1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

problema servo

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de flo06, 14 Apr 2008.

Taguri:
  1. rflorin_72

    rflorin_72 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2018
    Mesaje:
    67
    Locație:
    Calarasi
    Pune un tester pe ea si vezi ce cod de eroare a fost generat , poate nu este pompa , poate fi vreun senzor , de pe caseta de directie sau cel de la volan.
     
  2. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    190
    Locație:
    Bucuresti
    @rflorin_72
    Testerul e binevenit dar la koyo nu se strică senzorul (este magnetic).
     
  3. Attila Zsiga 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2019
    Mesaje:
    6
    astazi am scos din lichid acum nivelul e intre min.si max. Am inteles ca culoarea lichidului e verde dar asta ce am scos e maro inchis.
     
  4. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    190
    Locație:
    Bucuresti
    Al tău a fost roșu dar s-a închis la culoare cu timpul. Pentru schimb găsești verde în comerț.
     
  5. Attila Zsiga 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2019
    Mesaje:
    6
    Bine mrs.
     
  6. MarianVs

    MarianVs 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Giurgiu
    La multi ani, colegi!

    Vin si eu cu o problema legata de servodirectie; incerc sa fiu cat mai succint.
    Am schimbat articulatiile masinii si implicit bieletele dupa care am desfacut pompa TRW (inclusiv partea hidraulica) pt.curatare si inlocuit rulmentii - inainte de aceasta pompa functiona normal si fara erori -motivul desfacerii a fost mentenanta avand in vedere ca masina are aprox. 240.000 km si 10 ani. In urma dezasamblarii am gasit uleiul ( verde) putin mai innegrit ( il schimbasem ultima data in urma cu vre-o 2 ani) si urme normale de uzura la rulmenti fara scurgeri in partea electrica/electronica. Am curata-o si am schimbat rulmentii.

    Acum problema.... montez pompa pe masina, fac conexiunile mufelor si conductelor, pun ulei, pornesc masina si constat ca partea electrica functioneaza (invarte fara zgomote anormale), ca nu sunt martori aprinsi in bord dar nici directie. Am pus problema pe seama aerului de pe conducte; am condus asa cateva zile pe distante scurte dupa care am verificat nivelul uleiului din rezervorul pompei care scazuse putin (nu ajunsese deasupra corpului pompei). La miscari ale volanului stg-dr.se aude ca si cand pompa ar face presiune pt.mai putin de o secunda fara a ajuta la virare. In mers este ceva mai bine insa nu cred ca datorita servodirectiei. Mi s-a parut f.ciudat!
    Din ce am citit aici cred ca este din partea hidraulica la care nu trebuia sa umblu dar cum ajungeam la rulmentul de sus?....sau faptul ca la strangere nu am folosit cheia dinamometrica. Ce ar fi de facut?
    Va salut cu respect!
     
  7. MarianVs

    MarianVs 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Giurgiu
    Salutare!
    Intre timp am verificat sigurantele de pe suportul bateriei si bord fiind in regula toate; nu am gasit niciuna arsa. Mufele pompei de servodirectie se prezinta astfel mufa mare are voltajul de pe instalatie (12,48 V cu motorul oprit si 13,8-14,4 V in mers), mufa cu 3 pini ( cea din stg.) are 11,8 V si 12,4 V iar cea din dr.cum privim masina din fata nu are semnal deloc. Are cineva idee din ce poate fi defectiunea avand in veder ca nu se aprinde niciun martor in bord?!

    Am facut o diagnoza si am gasit urmatoarele erori: probleme servo Roomster.jpg probleme servo Roomster 2.jpg probleme servo Roomster 3.jpg probleme servo Roomster 4.jpg probleme servo Roomster 5.jpg probleme servo Roomster 6.jpg
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2020
  8. Alexandru P.

    Alexandru P. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Mesaje:
    11
    Locație:
    Bv - Ro
    Salut!
    Am o fabia 1 1.4mpi 50kw, cod motor aqw
    In urma unei scanări vcds, am primit eroare de conectare pe modulul de servo. (Modul not responding)
    Nu mai merge servo de atunci, semnul galben in bord și volanul tare. Nu s-au intervenit mecanic la masina, doar tester.
    Care ar fi problema? Este posibil că din cauza erorii sa nu mai "știe" că are servo??
    Mulțumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Iun 2020
  9. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    190
    Locație:
    Bucuresti
    Scoate și tu borna de la baterie și reconecteaz-o după câteva minute. Poate își aduce aminte că are servo!
     
  10. Alexandru P.

    Alexandru P. 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Mesaje:
    11
    Locație:
    Bv - Ro
    Mulțumesc pentru răspunsuri și sfaturi.
    Am rezolvat problemă.
    Făcusem un crash Test si am uitat să șterg eroarea din modulul power steering...
    După 3 zile de nervi am realizat că nu e ok sa te joci cu vcdsul daca nu știi ce faci, dar din greșeli învățăm.
    Mulțumesc încă o dată.
     
  11. Gabi.nutescu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2019
    Mesaje:
    5
    Salut,

    Am o skoda fabia 1 din 2002 si am urmatoarea problema:
    Când virez la dreapta parca îmi pocnește ceva de zici ca se rupe,dar când virez la stânga nu pocneste nimic.Nivelul uleiului de servo este corect.
    Aveti idee ce ar putea fi?
     

Distribuie pagina asta