1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Problema pornire

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de pirvulescu adrian marius, 30 Noi 2008.

  1. aionut96

    aionut96 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2010
    Mesaje:
    1
    help

    sal.am si eu octavia 1 si la peste 10 grade temperatura afara porneste greu,si sub 10 grade afara porneste usor,care sa fie problema:(
     
  2. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    Aceeasi problema am avut-o si eu acum vreo 3ani cu o O1 1.9 tdi 110cp din anul 2001. Dupa indelungi "consultatii" incepute la reprezentanta, fac o paranteza si va spun ca au verificat capul pompei apoi injectoarele apoi senzori etc, si continuate si la alte servisuri de calibru, am gasit problema adica ansamblul soft-calculator. Atentie unele servisuri vor incerca sa va "schimbe calculatorul" adica sa va goleasca buzunarele zdravan. Spune-ti ca ei si cereti imediat un "second opinion", nu va lasati pacaliti chiar daca va fac reducerea vietii. In fine eu am rezolvat problema in scopul vinzarii ei (trebuia sa-mi vina cea noua OII si eu nu mai reuseam s-o vand pe asta). In orice caz problema a aparut pe la 150 000Km. In rest am fost f. multumit de masinuta aia.

    Succes!!!
     
  3. Ionut_SIG

    Ionut_SIG Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Mesaje:
    329
    Locație:
    Bacau
    Ai rezolvat, dar cum ? asta ne intereseaza.
    Cea mai intanlita cauza de pornire grea la cald e senzorul de temperatura, dar cauzele pot fi multe altele
     
    Ultima editare: 22 Noi 2010
  4. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    pentru ionut

    Era vorba de un 1.9 tdi din 2001 la 110cp. Ei bine i-am rescris softul. Nu ma intreba ce au facut exact pentru ca nu am aflat. Ideea e ca la 2 zile a venit si cumparatorul care a luat-o aproape fara sa se uite la ea, cert este ca disparuse problema. Ce zici de asta?
     
  5. cata tm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2010
    Mesaje:
    11
    Locație:
    Timisoara
    Salut!
    Dl Parvulescu, te rog mult, explica-mi unde si cat costa resoftarea.Am aceeasi problema,la rece porneste la 'sfert', la cald invarte de cateva ori pana sa porneasca.
    Mulumesc

    Dl Parvulescu sau oricine cunoaste cum si cat costa o resoftare, rog sa posteze informatia
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Dec 2010
  6. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    371
    Locație:
    Bucuresti
    pe mine personal ma costat 200 ron dar nu am facut in service autorizat.
     
  7. nick motors 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Mesaje:
    1
    Probleme pornire octavia 1,9tdi

    salut!am cumparat de curand o skoda octavia unde dupa 2saptamani electromotorul a inceput sa mi faca probleme adica la pornirea motorului bendixul patina de mama focului iar dupa inlocuirea lui cu unul nou nout acelasi simptom.dupa mari analize am vazut ca acea capsula de vacuum a clapetei de admisie (rga?)ramane blocata iar dupa ce se deblocheaza singura pornirea este foarte usuara exista vreo legatura intre aceasta capsula si electromotor? mentionez ca skoda este din 2004.va multumesc!
     
  8. pop cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Mesaje:
    26
    capsula de vacum de la clapeta de admisie care ar fi, ceea de egr?
    oricum , nu exista nici o legatura intre nici o capsula si electromotor care ar putea face sa patineze bendixul, ci pur si simplu ar invarti mult pana ar porni sau ar invarti si nu ar porni
    verifica dc ai posibilitatea sa nu cumva sa fie bendixul defect de nou, saunu cumva sa ai dinti lipsa pe volant
    bafta
     
  9. dany_dxg

    dany_dxg 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2010
    Mesaje:
    21
    Locație:
    constanta
    salutari........ din cate am inteles aceasta supapa EGR are legatura cu admisia si gazele nearse din evacuarea motorului......in momentul in care ea ramane blocata e posibil k motorul neputand sa traga aer, acolo se creaza un fel de vid blocandul.....si astfel iti apare acea patinare a bendixului de care zici tu......da jos acea supapa EGR si curat-o apoi spal-o ( prinde depuneri de ulei si funingine dupa evacuare) si incearca sa cureti si admisia dak sunt si acolo depuneri.....eu am gasit asa ceva la a mea.........succese..... astept un raspuns (pura curiozitate)..... drumuri bune
     
  10. pop cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2010
    Mesaje:
    26
    dany_dxg's dc e din cauza EGR-ului pur si simplu nu porneste , dar nici un caz nu patineaza bendixul
    :)
     
  11. dany_dxg

    dany_dxg 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2010
    Mesaje:
    21
    Locație:
    constanta
    hai sa te citez putin....." electromotorul a inceput sa mi faca probleme adica la pornirea motorului bendixul patina de mama focului iar dupa inlocuirea lui cu unul nou nout acelasi simptom.dupa mari analize am vazut ca acea capsula de vacuum a clapetei de admisie (rga?)ramane blocata iar dupa ce se deblocheaza singura pornirea este foarte usuara ".... am folosit cuvintele tale....... ai incercat sa cureti acea clapeta de admisie?......macar desfa acel furtun mare si vezi ce este acolo.........dak ar fi ciuperca de vacum nu ar functiona deloc.........
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Dec 2010
  12. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Nu o dati in off: EGR = Exhaust Gas Recirculation
    EGR este un dispozitiv ce recircula un procent (intre 5% si 15%)din gazele evacuate de motor inapoi in cilindrii motorului. Amestecul aerului aspirat cu gaze esapate micsoreaza temperatura de aprindere si, in cazul motoarelor diesel, reduce excesul de oxigen. EGR foloseste astfel la diminuarea NOx format prin amestecul de nitrogen (azot) si oxigen la temperaturi mari.

    Deci se vede ca nu are nimic a face cu electromotorul. Va rog pastrati discutiile la subiect iar daca nu sunteti siguri de ceva intrebati.
     
  13. dany_dxg

    dany_dxg 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2010
    Mesaje:
    21
    Locație:
    constanta
    deci......poate am fost pe langa subiect dar faza cu egr macar se apropie de adevar, ceea ce am zis eu mai sus sau nu? este foarte adevarat k acea " supapa" nu are nimic in comun cu bendixul electromotorului ...numai k in momentul in care acea supapa ramane blocata in momentul cand se da la automat se pare k electromotorul intra in protectie si merge in gol...... si k sa si demonstrez va dau si un caz real....

    CommentAuthorkapy CommentTime1 day ago
    Astazi am ramas cu masina in pana si a trebuit sa o tractez.Dupa ce ca mi-ai inghetat motorina pe furtune(motorina de la {etrom),acum nici nu mai pornste.Pun contactul,se aprind normal toti martorii din bord,se sting,se aude clickul de la motor dar cand dau la demaror,cupleaza 1 secunda electromotrul si invarte volanta si apoi se decupleaza si se invarte bendixul in gol.Am mai patit o data asa dar de atunci nu mi-a mai facut figuri.Oare ce poate sa fie mai exact?
    CommentAuthorkapy CommentTime21 hours ago
    S-a rezolvat,era de la clapeta de acceleratie.Era blocata pe deschis .Ms de ajutor:D
     
    Ultima editare: 31 Dec 2010
  14. Pippo

    Pippo 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2009
    Mesaje:
    135
    Locație:
    Tarnaveni
    Un prieten la golf4 1.9ALH avea tot aceste simptome la rece pornea la sfert(vorbesc pe timp de vara), iar dupa ce se incalzea motorul dadea la automat vre o 5-6 secunde.
    Problema a fost cureaua de distributie,la cald se facea elastica.Si a schimbat tot kitul, surpriza pornea la sfert si la cald.
     
  15. masinioricestare 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2010
    Mesaje:
    3
    Am o problema cu o octavia 2 1.9tdi 105 cp. Cand pun contactul nu se aprinde niciun bec in bord si ca atare nu pot da la automat. Aveti idee despre ce e vorba? E un releu anume care comanda? Ma poate ajuta cineva?
     
  16. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    de cati ani e bateria pe masina?
    cum merge inchiderea?
    s-a mai intamplat sa nu apara nimic in bord?
     
  17. masinioricestare 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2010
    Mesaje:
    3
    inchiderea merge normal, cat si cd-ul si luminile din plafoniera si afisajul cu km. bateria nu are a face.oricat de slaba ar fi, becul de baterie tot trebuie sa se aprinda atata timo cat merg cele mentionate mai sus ,chiar si claxonul.
     
  18. emilvef Junior Member

    Înscris:
    24 Dec 2010
    Mesaje:
    0
    intra pe vw forum gasesti rezolvare acolo!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Ian 2011
  19. masinioricestare 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2010
    Mesaje:
    3
    daca vrei intradevar sa ajuti, da-mi un link
     
  20. dj sky 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2010
    Mesaje:
    11
    Ti-e mort electromotrul. Oi e in scurt, Ori Bendixul face scandal.
    Se sting becurile in masina cand dai la automat?
     

Distribuie pagina asta