1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Noua Fabia - Informatii

Discuție în 'Skoda Fabia II' creată de felixois, 16 Noi 2007.

  1. felixois 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Mesaje:
    16
    Locație:
    Bucuresti
    În clasa sa, Fabia este vehiculul cu cel mai mare spaţiu pentru picioare şi pentru cap în partea din spate a habitaclului. Ocupanţii din faţă se bucură de asemenea de un spaţiu generos.

    Lungimea totală a noului model Skoda Fabia a crescut, datorită noului design al spoilerului frontal. Dimensiunile sale exterioare (3992 mm x 1642 mm x 1498 mm) fac din noua Skoda Fabia hatchback 2007 un model dintre cele mai spaţioase în această gamă de vehicule. Spaţiul pentru bagaje are o capacitate de 300 litri, iar cu bancheta spate rabatată aceasta creşte la 1164 litri.

    Adiţional fiabilităţii extraordinare, spaţiului, proprietăţile dinamice şi siguranţa construcţiei, precum şi a raportului imbatabil preţ/performanţă, culorile caroseriei şi designul modern, alături de combinaţia dintre materialele de înaltă calitate completează atuurile noii Skoda Fabia hatchback 2007.

    Modelul Fabia pentru 2007 are îmbunătăţiri şi la capitolul siguranţă. În premieră, pasagerii din faţă şi cei din spate sunt protejaţi de airbagurile pentru cap. În spate, scaunul pentru copii poate fi fixat cu ajutorul centurii de siguranţă pentru a limita mişcarea acestuia în cazul unei coliziuni frontale.

    Tehnologii de ultimă generaţie, ca de exemplu, realitatea virtuală, au fost folosite pentru dezvoltarea şi construcţia autovehiculului şi a echipamentelor. Şi, prin noul model, Skoda oferă posibilitatea de a comanda noua transmisie automată cu şase trepte Tiptronic pentru cel mai mic din modelele sale, în locul transmisiei manuale cu cinci trepte, alături de sistemul climatronic de aer condiţionat, sau airbagurile pentru cap. În domeniul tehnologiei comunicaţiilor, noua Skoda Fabia oferă o modernă şi inovativă instalaţie (pregătitoare) pentru telefon GSM cu suport Bluetooth şi sistemul audio cu posibilitatea conectării diverselor gadget-uri externe, precum un MP3 Player sau iPod.

    Un număr total de şapte motoare sunt disponibile pentru noua Fabia - pentru pe benzină şi trei diesel.

    - 1.2 HTP/44 kW
    - 1.4 TDI PD/51 kW
    - 1.2 12V HTP/51 kW (opţional cu filtru DPF)
    - 1.4 TDI PD/59 kW (opţional cu filtru DPF)
    - 1.4 16V/63 kW (opţional cu filtru DPF)
    - 1.9 TDI PD/77 kW (opţional cu filtru DPF)
    - 1.6 16V/77 kW (opţional cu transmisie automată)


    sursa: informatiiauto.ro
     
  2. SFabia 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Mesaje:
    4
    Eu cred ca am gasit un bug in SW la fabia noua.
    Cui ar trebui sa ma adresez pentru ca problema detectata sa fie luata in calcul?
     
  3. Black Daniel Guest

    Nu ne spui si noua care e bugul ala ?
    Poate suntem interesati. Sau poate ne dam si noi cu parerea ...:p
     
  4. SFabia 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Mesaje:
    4
    Am patit de 2 ori dar sincer n-am chef sa fac incercari. :D

    Am oprit motorul in timp ce geamurile se inchideau (ele mai functioneaza o perioada relativ scurta de timp dupa ce motorul e oprit).
    Dupa ce am urcat din nou la volan geamurile nu mai raspundeau deloc de la butonul de pe usa soferului (a 2-a oara am patit doar cu un geam dar nu mai stiu sigur daca am oprit din nou motorul inainte de inchiderea geamului; s-ar putea sa fie chiar mai mult de un bug? :rolleyes:).
    Problema am rezolvat-o dand o comanda la usa cu cheia de inchidere/deschidere a ambelor geamuri si atunci si-au "revenit" si butoanele.

    Eu zic ca totusi e o problema serioasa caci nu e chiar placut cand iti dai seama ca geamurile nu mai pot fi actionate. Si daca nu mi-ar fi venit ideea de a incerca de la usa probabil ca nu imi ramanea decat sa merg la service, unde sincer nu stiu ce ar fi stiut sa faca tehnicienii.
     
  5. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Ar fi facut ,ce ai descoperit singur. ;)
     
  6. SFabia 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Mesaje:
    4
    Dimineata cand pornesc masina motorul tinde sa moara (trebuie sa accelerez o perioada ca sa nu moara). Asta insa se intampla doar dimineata in primele 30 de secunde, dupa care oricand in timpul zilei motorul porneste la cheie si toarce.
    Am pus doar benzina buna (MOL, OMV) si deci nu prea cred sa fie de la benzina.

    Vreo parere de la ce ar putea fi problema si cum se poate rezolva? (Masina are 1 an)
     
  7. sorinpet

    sorinpet 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2008
    Mesaje:
    132
    am patit si eu o singura data...a pornit si in 3 secunde s-a turat pana pe la vreo 1500-1800 de ture si a murit.
    Apoi am mai dat odata la cheie..a avut tendinta sa moara dar am accelerat-o un pic si a fost ok.
    In rest nu mi-a mai facut figura asta. E drept ca la pornire zici ca moare ...dar nu mi s-a mai intamplat.
    Masina are tot 1 an.
     
  8. SFabia 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2008
    Mesaje:
    4
    Cei de la service mi-au spus ca un anumit tip de motor are probleme de soft si trebuie rescris.
    Intre timp nu mai face asa de urat si pare sa-si fi revenit.
     
  9. sorinpet

    sorinpet 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2008
    Mesaje:
    132
    ptr SFabia

    Eu am specificat aici sau in alt thread ca am rescris softu la AVIA (de fapt a fost un update). De la benzina sigur nu e...cand aveam loganul alimentam din acelasi los..si de multe ori chiar de la aceeasi pompa . Nu a facut in 3 ani nici o figura.
    In schimb skoda mai face...deci clar nu e de la benzina...decat daca pui cumva de la Lukoil :mad:

    Cu toata rescrierea softului tot a mai facut figuri masina...dar nu atat de des
     
  10. biny 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2008
    Mesaje:
    2
    am patit si eu acelasi lucru, insa eu am patit acest lucru cu motorul care se tureaza si apoi scade ca si cum ar vrea sa moara in fiecare zi aproape vara cand masina statea in soare si cand ieseam de la servici facea aceste figuri.
    Am fost la service a mi-au facut un update de soft insa nu a tinut decat o sapt apoi a inceput din nou sa faca.Acum de cand a dat frigul nu mai am aceasta problema.
    Am inteles ca vara dimineata fiind mai racoare computerul seteaza ca motorul sa primeasca o anumita cantitate de benzina, acesta ramane cu aceasi informatie in momentul cand opresti ,urmand ca atunci cand o pornesti acesta sa furnizeze aceleasi informatii insa temperatura de afara este mult mai mare si atunci cantitatea de benzina este prea mare sau prea mica nu stiu exact insa asa mi-a spus cineva care se pricepe.:)
     
