1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Motor 1.5 TSI DSG

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de Catalin21, 3 Ian 2020.

  1. Catalin21 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    Salut, doresc sa stiu despre problemele la acest motor, am inteles ca ar consuma ulei? Comparativ cu 2.0 TDI (150 cp) sunt diferente?
     
  2. Shotgun 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Mesaje:
    46
    la 15.000 de km am completat 0.5 l
     
  3. Catalin21 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2020
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Masina este luata de noua? Cati km aveti acum?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Ian 2020
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    653
    Locație:
    Baia Mare
    Vizavi de consumul de ulei la motoarele pe benzina din grupul VAG.
    1. Recomand filmuletul.
    2. Utilizati un ulei 100% sintetic cu specificatia recomandata de producator (ex. 507.00) preferabil 0w30 in in cel mai rau caz 5w30. Castrol sub nici o forma NU, deoarece este cel mai contrafacut ulei.

     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.838
    Locație:
    Brasov
    Tipul asta cred ca-i fan de-al meu ca ma citeaza 110 % . O adaugare la ce spune el ar fi aceea ca :
    1) si turbina este consumator de ulei
    2) dupa problemele avute cu CDAA ( sau coduri echivalente pe celelalte masini ale grupului VAG ) motoarele TFSI si TSI au fost regandite in termeni de tolerante interne si calitate a segmentilor si problemele nu s-au mai maniffestat la modul in care au facut-o pa codurile cu pricina .
     
  6. Shotgun 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Mesaje:
    46
    A fost luata la 0 km. Acum am 15150
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.838
    Locație:
    Brasov
    Vrei sa ai masina ? Uita de intervalul dat de tampitii de la marketing ai VAG . Ai o masina turbo pe benzina , adica turata in draci ca sa obtina performantele din fisa tehnica . Schimba uleiul la 10.000 cel mult si la an daca nu depasesti 10.000 km pe an . Si daca te tine buzunarul ...schimba-l la 8000 de km si daca te intrereaba cineva "de ce" inseamna ca este un pantofar sau un economist are habar nu are de motoare .
     
    ccristianbcg și alunakis apreciază asta.
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    653
    Locație:
    Baia Mare
    Sunt destui proprietari si de TFSI si FSI care se plang de consum f. mare de ulei si distributia pe lant. La o simpla cautare cu google se poate vedea.
    Cert este un singur lucru. Daca motorul este in parametri foloseste un ulei de calitate pe care sa-l inlocuiesti f. des. Nu asa cum recomanda producatorul. Deoarece acesta abia asteapta ca masina sa se uzeze. Economia de piata!
     
    alunakis apreciază asta.
  9. RemusF 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2019
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Eu nu am fost nevoit sa completez uleiul la acest motor (inca). Masina are 12 500 km.
    Totusi, motorul 1.5 TSI este relativ nou( a fost folosit incepand cu 2017 pe Golf) si nu cred ca sunt multi posesori care sa fi facut un numar semnificativ de km ca sa putem povesti de probleme la consumul de ulei.

    Oricum fiind un motor pe benzina cu turbosuflanta, e predestinat sa consume ceva ulei.
     
  10. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    653
    Locație:
    Baia Mare
  11. Petrileanul 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2020
    Mesaje:
    2
    Din ce am mai discutat cu un prieten inginer de la skoda, acesta a spus ca el este la a treia masina skoda tsi benzina si nu a ramas niciodata de la un schimb de ulei la altul, fara ulei si nici nu i s-a aprins martorul. Mi-a mai spus ca dupa fiecare schimbare de motor a concernului VAG s-a incercat eliminarea problemelor motoarelir anterioare.La motorul 1,5 tsi pe care il are acum, a facut schimbul luna trecuta la 1 an si 7 luni si 19000 km si a fost lipsa aproximativ 400 ml. Daca mai sunt posesori de 1,5 tsi si ne pot spune cate cv despre consumul de ulei al acestui motor ar fi bine. A mai spus ca este intradevar important rodajul.
     
  12. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    653
    Locație:
    Baia Mare
    La ce sa mai discuti cu 1 sau 100 de ingineri platiti in mod direct sau indirect de grupul VAG? Ce raspuns o sa primesc vizavi de mizeriile care le construiesc? Rodajul conteaza ... normal, niciodata nu a fost altfel! Problema e daca doresc sau nu sa bag banii intr-o astfel de masina. Ce fac cu ea apoi, e strict problema fiecaruia. Producatorul este interesant ca utilizatorul sa fie cat mai neglijent cu masina. Sa faca schimburile cat mai tarziu posibil, sa foloseasca uleiuri ieftine si de proasta calitate etc.
    Mai crede cineva ca cei din grupul VAG nu sunt in stare sa produca un motor ce utilizeaza benzina sau diesel foarte fiabil si performant ... .?! :keule:Ei lucreaza extrem de mult la proiectarea acestor motoare care sa tina exact cat ofera garantie, dupa care sa ne mai ia o caruta de bani, daca se poate lunar. Chestiune valabila si la cutiile de viteze si microelectronica utilizata etc. Si nu sunt singurii producatori europeni care fac asa. Asta e motivul pentru care piata asiaticelor a crescut mult in ultima vreme la vanzari in Europa.
     
    ccristianbcg apreciază asta.
  13. TRM 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2020
    Mesaje:
    2
    Bună tuturor,
    Dețin Skoda Octavia III, achiziționată în martie 2019 nouă, aprox. 5000 Km parcurși în oraș și autostradă, fără consum de ulei până în prezent.
    De menționat că atunci când am primit mașina (achiziționată în Finlanda), agentul mi-a arătat un recipient de ulei nou/sigilat în portbagaj, explicându-mi că așa se livrează, să am pentru completare „just in case”.
    La schimbarea roților iarnă/vară, făcută la Service Skoda, a fost făcută și o verificare generală a autoturismului, inclusiv ulei, iar din documentele emise totul este ok.
    Ce nu mi-a fost clar, și am întrebat de mai multe ori pe agentul de la vânzări, dar nu sunt convins că a înțeles, este vorba de primul schimb de ulei (revizie), că s-ar face la 30.000 Km - dacă îmi aduc bine aminte, oricum cale lungă... Păi dacă există un consum ridicat de ulei, așa cum am mai auzit, înseamnă că o să fie schimbat de mine, până la nr. de km precizat.
     
  14. ccristianbcg 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2014
    Mesaje:
    6
    Locație:
    CONSTANTA-ROMANIA
    Salut ! Si eu am luat o skoda octavia 1.5 tsi cam prin octombrie anul trecut,am schimbat uleiul la motor (4,5l)si filtrul de ulei,surpriza a fost cand am vazut cat span avea uleiul care trebuie sa te duca cam 30000 km sau 2 ani,deci nu lasa prea mult uleiul de rodaj in motor daca vrei sa nu ai probleme cu motorul si turbina,dupa poti sa-l schimbi cam pana in 10000 sau un an,primul schimb face diferenta :).Eu la 3700 km l-am schimbat.Succes!
     
  15. TRM 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2020
    Mesaje:
    2
    Merci mult ccristianbcg, în perioada imediat următoare o să fac programare pentru schimbat anvelope vară și o să folosesc momentul să vb să facă și schimbul de ulei, filtru ulei etc. Pentru moment mașina șade bine în carantină, împreună cu stăpânul :blownose::).
    Toate cele bune.
     

Distribuie pagina asta