1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Problema pornire

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de pirvulescu adrian marius, 30 Noi 2008.

  1. styuk

    styuk 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2012
    Mesaje:
    6
    probleme pornire octavia I 1.6

    salut!este vorba de dricul meu,o skoda octavia I combi din 2004.porneste normal dar imediat scade turatia motorului la 500 de ture.apoi urca la 1100,1200 si oscileaza cu o amplitudine nu foarte mare.daca o ajut putin cu acceleratia 2,3 secude merge normal.ce poate sa fie?saptamana asta pun testerul pe ea dar voiam sa va intreb si pe voi.Multumesc!
     
  2. placere 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2012
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Constanta
    Inainte de pornire masina verifica multi parametrii iar un senzor de temperatura de ex poate raporta aiurea iar masina se chinuie cu parametrul raportat.
    De ex la 3 grade daca ecu primeste ca ar fi 20 de grade e clar ca injectia e alta.
    Deci: cauta pe cineva care sa utilizeze un tester nu doar sa citeasca erori stocate.
     
  3. bogdanel

    bogdanel 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2012
    Mesaje:
    11
    exact aceeiasi problema am si eu....habar nam pe tester mi-a zis "meseriasul"k nu iese nik ....apoi alt meserias mi-a zis k ar fi clapeta de acceleratie....chiar nimeni nu stie?
     
  4. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Prima etapa ar fi testerul ,poate fi clapeta de acceleratie sau sonda lambda.Pentru o curatare corecta a clapetei un mecanic mi-a recomandat ''inmuierea" lui intr-un vas cu 1L decarbusolv/24 ore si dupa aceea curatat cu periuta Este doar o parere
     
  5. cmarius53

    cmarius53 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2013
    Mesaje:
    7
    Locație:
    popesti leordeni
    unii fabricanti recomanda schimbarea la 60.000km.nu i obligatoriu atata timp cat lucreaza in parametri.cealalta masina a familiei o astra g din 2000 are bujiile incandescente originale si 200.000km.totodata cica se recomanda schimbarea tuturor.drumuri bune.
     
  6. covesanu

    covesanu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    4
    Clapeta de acceleratie este defecta.Se incearca o noua adaptare ,si daca nu merge alta clapeta.
     
  7. brigadact 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2013
    Mesaje:
    85
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,problema asta o am si eu.Dar la mine cand o pornesc se duce undeva pe la 1700-1800 si scade usor uneri tine si 5-6 secunde uneori scade in 2-3 secunde.Ce am observat cand o pornesc si se autotureaza vro 10 secunde imi consuma 2-3,sa zic iar apoi cand sta la 0.700 imi ia 0.6-0.7/h deci la mine masina cand se dureaza primele 6-7 secunde singura,motorul se incalzeste mult mai repede.Precizez ca face asa doar la prima pornire dimineata si eu nu o accelerez,este normal?
     
  8. IoN69 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Mesaje:
    3
    Am avut si eu aceasta problema si s-a rezolvat
    Era din benzina
    Am alimenta la un OMV inainte de a apare problema
    Dupa aceea alimentez la Rompetreol si nu mai sunt probleme, porneste normal ...nu fac reclama nimanui exact asa s-a intamplat

    Mentionez ca numai la pornire dupa ce era oprit motorul cateva ore avea acele oscilatii
     
  9. furia_verde 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Mesaje:
    5
    probleme cu motorul la pornire

