1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ambreiaj

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Bughster, 13 Ian 2010.

Taguri:
  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Placa de presiune cred ca va trebui inlocuita.
    Daca intr-adevar placa de presiune ambreiaj este problema, in opinia mea, ar fi bine sa inlocuiesti tot kitul.
    Decizia iti apartine.
     
  2. treispezeronoua 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Constanta
    Salut,

    1. Imi poate spune cineva ce fel de volanta are Skoda Fabia 1.4 MPI 2001, motor AME ? Mecanicul meu crede ca este volanta simpla, nu dubla.

    2. Pedala de ambreiaj se calca in gol jumatate din cursa, si as fi interesat sa aflu mai multe despre tipul de ambreiaj folosit pe modelul acesta de masina si posibile cauze ale problemei descrise mai devreme.
     
  3. Am schimbat kitul ambreiaj , pe Luk original fara a schimba volanta. Sa vad acum daca apar probleme :D
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    In mod normal , daca ai disc de ambreiaj cu arcuri , nu ai volant bimasic. Nu am desfacut niciodata ( sunt motoare vechi si tehnologie veche ...care tine :) , insa as paria ca e volant normal , pentru ca kitul nu contine decat disc de ambreiaj si placa de presione si rulment de presione.
     
  5. ninutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2013
    Mesaje:
    11
    Salut. Am o Skoda Combi Clasic din 2007 si la ultima scanare cu VAG am gasit urmatoarea eroare 17088/P0704 care se refera la un intrerupator al pedalei de ambreiaj. Ce rol are acel intrerupator si daca a mai avut cineva aceasta problema care este rezolvarea? Multumesc mult!
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    La apasarea pedalei de ambreiaj, ECU reduce cantitatea de carburant injectata, pentru a preveni smuciturile la cuplarea in alta treapta de viteza.
    Tot la apasarea ambreiajului, se va decupla tempomatul.
    Rezolvarea: verificarea conexiunilor sau inlocuire.
     
  7. ninutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2013
    Mesaje:
    11
    Multumesc mult pentru ambele raspunsuri!:)
     
  8. yuliansch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2011
    Mesaje:
    8
    eu am un scartait la apasarea pedalei, in rest ambreiajul functioneaza corect. ce poate fi?
     
  9. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Daca scartaitul este in interiorul habitaclului, demontezi si gresezi:
    [​IMG]
     
  10. yuliansch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2011
    Mesaje:
    8
    mai degraba se aude pe langa motor
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iul 2015
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Deschizi capota, si asculti cu atentie in zona cilindrului receptor.
    Posibil uzura excesiva a furcii de debreiere.
     
  12. yuliansch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2011
    Mesaje:
    8
    multumesc ptr raspuns, insa as vrea sa mai intreb ceva: exista vreun risc, deoarece am vrut sa plec in concediu cu masina si nu prea avem "buget" de reparatie in acest moment. De functionat, ambreiajul functioneaza corect, doar ca se aude acel scartait enervant. Multumesc.

    am uitat sa mentionez ca scartaitul se aude si cand motorul este oprit.

    ESTI IN STARE SA NU DAI QUOTE LA ULTIMUL MESAJ POSTAT?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iul 2015
  13. Locohaust 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2014
    Mesaje:
    8
    care este buba unei fabii care daca este accelerata mai tare sau daca este pe automat si intalneste un deal ca cele de pe a2 zona cernavoda constanta la peste 100km/h iese din pilot, comportamentul este ca si cand ar iesi din viteza, dar maneta ramane la locul ei? Se tureaza si apoi cupleaza din nou si incepe sa traga.
     
  14. yuliansch 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2011
    Mesaje:
    8
    puteti sa ma ajutati cu o informatie? am fost astazi la service si mi-au spus ca se aude un scartait la apasarea ambreiajului. Acest scartait provine de la o bucs de teflon de la nu-stiu-ce-parghie(nu ma pricep), dar sa nu-mi fac probleme. Ce sfat imi dati?
     
  15. orion 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2012
    Mesaje:
    24
    suierat ambreiaj

    Buna tuturor!Am o fabie 1,4 16 valve ,benzina 74kw.De cateva zile se aude un suierat,pana la apasarea pedalei de ambreiaj.Daca apas pedala 3-4 cm,suieratul dispare.O fi rulmentul de presiune? Ce ma sfatuiti sa fac,sa inlocuiesc intreg chitul,sau numai piesa defecta.Dealtfel ambreiajul lucreaza si se comporta normal,nu patineaza.Si inca ceva,cand si din ce cauze se inlocuieste volanta? Multumesc s-auzim de bine!!
     
  16. Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Mesaje:
    15
    Salutari ,AUB 74 kw(Berlina) aceiasi problem o am si eu de 1 saptamana se aude un suierat cand masina este pornita si nu este cuplata in treapta de viteza,dupa ce apas ambreiajul suieratul dispare iar dupa ce cuplez trepta 1 apare suieratul se aude pana la treapta 3 dupa care nu imi mai dau seama.
    Ce ar putea sa file ?Trenul fix de la cutia de viteze(Rulmenti) sau rulmentul de presiune de la ambreiaj? :keule:
     
  17. clabescu.marius

    clabescu.marius 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Mesaje:
    123
    Locație:
    Breaza
    Din ceea ce spuneti pare a fi doar problema rulmentului de presiune obosit,sincer nu am auzit de cutii de fabia cu zgomote din cauza rulmentilor din interior nici macar la taxiuri si am vazut cateva obosite rau dar cutiile mergeau perfect.Orion volanta se schimba in mai multe cazuri uzura,fisura in masa ei,sau pur si simplu la schimbarea kitului de ambreaiaj atunci cand este indicat a se schimba volanta,disc si rulment.
     
  18. Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Mesaje:
    15
    Am eliminat rulmentul de presiune pentru ca ar trebui sa huruie cand apasam pedala de ambreiaj atunci este in presiune nu cand este pe liber.Din cunostintele mele cand actionezi pedala de ambreiaj decuplezi cutia de motor in momentul cand ii dai drumu se cupleaza cutia indiferent ca este pe liber sau in treapta de viteza.Chitul l-am schimbat acum 2 ani am pus SACHS.O sa incerc sa ii pun neste aditiv cu teflon in uleiul din cutie sa vedem ce iese.
     
  19. clabescu.marius

    clabescu.marius 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Mesaje:
    123
    Locație:
    Breaza
    Sa nu fie pur si simplu lipsa de ulei in cutie.Ai verificat nivelul uleiului?
     
  20. Saf 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2012
    Mesaje:
    15
    Am rezolvat probelma ,defectul rulmentul de la trenul fix din cutia de viteze o sa il atasez o poza cu el .
    Simtomele sau acentuat il ultimi 600 km mai exactu huruitul cand motorul era pornit si cutia de viteze era ''pe liber'' si zgomotul se acentua in momentul cand cresteam acceleratia.
    Rulmetul este SKF si sunt 2 in fundul cutiei unul altrenul fix iar celalant la trenul mobil pret 250lei + ulei MOTUL 2 litri 100 lei +manopera 350 lei in total 700 lei atat a costat afacera rulmentul.
    Pentru cei ce au aceste simtome .

    [​IMG][/url] image ru[/IMG]
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare