1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cutie DSG 6/7

Discuție în 'Service' creată de denisa, 11 Dec 2013.

  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    678
    Locație:
    Baia Mare
    Popescu adelin
    Distributia la 210.000 se inlocuieste. Uleiul din cutia de viteze DSG se inlocuieste tot la 60.000 chiar daca ei spun ca e fara intretinere!!! Si intra 1,8 l/ de ulei asa ca ...
     
    vera constantin apreciază asta.
  2. Popescu adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2019
    Mesaje:
    4
    Si pe unde se inlocuieste de ex nu are filtru de ulei sub carcasa bateriei
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    678
    Locație:
    Baia Mare
    DSGul DQ200 cum ai si tu, nu are filtru de ulei. Are surub ptr. golire care il identifici usor. Iar ptr. umplere exista un dop de plastic (cu orificiu ptr. echilibrarea presiunii) care se scote si pe acolo se introduce cantitatea exacta de ulei (1,7 - 1,9 litri, eu am pus 1,9) deoarece nu exista reglare de nivel la aceste cutii. Acesta se afla sub conducta de aer ce iese din carcasa filtrului de aer. Mare atentie sa iei ulei mineral de care trebuie!!!
    Gasesti tutoriale pe YouTube.

     
  4. Popescu adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2019
    Mesaje:
    4
    Aa da mersi cand ajung pe la service am sa fac si asta interesant ca in cartea service nu sa bifat deloc schimbul la uleiul asta

    Si ai sa ramai surprins eu nu am scel capac aici deasupra sub baterie la mine este material metal

    Am sa iti fac o poza maine sa vezi

    Nu intreb aiurea de ulei ca am sesizat cnd merg cu ea pe automat in kktu de bucuresti in a 5 de ex camd schimba a 4 cu a 5 se aude in carait asa ea orim e subturata
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2019
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    678
    Locație:
    Baia Mare
    Atunci fa o poza la eticheta de pe cutia de viteze ptr. ca e posibil sa fi fost inlocuita cu una de alt tip. ;)
     
  6. Popescu adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2019
    Mesaje:
    4
    Ma indoiesc , eu iti spun ce am vazut pe sus printre baterie spre cutie dar acel dop nu este am sa fac poza maine ... reprezentanta mia spus ca nu necesita inlocuire acum stiu eu daca ar fi fost altfel ar fi vrut sa imi ia banii
     
  7. razvanv Junior Member

    Înscris:
    7 Dec 2019
    Mesaje:
    0
    Buna seara am achizitionat o skoda octavia vrs de 184 cp iar in urma unei diagnoze am avut niste errori pe cutia de viteze dsg 6+1
    Daca puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi ce inseamna acele errori 2C547C6C-B2D7-48A7-99C6-864CB954EF92.jpeg
     
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    678
    Locație:
    Baia Mare
    Popescu adelin
    Nu inteleg ce doresti defapt. E treaba ta cum iti(nu Î-ți) intretii masina si de cine doresti sa asculti, care ce interese au si asa mai departe. Poti lasa uleiul in cutia de viteze pana se face marmelada, ca sincer noi cei de pe forum nu avem nici cel mai mic interes ca tu sa iei o decizie sau alta. ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Dec 2019
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    678
    Locație:
    Baia Mare
    razvanv
    Mecatronicul DSGului tau necesita demontare si reparare sau inlocuire. Ai o supapa electrica care nu functioneaza tot timpul. Posibil doar un defect de contact electric.
     
  10. Alexandru Vizitiu

    Alexandru Vizitiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Bucuresti
    Am atasat poza cu eroarea...ce parere aveti?
     
  11. Marian 90 Junior Member

    Înscris:
    15 Dec 2019
    Mesaje:
    0
    Buna ziua , Am cumparat de 1 an de zile o Skoda octavia 2. 1.9 105 cp 2006 cutie dsg 2 , ma confrunt cu o problema de atunci si nu stiu care ar fi cauza , cand plec de pe loc mai tare trepideaza scoate un zgomot ciudat cum ar freca ceva...daca plec incet nu am nicio problema ..si in marsarier in rampa face la fel ...in rest cutia schimba impecabil...sa fie volanta devina ? Sau vreun senzor ..sau uleiul ar trebui schimbat...
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Dec 2019
  12. AdI Hg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2019
    Mesaje:
    5
    Salutare! Am si eu o skoda octavia facelift 2012 motorizare 1.6 tdi cu cutie automata, este prima mea masina si sunt incepator intr-ale soferiei. Am avut de cateva ori urmatoarea problema: in R la ridicarea piciorului de pe frana nu mai pleaca de pe loc cum o face in mod normal daca am apasat mai inainte frana mai brusc. Este vreo defectiune sau are legatura cu acea apasare mai in forta a franei?
     
  13. Cristibest

    Cristibest Junior Member

    Înscris:
    22 Ian 2020
    Mesaje:
    0
    Am și eu o skoda superb 3 din 2017 motor 1.6 tdi dsg 7
    Din câte am înțeles are cutie de viteze uscata și nu trebuie schimbat uleiul la ea.
    Dar problema la mine ar fii la mecatronic pe jos am scurgeri de ulei și am vorbit la service cu băieți să-mi schimbe garnitura de la capac ca pe acolo este problema...
    Întrebarea mea este pentru cine poate sa îmi dea un răspuns concret dacă voi da jos și voi schimba garnitura... Când voi pune la loc ulei în mecatronic din câte știu undeva la 1.8 litri, trebuie băgat uleiul la presiune sau se poate baga și cu seringă?
     
  14. AdI Hg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2019
    Mesaje:
    5
    Revin cu o problema care m-a zguduit in ultimele zile. Am observat acum doua saptamani ca rulam cu 50 km/h si eram in treapa 7. Daca treceam in modul S lucrurile era ok pentru acel mod, dar in D urca foarte repede. A doua zi nu a mai pornit si aparea mesajul move selector lever to position p/n desi era in P. Initial am crezut ca am ramas fara baterie, asa ca am dat curent cu ajutorul unui vecin si a pornit. La cateva zile dupa, aceeasi problema. Mi s-a parut ciudat sa fie de la baterie pentru ca tocmai facusem un drum destul de lung si o oprisem cateva minute. Nu a mai pornit deloc! Am dus-o la o cunostinta cu un service si mi a zis ca mecatronicul e cazut, nu mai poate fi reparat. Am gasit un macatronic de vanzare dar acum problema e cu scrierea codului, pentru ca cel vechi nu mai raspunde deloc si nu putem lua codul de la el, trebuie gasit si scris manual. Deci din star la numai doua luni de la achizitie m-am procopsit cu o cheltuiala de vreo 1000 eur.
     
  15. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    678
    Locație:
    Baia Mare
    Adl Hg
    Ce inseamna ptr. tine in modul S lucrurile era OK, dar in D urca foarte repede? In D vitezele se schimba la turatii mai scazute si ajunge mai repede la treptele superioare (ex. viteza 7), e normal. In S vitezele sunt schimbate la turatii ridicate si astfel ajunge mai incet in viteza a 7-a.
    Atunci cand ai primit mesajul move selector lever to position p/n desi era in P nu crezi ca defapt e defecta doar informatia care ajunge gresit? Daca masina nu este in P sau N normal sa nu te lase sa pornesti motorul! Mecatronicul tau nu cred ca are nimic. Posibil sa ai doar un micro contact defect de la timonerie. Acesta nu trimite informatia corecta cu pozitia levierului!
    Ceva detali poti citi aici ca sa intelegi despre ce e vorba:
    https://translate.google.ro/transla...=https://www.drive2.com/l/542455607509123127/
     
  16. Andrei Ignea

    Andrei Ignea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Buna. Am achizitionat de curand o Skoda Octavia 3 din 2013, motor 2.0 tdi, 150 cai, cutie DSG in 6 trepte. Masina are 92.000 km, merge impecabil, cutia schimba perfect, insa daca o scanez cu VCDS-ul, imi apare eroarea din inaginea atasata. Am citit pe un forum extern ca e ceva normal, ca VCDS-ul citeste eronat, ca de fapt la reprezentanta nu vad nici o eroare. Oamenii care au mai raportat problema aveau pana in 10.000 km. Totodata, daca scanez cutia in mers, mai apar si erorile din pozele 2 si 3, insa se sterg singure la urmatoarea pornire, nu raman stocate. Tot pe acel forum extern am citit ca e normal sa apara acele erori in mers, intrucat testul la cutie se face doar cu contactul pus, fara motor pornit, si ca toti care scanau in mers primeau in VCDS aceste erori. Nu stiu daca sa ma ingrijorez sau nu. A mai patit cineva asa ceva? La ce firme specializate in cutii am sunat, mi-au zis ca daca schimba bine si nu apare nici o eroare in bord, sa merg linistit. Totusi, nu as risca. Vreau sa schimb uleiul in cutie, ca nu stiu daca a fost sau nu schimbat vreodata, fostul proprietar nu stia daca s-a schimbat la 60.000, insa daca sunt ceva probleme la cutie, as prefera sa ma ocup de ele inainte.
     
  17. AdI Hg 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2019
    Mesaje:
    5
    Acum deja s-a montat alt mecatronic dupa o cheltuiala de 650 euro doar acesta. Problema e ca nu se mai pot conecta deloc la vechiul mecatronic pentru a citi codul pe care sa il rescrie in cel montat acum. Baietii sustin ca cel vechi e terminat si ca nu era alta solutie dupa ce au stat o zi intreaga si au verificat partea de cablaje si senzori in speranta ca e ceva minor.
     
  18. Kornel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    6
    Buna ziua,am o skoda octavia 2 Fl,motor 1,2 tsi cu cutie automata,de curand am observat ceva pornesc masina si dupa 10 min.incepe sa licare (palpaie) indicatorul din calculatorul bordului care indica in ce viteza este masina P,R,N,D,S. Ma poate ajuta cineva cu o recomandare ?

    Am uitat sa mentionez ca cutia este dsg cu 7 trepte de viteze si nu se schimba uleiul la cutie,astept recomandari ?
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2020
  19. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    678
    Locație:
    Baia Mare
    Kornel
    Este o placuta electronica cu leduri de tip SMD. Undeva pe placuta sau la legaturile firelor. Un fir care este comun (de masa sau de plus) are o lipitura rece (defect de contact). Cand e rece in masina face contact, iar dupa ce se incalzeste dilatarea duce la intreruperea circuitului.
    O persoana cu ceva cunostinte elementare in electronica poate rezolva problema relativ repede si usor. dar trebuie putina atentie si rabdare la desfacerea si impachetarea ansamblului.
    Nu e chiar ce ai tu pe masina dar ca sa intelegi te ajuta poza asta:

    Indicator.JPG
     
  20. Kornel 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2020
    Mesaje:
    6
    Am fost cu masina la doua sevice diferite si i-am facut diagnoza,amandoua mi-au spus la fel,presiune scazuta in pompa de ulei sau pompa de ulei nu are presiunea care trebuie,aceasta pompa se afla pe mecatronic si nu se rapara deci trebuie schimbat mecatronicul.
     

Distribuie pagina asta