1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Problema pornire

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de pirvulescu adrian marius, 30 Noi 2008.

  1. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    :think: poate or fii injectoarele infundate :meeting: vb lu' jurasik incearca cu aditiv de curatat injectoare Eu am pus 1 flacon la 15L si forja pe A1 pot sa spun ca sa cunoscut o mica diferenta dar nu am avut "simtomele " astea
     
  2. DeLuxeRo

    DeLuxeRo 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2009
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Bucuresti
    a mea a facut asemanator la -20 de grade...a pornit greoi, a scuturat ca un tractor pret de 2-3 secunde cu un miros destul de innecacios de motorina si mult fum...si dupa aceeia a mers perfect....masina e noua, are 26.000 km si motorina numa' Alto 55.......deci? nu e probabil cauzata de frig si mai putin de probleme tehnice?
     
  3. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    de aceea is eu benzinar 100% :)
     
  4. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    de aceea is eu benzinar 100% :) cum zice si jurassik in alt threat...benzina porneste si cu bateria de la telecomanda :nyah: scuze de :sign_ot:
     
  5. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    In mod sigur ai avut motorina proasta .... fii atent de unde alimentezi si mai ales ia motorina de iarna , ca sa nu-ti mai pluteasca fulgii de parafina sau ce sint aia in ea la temperaturi scazute ...
    Sa stii Anderei ca nici cu benzinarele voastre nu ... am pornit eu cu dieselele mele de-a lungul anilor o multime de benzinare dimineata pe ger ... daca motorul e bun , reglat cum trebuie si-i dai ce-i trebuie porneste indiferent ca-i benzina sau motorina ...
     
    Ultima editare: 25 Ian 2010
  6. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    am pornit astazi skodita mea si a plecat la sfert nici cel mai mic zgomot suspect nimic in neregula totul a descurs ca la carte!:wub: benzina e mult mai buna la temperaturi extreme...intr-adevar daca motorul este bine reglat porneste si motorina bine insa...asta e una dintre marile probleme la diesel...ingheata la temp joase nu mai porneste si alte probleme....propun sa incheiem aceasta problema deoarece ii stricam omului threadul....
     
  7. iulian_g77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Mesaje:
    24
    sal all!!! multumesc tuturor de pareri si raspunsuri. drum bun si cati mai multi km fara evenimente!!!
     
  8. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    cauza principala e frigul, vad ca si a mea porneste mai greu dimineata :p dar porneste asta pentru ca e nouasau aproape noua.La scirbici am 1 peugeot ex 2.0 hdi 233k km iar dimineata imi da mari emotii tuseste pret de 8-10 sec si scoate 1 fummmm :meeting:
     
  9. SOT99

    SOT99 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Mesaje:
    11
    Probleme pornire la cald 1.9 TDi...help!!!

    Salut! va rog sa nu mai scoateti topicul acesta pt ca numai sunt altele la fel cu motor diesel.....skoda octavia 1.9 TDi 110 cai SLX....dimineata porneste bine si in cursul zilei cand motorul este rece,dar cand pornesc si plec cu ea iar apa ajunge la 90 grade si opresc pt 5-10 min si ii dau la automat 7-8 secunde ca sa porneasca.....unii zic ca ar fii supapa EGR (tre curatata), altii zic senzorul de turatie, altii spun ca softul....niste sfaturi plz...help!!!
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Iul 2010
  10. SOT99

    SOT99 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Mesaje:
    11
    chiar nimeni nu ma ajuta???
     
  11. Orhan-Fabia 1.4TDI

    Orhan-Fabia 1.4TDI 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2009
    Mesaje:
    127
    Locație:
    Constanta
    Sunt chiar mai multe cauze posibile... eu am patit cu o octavia aceasi problema... si era din capul hidraulic din pompa de injectie! Mai bine mergi cu ea la un doctor sa vezi exact ce are! ;)
     
  12. 65URS 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iul 2010
    Mesaje:
    6
    Dute sa iti verifici sistemul de injectie . De unde esti??
     
  13. SOT99

    SOT99 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Mesaje:
    11
    din giurgiu
     
  14. SOT99

    SOT99 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Mesaje:
    11
    alte pareri....?ce sfaturi imi mai dati?
     
  15. nutu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2010
    Mesaje:
    5
    Acum doua launi am achizitionat o skoda O2 1,9 tdi. Sunt multumit in mare parte de ea, dar am o problema cu pornirea cand motorul este cald. Trebuie sa dau de 2 ori la automat,prima oara foarte scurt si apoi a doua oara porneste usor. Cei de la skoda nu au gasit nici o problema la motor(injectoare,pompa injectie,etc) cand i-au facut testul.
    Multumesc!
     
  16. blue_eyed

    blue_eyed 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2010
    Mesaje:
    71
    Da... dc nu dai din prima un pic mai lung ?
    Problema asta se pare ca este destul de comuna motoarelor VAG-PD, in special pt cele care trec de 150000. Multi am auzit ca se lovesc de asta, insa niciunul nu a zis ca da de doua ori la automat.O singura data si invarte de 3-4 ori motorul si o ia(asta numai cand e cald motorul). Nu cred ca e chiar o problema daca se manifesta asa

    In cazul tau sunt curios sa stiu daca dai la automat o singura data (chiar daca o faci mai lung) ce se intampla
     
  17. nutu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2010
    Mesaje:
    5
    Daca ii dau mai mult din prima(4-5 ori) porneste destul de greu. Din acest motiv am preferat sa-i dau de 2 ori. La rece dimineata, mai ales in aceasta perioada, porneste la "sfert de cheie".
    Multumesc!
     
  18. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    SOT99 , du-o la diagnoza. Costa , dar face . Du-o la un servis mare , ca astia au interfetele si softurile necesare. Stiu ca sunt costuri , dar in situatia ta pare sa fie o problema ce nu se poate rezolva cu metode empirice . Pune-o pe tester si daca testerul nu te lamureste , incearca sa elimini pe rand problemele . Stiu cazuri in care erau doua fire in scurt din cablajul ce duce la calculator si din cauza asta , o temperatura de 90 grade era citita ca fiind mult peste zona de siguranta iar calculatorul taia gazul pana se racea motorisca. Sunt 1001 de motive din care un motor poate sa se opreasca.
     
  19. chuk03 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2010
    Mesaje:
    1
    Salut
    Problema porniri greoaie la cald se rezolva din soft
     
  20. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    371
    Locație:
    Bucuresti
    Salut

    Imi place teoria ta, de multe ori sunt uimit de astfel de idei, dar de exemplu nu poate fi si de la senzorul de temperatura ulei, sau poate de la electromotor imbacsit, sau un injector care-si face de cap cand e fierbinte ???
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2010

Distribuie pagina asta