    am o skoda octavia 1,benzina 1.6 sr,motor avu,75 kw,din 2002.am cumaparat masina in 2007 second hand,iar in 2008 am pus o pe gaz.pana anul trecut nu am avut nicio problema cu ea,insa din iarna trecuta am observat ca la pornire(care se face numai pe benzina) dar numai cand sunt temperaturi sub plus 10 grade merge urat motorul adica ,se accelereaza ,decelereaza,da rateuri pe admisie,moare motorul,da in nas daca vrei sa pleci cu ea cand e rece motorul.am schimbat bujiile dar degeaba.am lasat o pana iarna asta cand odata cu racirea vremii motorul a inceput sa mearga iar urat.
    m am dus la un electrician specializat pe skoda sa mi o puna pe test care mi a facut urmatoarele:
    m a pus sa inlocuiesc tubulatura de la carcasa de filtru aer la clapeta de aer ca era fisurata
    mi a invatat clapeta de aer,ia facut proba cu alta clapeta de aer
    a pus o pe tester cu motorul rece inainte si dupa pornire toate fiind in parametrii normali
    mi a verificat debitmetrul,care este ok
    la final mi a zis ca nu stie ce sa i mai faca ca nu stie ce are, ca s ar putea sa fie de la instalatia de gaz
    am luat o acasa la fel cum am dus o,i am mai schimbat eu senzorul de temperatura de pe termostat,filtru de benzina,si i am facut proba cu alt debitmetru,dar degeaba.
    am dus o in alt service unde i au facut urmatoarele:
    au pus o din nou pe tester - totul in parametrii
    au verificat daca sunt fire intrerupte -nu au gasit
    au verificat bujiile,fisele,delcoul totul in regula
    au verificat distributia totul in regula
    mi au masurat compresia 14 pe fiecare piston
    mi au dat injectoarele jos si le au curatat
    au dat jos galeria de admisie,nu este fisurata
    la final mi au spus ca nu mai stiu ce sa i faca ca ei cred ca i de la gaz
    dar dupa ce am luat o de la ei ,masina numai merge chiar asa de urat,mai da vreo 2 sau 3 rateuri se accelereaza putin,dar dupa vreun minut se stabilizeaza cat de cat.
    m am dus si la gaz am pus o pe tester si acolo mi au zis ca e ok.numai stiu ce sa mai fac si unde sa ma mai duc,daca ma puteti ajuta cu un sfat.si mai am o mica problema la ea,cand motorul este cald ,pe liber cand o accelerez,ii pot controla acceleratia pana la 1700 de ture,apoi se accelereaza singura
    va multumesc
     
  10. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.630
    Locație:
    Bucuresti
    delcoul?


    aia cu acceleratia pe liber nu e o problema, asa fac ele , acele motoare SR.
     
  11. furia_verde 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Mesaje:
    5
    pai e problema,cand fac itp ul,tre sa stea intre 2000 si 3000 de ture sa i faca noxele
     
  12. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.630
    Locație:
    Bucuresti
    LA itp se face la ralanti la benzinare/ Aia e treaba lor nu a ta.
     
  13. psiho200 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2011
    Mesaje:
    7
    Salve prietene eu am acelasi model de motor pe skoda mea tot cu GPL montat am avut aceasi problema fiind mecanic am incercat tot felu de chiesti si pina la urma am desfacut motoru si lam facut vezi din cauza gazului masina avind vreo 180000 de km am mers ceva cu gpl si functionarea motorului in exces pe gaz uzeaza supapele fiind o ardere uscata si motoru avea cit avea gazu mia fisurat o supapa dar motoru dadea rateuri la rece cind se incalzea mergea ok a fost foarte greu sa depistez cauza in momentul cind se incalzea supapa se dilata si totu era ok dar cind era rece mergea urit si dadea rateuri asa am scapat facind motoru bine inteles ca am rectificat scaunel la supape unele leam pus noi altele leam rectificat semeringuri noi si daca tot am desfacut motoru am bagat si un set de segmenti noi chir daca erau ok .set cuzineti biela si am facut motoru ok merge foarte bine am facut 30000 km de atunci si merge perfect acum mia cazut sonda landa pe 30 de grade si am mici probleme pornirea la rece dar merge restu bafta daca vrei mai multe detali sunama te pot ajuta 0744689035
     
  14. is09kta 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2014
    Mesaje:
    1
    detin o skoda octavia tour din 2002 pd 4x4 si astazi am terminat de montat pe ea un motor second cu aprox 2500km rulati motorul este de pe o fabia si am pastrat si volant de pe fabia care era cu masa simpla si am inlocuito pe cea de pe octavia care era cu masa dubla. Dupa ce am montat toate la locul lor cand am increcat sa o pornesc nu s-a invrtit motorul desi l-am probat din cheie pe banc si se invarte f bine si a scos un sunet ca si cum s-ar freca doua roti dintate. Fac mentiunea ca am pastrat electromotorul de pe masina care angrena volanta cu masa dubla. Este posibil sa nu se potriveasca la dinti la bendix?? si de aia sa imi faca probleme???
     
