1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Problema Grava Octavia Ii

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de florin00721, 15 Noi 2011.

  1. florin00721 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2011
    Mesaje:
    1
    Buna seara,
    Sunt posesorul unei Octavia II 1,9 TDI (BXE) din decembrie 2009. Imediat dupa achizitionare, de la dealerul Mobel din Ploiesti, la numai 3000 Km mi s-a aprins lampa rosie de ulei in bord. Am mers la service(de unde am achizitionat-o), mi-au desfacut carterul care era plin de ulei, cureaua de distributie la fel manjita de ulei, mi-au dat distributia jos pentru a vedea de unde este scurgerea de ulei, pana au constatat ca era de la semeringul din capatul axului cu came. Dupa ce m-am panicat foarte tare, ca la numai 3000Km o masina noua de 20.000E in varianta Business, luata pe comanda(pentru a avea toate dorile dorite) sa fie nevoie sa ti se dea distributia jos si sa ti se schimbe piese la motor este de neconceput.Nu inteleg de ce mai sunt noi daca vin cu defecte de fabricatie.Puteam ff bine sa imi iau masina second-hand pe raspunderea mea daca va avea probleme sau nu, dar am ales sa dau o gramada de bani pt a fi sigur ca pot avea un lucru bun.
    Dupa ce mi-au schimbat semeringul pe garantie, am crezut ca problema s-a sfarsit si masina mea nu a fost foarte grav afectata.
    La revizia de 10000Km(la un an dupa cumparare) am mers la acelasi service al dealerului Mobel, unde nu mi s-a consatat nimic, revizia constand doar in schimburile de ulei si filtrele bine stiute.
    Acum 5 zile am mers la revizia de 20000 Km(pentru a prinde si ultima luna de garantie), cand, dupa ce s-a dat jos carterul erau urme de ulei pe el.Urmarind de unde este scurgerea de ulei s-a ajuns la vechea problema: scurgerea fiind pe la semeringul din capatul axului cu came.Dupa ce m-am panicat din nou, cei din service mi-au promis ca schimba semeringul din nou pe garantie si sa revin cu masina chiar cu 2-3 zile inaite de expirarea garantiei pt. a verifica din nou daca s-a mai scurs ulei. Intre timp au dat comanda la Porche de semering si m-au chemat astazi sa imi schimbe semeringul in prezenta mea.
    Dupa ce au schimbat semeringul: constata ca de fapt: semeringul era perfect, nefiind in nici un fel uzat. Se apuca si imi deschide chiulasa la motor si descopera, defapt ca un cuzinet si axul cu came erau foarte uzate, mai exact "tocite". Concluzia: imi spun ca trebuie sa imi inlocuiasca: axul cu came si cuzinetii de la motor. La numai 19.700 de km imi umbla la motor si imi schimba piese care se schimba dupa 150.000 - 200.000 km.
    Plec acasa, si constat cu stupoare ca la 10.000Km dupa ce mi-au schimbat filtrele si uleiul, in uram cererii mele de a o pune pe tester,(tester ce l-au facut in prezenta mea) mi-au dat un raport de tester pe care acum am constat ca seria de la sasiu nu este a masinii mele.
    Cum este posibil asa ceva? La 3000km are defect de fabricatie, la 10.000km nu are nimic in urma testerului si la 20.000Km imi gasesc aceeasi priblema ca la 3000 dar mult mai grava, motorul fiind practic uzat.
    Ce sfaturi imi puteti da, nu pot sa accept ca o masina pe care am dat 20.000E, dupa 3000Km, sa am curegere de ulei, iar la 20.000km aceasi problema mult grava, constatarea faptului ca motorul are piese uzate.
    Nu pot sa imi inchipui cum la 10.000 km, dupa ce am cerut expres sa o puna pe tester, pt. a fi sigur ca nu mai are probleme, nu s-a descoperit nimic in urma testerului.Si mai grav de ce raportul de tester nu contine numarul meu de sasiu.
    Sunt extrem de dezamagit de SKODA, nu pot sa cred ca o masina noua necesita interventie la motor dupa asa putini km. Cum pot sa mai fiu multumit de ea cand deja e ca o masina la mana a doua la care deja s-a umblat si schimbat piese la motor.
    Va rog sa ma ajutati cumva pt. ca nu reusesc sa vad in ce directie sa o mai iau.