  11. enyman 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2009
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Bucharest
    salut ! legat de motor....nu cred ca este o problema a motorului mai de graba o problema a softului de la computerul de bord sau de la coputerul injectiei.
    Computerul de la injectie se se vede cand deschizi capota si te uiti in stanga sus iar computerul de bord este in bord.
    "Am inteles ca vara dimineata fiind mai racoare computerul seteaza ca motorul sa primeasca o anumita cantitate de benzina, acesta ramane cu aceasi informatie in momentul cand opresti ,urmand ca atunci cand o pornesti acesta sa furnizeze aceleasi informatii insa temperatura de afara este mult mai mare si atunci cantitatea de benzina este prea mare sau prea mica nu stiu exact insa asa mi-a spus cineva care se pricepe"
    Ok asa o fi nu stiu sigur dar atunci cand pui contactul o sa vezi ca poti sa citesti pe bord temperatura de afara deci senzorul de temperatura este activ.In momentul acesta are un reper de calcul pentru benzina so....ar trebuii sa nu mai "dea sa moara" problema este undeva la soft; ori nu isi ia variabila din senzorul de temperatura pentru asi face calculele si atunci vorbim de un bug ori e ceva stricat pe la injectie.
    Eu unul direct la skoda m-as duce sa vada baietii despre ce e vb ca doar e in garantie si m-as lua de ei destul de serios.
     
  12. ady_diaconescu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Pucioasa
    Salut,

    Si mie mi s-a intamplat aceeasi problema cu geamurile si la fel am solutionat-o. Asta fiindca un coleg care are WV Golf mi-a zis ca daca tin mai mult cheia rasucita in iala se inchid si geamurile daca ele sunt deschise.
     
  13. laleli 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2009
    Mesaje:
    7
    Locație:
    bucuresti
    Chestia asta se regaseste si in manualul masinii si daca nu ma insel este universal valabila .Mie personal inca nu mi-a ,,lesinat ''motorul si asta poate ca este o motorizare mai mica .Insa am observat ca dupa 2 ani parca este mai lenta si pierde din viata,lucru vizibil la drum lung si mai ales in depasiri.
     
  14. marcel

    marcel 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2009
    Mesaje:
    48
  15. MicuTZu83

    MicuTZu83 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Mesaje:
    68
    Locație:
    CRAIOVA
    r

    Am oprit motorul in timp ce geamurile se inchideau (ele mai functioneaza o perioada relativ scurta de timp dupa ce motorul e oprit).
    Dupa ce am urcat din nou la volan geamurile nu mai raspundeau deloc de la butonul de pe usa soferului (a 2-a oara am patit doar cu un geam dar nu mai stiu sigur daca am oprit din nou motorul inainte de inchiderea geamului; s-ar putea sa fie chiar mai mult de un bug? ).
    Problema am rezolvat-o dand o comanda la usa cu cheia de inchidere/deschidere a ambelor geamuri si atunci si-au "revenit" si butoanele.

    Eu zic ca totusi e o problema serioasa caci nu e chiar placut cand iti dai seama ca geamurile nu mai pot fi actionate. Si daca nu mi-ar fi venit ideea de a incerca de la usa probabil ca nu imi ramanea decat sa merg la service, unde sincer nu stiu ce ar fi stiut sa faca tehnicienii.



    DE CE SA OPRESTI MOTORUL CAND SE INCHID GEAMURILE? CLAR SA SE MAI INTAMPLA ERORI....TI-AR PLACE SA SE STINGA BECUL IN TIMP CE COBORI SCARILE :)

    no offense
     
  16. marcel

    marcel 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2009
    Mesaje:
    48
    Si eu patesc RAR(de 3 4 ori decand am masina) nu pot deschide nici cum geamu din dreapta. Trebuie sa opresc motorul si ma duc cu cheia la usa din dreapta sa incui si sa descui altfel nu merge. Dupa ce efectuez aceasta operatie butonul corespondent geamului din dreapta devine functional, din stanga functioneaza si cand cel din dreapta nu merge, probabil e ceva prin usa dreapta ne la locul lui....
    O singura data am patit sa nu pot deschide ambele geamuri, am oprit si am repornit motorul. Sunt niste "defecte" cu care pot trai.

    asta cu scarile e tare :) :) :)
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Oct 2009

Distribuie pagina asta