  15. Despinu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2014
    Mesaje:
    3
    Salut,

    Daca ma poate ajuta cineva.

    In seara asta mi s-a oprit masina in mers.

    Am o Skoda Octavia Tour 1,9 TDI ALH.

    Nu vrea sa mai porneasca. Nu este sarita de la punct distributia ca am verificat-o. Am bagat VAG-COM-ul pe ea si nu vrea sa imi citeasca nici un calculator, nici airbag, nici comfort...nimik. Zice ca nu le gaseste.

    Nu am avut niciodata probleme electrice la masina.

    Nu este nici de la IMMO pentru ca este l-am dezactivat de 2 ani.

    Am verificat toate sigurantele si sunt OK. Nu miroase a ars.... nu stiu ce sa ii fac !!!

    HELP !!!
     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Verifica starea conectivitatii de la calculator . Vezi cum sta mufa , sa nu ai apa sau contacte imperfecte.
     
  17. Despinu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2014
    Mesaje:
    3
    Am rezolvat.

    VAG-COM-ul era stricat cu care am facut diagnoza.

    Aveam eroare pe motor la senzorul G28 (speed senzor) - semnal neplauzibil.

    L-am desfacut, l-am curatat si a pornit la sfert !
     
  18. fantomel

    fantomel 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Mesaje:
    9
    Locație:
    Bucuresti
    As dori un sfat, si scriu aici problema mea la care o groaza de mecanici nu ii dau de cap si m-am cam saturat sa stau cu vag-comul in torpedou si cu laptopul dupa mine sa tot incarc instalatia.

    Sunt fericitul posesor al unei Skoda Octavia Tour 1.9 TDI AXR 74kw din 2008. De cand am luat masina (de asta vara) tot am aceasta mica problema cu pornirea ocazional.

    Masina poate sta nemiscata, nepornita cu zilele sau saptamanile si sa porneasca la sfert sau pot ajunge seara acasa si la ora 11 a doua zi sa nu mai porneasca.
    E foarte frustrant ca nu sti cand se intampla glitch-ul. acum, maine sau poate peste o saptamana.
    Dupa indelungi cautari, mi-a cam ajuns si am ajuns sa scriu aici.

    Am schimbat filtrul de motorina si supapa lui ca cica se poate intampla de la astea, am verificat pompa de motorina din rezervor si merge fara probleme(bazaie cand pui cheia)
    .
    Am verificat instalatia sa vad daca curge pe undeva si nimik.

    Am incercat sa pun masina in alte pozitii si sa vad cand se intampla evenimentul (plan,bot in sus,bot in jos) si am reusit cred eu sa il fac sa apara cand masina este pusa in panta cu botul in sus.

    In acest caz masina daca ii pun interfata de vag si ii dau sa testeze pompa de 2 ori si anume 60 de secunde porneste.

    De la ce poate fi duda???? Mai are cineva ceva idei,sfaturi......

    Multumesc anticipat.

    P.S. Pe diagnoza nu apare nici o eroare la masina. Ca e vas sau vcds nimik.
     
    Ultima editare: 22 Noi 2014
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    cateva idei :
    - pune un manometru pe furtunul de alimentare ca sa vezi daca ai presiune constanta la alimentarea cu motorina .
    - verifica sa nu fie mizerie in rezervor sau sa nu fie sorbul
    - sunt multe locuri pe unde se poate dezamorsa instalatia . Ia-le pe rand si asigura o presiune constanta pe fiecare segment pentru a verifica daca scape pe undeva .
    - ai incercat sa pui contactul de doua - trei ori inainte sa dai la automat ?
     
  20. fantomel

    fantomel 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Mesaje:
    9
    Locație:
    Bucuresti
    am incercat sa pun contactul de 2,3 ori dar este insuficient in cazul in care o las cu botul in sus 1 zi. ca sa umplu instalatia trebuie sa ii dau 2 teste de pompa si atunci merge.
    rezervorul este curat.
    cu manometrul nu am incercat dar este o idee, multumesc.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare