1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Problema motorina in ulei

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Petraru bogdan, 31 Mai 2019.

  1. Petraru bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2019
    Mesaje:
    3
    Buna ziua, dețin o skoda octavia 2 scout facelift cu 2.0 tdi 140 cfhc( cod motor).
    In urma cu o luna am observat ca dupa fiecare regenerare nivelul uleiului din baie creste fiind contaminat cu motorina.
    De asemenea mașina face aprox 50km pe zi extraurban si regenerare la aprox 170 de km.
    S a mai lovit cineva de această problemă ?
    Multumesc.
     
  2. carauta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    Salut am și eu aceiași mașină același cod de motor și aceiași problemă, dacă ai rezolvat problema îmi zici si mie cum ,nu am cunoștințe în mecanica .MS
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    692
    Locație:
    Baia Mare
    carauta
    Pompa tandem sau chiuloasa defecta.
     
  4. Lupuletu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2018
    Mesaje:
    2
    Salut.detin si eu o skoda octavia2 motor 2.0tdi cod cfhc si am aceeasi problema.dupa circa 2000 km uleiul sare de maxim pe joja.a reusit careva sa depisteze cauza contaminarii uleiului cu motorina la modelul asta de motor?
     
  5. SorinG

    SorinG 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2018
    Mesaje:
    1
    Octavia 2 FL 2010, 1,9 TDI PD, BXE.
    Am avut anul trecut si eu aceasta problema a contaminarii uleiului cu motorina.
    La mine problema s-a rezolvat prin schimbarea O-ring-urilor de la injectoare.
    In prealabil am schimbat garnitura de la pompa tandem, dar fara efect...

    La cat ma documentasem eu anul trecut astea pareau sa fie cauzele :
    1 pompa tandem
    2 oring-uri injectoare
    3 chiuloasa fisurata.
    Eu am avut ca si simptome:
    *probleme cu pornirea, pornea doar la a doua cheie daca o parcam in rampa (in panta pornea la prima cheie)
    *incepuse sa scoata fum.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iun 2020
  6. Ionut02

    Ionut02 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2019
    Mesaje:
    87
    Locație:
    Bucuresti
    Își face cam des regenerare, posibil sa fie pe ducă. Câți KM are mașina?
     

Distribuie pagina asta