1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cu pornirea

Discuție în 'Skoda Fabia II' creată de catalinmihai, 30 Sep 2009.

  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Trebuie verificat N80 si N115.
    Sa ai in vedere traseul de la rezervor, canistra carbon.
     
  2. cristiMC2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Mesaje:
    4
    Salut, am o problema cu pornirea. Skoda fabia 2 2011 1,6 diesel. Azi dimineata am stat 15 min sa reusec sa o pornesc. Porneste si sta la 500 de rotati. Am incercat sa atasez si un filmulet, dar nu reusesc.


    Am atasat linkul cu video
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2019
  3. adyserv 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Mesaje:
    16
    @cristiMC2007 Cel mai bine o diagnoza inainte.Doar asa vezi ce erori ai si ce se intampla.
    In cazul meu (fabia 2 1.2 BZG) nu existau erori inregistrate, si prima pornire era violenta ,oscila turometrul(200-1000) fara sa intervin eu,si se oprea motorul.A doua pornire era normala. Solutia rescriere software la reprezentanta.
     
    Fabi Saby apreciază asta.
  4. cristiMC2007 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2014
    Mesaje:
    4
    Am fost la service, masina e CURATA, nici o eroare.
     
  5. Vlad97

    Vlad97 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2020
    Mesaje:
    1
    Pompa de benzina face preziune suficienta?
     
  6. adi 13

    adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    29
    Locație:
    oradea
    Filtul de benzina a fost schimbat?
     
  7. sseebbii 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2013
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Sibiu
    Revin ...
    Am scris si mesaje private, am citit sa vad daca gasesc eventuale raspunsuri la problema mea …: Fabia, 1,4, 2009, nu vrea nici cu slujbe sa porneasca vara (decat dupa a 10-a cheie).
    :(
    Are cineva un raspuns ? am vazut ca au mai aparut probleme de genul acesta si la alti colegi, insa nu am vazut/gasit rezolvarea. In reprezentante mi-au spus ca nu au mai auzit despre asa ceva, sper totusi ca cineva sa ma ajute cu un raspuns clar.
    Multumesc !
     
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    sseebbii
    Cand nu porneste la cald si la rece e OK incearca sa inlocuiesti senzorul de pe axul cu came. De obicei la acesta din cauza regimului rece/cald apare intrerupere in interiorul lui.
     
  9. sseebbii 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2013
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Sibiu
    La rece (iarna), porneste. doar vara am probleme, cand temperatura de afara e de peste 20/25 de grade.
     
  10. Liviu Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2016
    Mesaje:
    1
    Salutare,

    Asta e prima mea postare, cu functia de search si ce am mai citit pe forum nu am gasit ceva relevant.
    Am urmatoarea problema si apelez la ajutorul vostru in speranta ca o voi putea rezolva.
    Masina in cauza: Fabia 2008 1.4 tdi 59 kW. cod motor BNV

    Sub 0°C masina porneste ok- peste 10°C masina porneste ok.
    Problema la pornire apare intre 0 si 10°C cand dupa ce porneste turometrul stagneaza pentru cateva secunde 5/10/15 cat are ea chef la 500 rpm. dupa care isi revine la normal.Timp in care tremura din toate incheieturile masina.
    Problema asta apare dupa ce motorul stationeaza cam peste 4-5 ore.
    Pe diagnoza nici o eroare, bujii noi , baterie in stare buna, dar unul din injectoare are corectie de 1.5 .
    Aveti idee de la ce ar putea pleca aceasta problema? Ciudat e faptul ca se manifesta doar in intervalul asta de temperaturi si doar la prima pornire.
    Am incercat sa atasez si 2 clipuri cu pornirea la 2°C si la -2°C... dar primesc eroare la incarcare.
    Daca cineva s-a mai confruntat cu o astfel de problema va rog sa ma ajutati, in Service uri nu ii da nimeni de cap.

    Multumesc !
     
  11. Victor R 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2021
    Mesaje:
    1
    Buna ziua,am si eu Skoda Fabia2 an 2012 si ma lasat pompa de alimentare,am schimbat o cu una noua.Dupa inlocuire nu am mai putut porni motorul.La mecanic am fost informat ca nu mai am presiune la pompa de inalte..de aici a inceput calvarul..am cumparat pompa sh..acelasi rezultat..nu vine presiune la injectoare! Eu cred ca este din alta cauza...ceva releu sigurante..sau trebuie ceva setat din calculator?
    Multumesc!
     
  12. Fabi Saby 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2023
    Mesaje:
    1
    Salut ,ai rezolvat cu pornirea?
     
  13. Bachus20 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2024
    Mesaje:
    4
    Salut! Sunt nou pe forum, scriu în legătură cu mașina socrului meu, o Skoda Fabia Greenline, motor 1.2 tdi, an 2010.

    Problema se manifestă în felul următor: când pune contactul, îi apar în bord tot felul de martori și erori (airbag/epc/baterie/abs, etc).
    După ce pornește mașina, stă pornită maxim 2-3 secunde, apoi se oprește brusc, iar dacă ții piciorul apăsat pe ambreiaj, încearcă singură să pornească (fără să faci tu ceva), și pur și simplu "dă la automat" singură fără să mai pornească.

    Am verificat tensiunea bateriei cu un multimetru, este 12,2V - nu pare să fie descărcată, mai ales la cum învârte.

    Am încercat să mă conectez prin VCDS, nu comunică cu și anume computerul.
    M-am uitat să văd dacă e vreun cablu ciupit/întrerupt/neizolat, etc..nu am observat nimic în neregulă.

    Apoi, într-un moment de..sclipire, să-i zicem, m-am gândit că acea fază cu piciorul pe ambreiaj și mașina care încearcă să pornească singură e foarte similară cu sistemul START-STOP al mașinii. M-am uitat la panoul de siguranțe, am vazut pe net că a 2-a siguranță este cea pentru acest sistem, am scos-o (părea în regulă - nu e arsă/ruptă/topită), am pus-o la loc și miracol, mașina a pornit ca și cum nu a avut nici pe naiba

    Am putut apoi și să mă conectez cu VCDS, erau o droaie de erori pe toate modulele, dar toate cu "lipsă comunicare". După ce le-am șters, nu au mai apărut la loc.

    Am zis că i-am dat de cap, mi-a mulțumit socrul de mi-ar mai fi dat o fată în căsătorie, toată familia fericită, am fost eroul momentului :laugh:

    A circulat cu mașina în următoarele 3 zile impecabil (după spusele lui).

    Azi dimineață, iar a făcut figura, aceeași chestie cu pomul de Crăciun în bord. Socrul meu a văzut ce făcusem cu siguranța, a scos-o și el și a pus-o la loc, IAR a pornit de parcă nu a avut nici pe naiba.

    Care să fie problema? A mai pățit cineva ceva similar?

    I-am recomandat să cumpere un set de siguranțe noi (mai calitative) și să o înlocuiască pe cea aferentă, poate poate. Dar, nu cred că de aici e "buba".

    Păreri, sugestii? Mulțumesc
     
  14. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.727
    Locație:
    Bucuresti
    contact slab in soclul unde intra siguranta.
     
  15. Bachus20 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2024
    Mesaje:
    4
    Mulțumesc pentru răspuns. Nu s-a umblat niciodată la blocul de siguranțe, se poate slăbi un contact așa deodată? :)
     
  16. j.tibi

    j.tibi Gold Member

    Înscris:
    24 Sep 2019
    Mesaje:
    509
    Locație:
    Miercurea Ciuc
    În 14 ani, cât are mașina, se poate slăbi orice.
     
    Little Big apreciază asta.
  17. Bachus20 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2024
    Mesaje:
    4
    Salut, revin cu update: pare-se că siguranța era de vină, nu îmi dau seama cum, ea părea ok. Am pus una nouă și de atunci nu a mai reapărut problema.

    Vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi!
     
  18. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.727
    Locație:
    Bucuresti
    exact ce spuneam mai sus.....
     
  19. Bachus20 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2024
    Mesaje:
    4
    Da, cred că am interpretat eu greșit ce ai scris. Mă gândeam că soclul în sine nu mai este ok și nu mai face contact bun cu siguranța.

    Oricum ar fi, mă bucur că rezolvarea a fost atât de simplă...și ieftină
     
  20. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.727
    Locație:
    Bucuresti
    DA, soclul in sine, mai specific acele lamele din soclu sunt decalite si nu mai fac contact ferm cu siguranta.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare