1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Problema pornire

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de pirvulescu adrian marius, 30 Noi 2008.

  1. pirvulescu adrian marius 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2008
    Mesaje:
    2
    Locație:
    ploiesti
    am o octavia 11ocp 1,9tdi porneste greu cand este cald motorul ce sa aibe?
     
  2. Zoli 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2009
    Mesaje:
    11
    sa nu-ti faca figuri vreun injector . recomand test injectoare si compresie
     
  3. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    1-senzor temperatura motor,
    2-electromotor pe duca,
    3-lipsa test VAG inainte de toate...
     
  4. pirvulescu adrian marius 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2008
    Mesaje:
    2
    Locație:
    ploiesti
    dupa o serie de teste la motor inclusiv injectoare si compresie, am aflat si cauza softul , masina a trebuit resoftata, acum porneste ca la inceput.
     
  5. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    bine ca ai scapat de probleme, kk km fara probleme de aici incolo.
     
  6. Sandu A 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2008
    Mesaje:
    34
    Locație:
    VL
    La cat se ridica pretul resoft-ului ?
     
  7. octavian 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2009
    Mesaje:
    1
    Am o skoda octavia de 19 TDI, 31000 km, si porneste foarte greu la rece (temperaturi cu minus). Am fost pe la numerosi specialisti, testere, verificari, bujii, sonde de temperatura, instalatii elecrice, schimbata pompa de unde alimentam de trei ani motorina si nici un rezultat. Daca tine vremea cu noi, si nu ingheata afara, totul e OK, daca scade temperatura sub 0, incep problemele. A avut cineva o problema similara?
    :confused:
     
  8. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Filtru motorina imbacsit ,senzor temperatura defect,bujie incandescenta defecta.
    S-ar indica si o diagnoza.
     
  9. octavia1elegance 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Mesaje:
    1
    Locație:
    neamt
    Baterie, dar mai ales bujiile incandescente. Eu am avut pb asta. Concluzii: 1. Baterie slaba 2. Bujii incandescente moarte (2buc din 4)
     
  10. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Mai trebuie consemnat un punct:
    3.motorina de calitate
     
  11. vagchip.ro 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Mesaje:
    6
    sugestie

    exista posibilitatea sa fie si electromotorul obosit ;)
     
  12. mariussenache 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2009
    Mesaje:
    1
    salut,cat a costat resoftarea,am si eu aceiasi problema?

    salut din nou,din ce an este skodita ta?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Sep 2010
  13. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    In cazul pornirii grele la cald,in primul rand se masoara turatia motorului la pornire cu un stroboscop care trebuie sa indice 280-300 rpm.
    O turatie sub cele de mai sus,indica uzura bucsilor electromotorului.
     
  14. iulian_g77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Mesaje:
    24
    sal all!!! de ceva timp am observat ca my skoda porneste greu la prima cheie si ceva de genu' "in 3 pistoane"...daca o opresc imediat si o pornesc iar "o ia la sfert"...si scoate un fum innecacios cu miros puternic de motorina nearsa...mentionez ca e octavia 1 an 2001 1.9 TDi 110 Cp, cod motor AHV, 188000 km...faza cu pornirea nu conteaza in ce perioada a zilei este...e atunci cand e motorul rece...
     
  15. narok 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Mesaje:
    190
    Locație:
    iasi
    daca folosesti functia " search " o sa gasesti cum sa verifici bujiile incandescente. incearca asta prima data
     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.844
    Locație:
    Brasov
    Daca nu rezolvi cu bujiile , cumpara un aditiv bun pentru curatat injectoare. Nu face minuni , dar mai curata din gumele de pe injectoare. Baga-l mai concentrat, adica un flacon pentru 90 litri la un rezervor de 55 . Nu se intampla nimic rau , dar sa ai plinul facut .
     
  17. iulian_g77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Mesaje:
    24
    merci pt raspunsuri...bujiile sunt verificate...sa inteleg ca de aici ar fi cauza???din alta parte de unde ar putea fi???
     
  18. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    porneste greu? dupa ce se stinge martorul "cu arc"banuiesc ca ai asa ceva repeta inca 2x operatia sau tine chieia in contact mai mult timp si vezi daca mai porneste greu sau nu Apropo' cu bateria cum stai??iarna mai face figuri daca e mai veche de 3 -4 ani ;) :sign_ot: Folosesti masina zilnic sau doar simbata :beerchug:
     
  19. iulian_g77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Mesaje:
    24
    sal all!!! merci pt raspunsuri...bateria e buna...contactul il pun de 2 ori asteptand de fiecare data sa se stinga martorul de la bujie...masina o folosesc zilnic...
     
  20. marcel89 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2008
    Mesaje:
    30
    Locație:
    Ploiesti
    Salutare. Am si eu o Skoda Octavia, din 2002, 1.9TDI, motor ALH, 90 de caluti. Aceeasi problema o am si eu, porneste greu de tot, a 3 cheie, iar cand porneste merge intrerupt pentru cateva secunde, gen 3 pistoane, si fum mult inecacios, iar daca o opresc si o repornesc dupa 10 secunde porneste ca atunci cand este motorul cald. Precizez ca masina nu scoate fum inecacios cand merg cu motorul cald, chiar daca o forjez, schimb intotdeauna peste 2700 ture. Cum verific bujiile incandescente? (am cautat pe search, si este doar la o fabia pe benzina, iar pe mine ma intereseaza diesel). Era sa uit, bateria mea este destul de veche, dar am pus una noua si porneste nitel mai repede, dar tot cu fum si trepidatii. Va sunt recunoscator daca ati avea ceva idei practice, fara necesitatea de a baga bani, ca sunt mai pe 0. Masina are 117.000 km, iar la 121.000 ma asteapta serviceul pentru ulei, filtre etc, deci bani o sa bag atunci. Numai bine
     

Distribuie pagina asta