    Va multumesc oricum,
    Florin.
     
  2. cataline

    cataline 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Mesaje:
    64
    Locație:
    Bucuresti
    Din pacate nu doar Skoda este vinovata de asemenea situatii neplacute, intregul grup VAG are problemele astea. Lucrurile in ultimii ani au degenerat, urmarindu-se doar scaderea costurilor de fabricatie au scazut standardele de calitate.
     
  3. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    376
    Locație:
    bucharest
    eu zic ca trebuie sa i dai in judecata si sa incerci sa ti recuperezi banii...sau macar o parte din ei
    problema asemanatoare ca a ta a avut o si un tip cu un tuareg de 50000 euro ..am vazut la tv , dar nu stiu cum a rezolvat problema
     
  4. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Nasoala problema dar este curios ca au fost atit de amabili sa ti-le schimbe in garantie dupa ce o repara dute cu ea si la alta reprezentanta sa-ti faca acel test si vezi daca corespunde seria comenzii cu cea a masinii Eu am tot BXE si nu am avut probleme my 2008 35k km
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Da-i in judecata !!!!!!!!
    Nu mai sta la povesti. Ia un avocat bun si da-i in judecata . Cere daune morale , cheltuieli de judecata, etc.
    Scrie la Skoda la fabrica. Scrie la VAG . Scrie pe net.
    Cere masina noua !
    Mergi la dealerul care ti-a adus masina si explica-i ca vrei o alta masina. Daca nu vrea, va intalniti in instanta. Mergi la ANPC sa se inregistreze plangerea impotriva dealerului .
    Ia-ti un mic concediu si nu-i lasa.
    Cum naiba nu au decat altii bafte din astea? Daca o pateam eu , imi dadeau o Superba noua, varf de gama, cu toate servisarile moca in perioada de garantie si plinul pe urmatorii 2 ani , numai ca sa ma opresc din facut necazuri. :yahoo:
    Daca patronul avea o fata ...o vroiam si de nevasta ...si jumatate din imparatie. :asskicking:
     
  6. lucian.c 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Galati
    hm...chiar asa...uzura la arborele cu came e un defect...pur mecanic nu prea are treaba cu testerul, doar in cazuri extreme cand ajunge foarte mult ulei la senzorul de pozitie G40 sa dea ceva pe tester
     
  7. liviulucian 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2009
    Mesaje:
    16
    Locație:
    fetesti
    mda.. am avut si eu un bxe 1,9la care au trebuit sa schimbe motorul, de fapt doar blocul complet echipat fara chiuloasa, si mi-au schimbat si turbina treaba de vreo 200 milioane- numai ca atunci a fost din cauza soferului care lovise baia si a mai mers pana la garaj asa...pana a inceput sa bata un piston. Avea 98 mii la acea vreme acum are 180 mii merge impecabil .
    BXE - dealtfel sunt niste motoare foarte reusite . Pur si simplu ghinion. Cere schimbarea motorului, mai mult nu cred ca poti optine e totusi o masina rulata 2 ani ... nu te lua dupa colegul jurasik el traieste in basme, probabil coloreaza carti de desene animate . Si apeleaza la un avocat pe aceste spete ca singur greu de crezut ca vei avea sorti de izbanda ... e un lucru greu sa te bati cu o reprezentanta chaiar daca acum 99% sunt in pragul falimentului .
     
  8. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    376
    Locație:
    bucharest
    cel mai mult poti obtine de la reprezentanta, daca-i dai in judecata, sa ti repare motorul ( sa ti-l inlocuiasca, nu stiu care e solutia optima) si sa ti ofere garantie de cel putin 2 ani la lucrarea facuta
    sincer imi pare rau de necazul tau, mai ales ca am si eu motor BXE si nu am avut probleme de nici un fel
     
  9. ritter 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2009
    Mesaje:
    58
    Si eu am avut si l-am lasat la 140.000 km IMPECABIL. Era genul de masina cu care arai pe camp, o scoteai pe sosea, o spalai si mergeai la costum, mai departe !!!
    Ai ghinion pur si simplu. Pacat.
    Skoda ramane in continuare o MASINA pentru mine. Sunt la a 3-a Octavie din 2005 incoa' !!! :yahoo:
     

Distribuie pagina asta