așa....sa nu fie și de la volanta ...?
    Are careva idee ?
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta