1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Intrebari legate de C.V.manuala

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Alinsb89, 1 Noi 2010.

  1. fatvlad90

    fatvlad90 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2010
    Mesaje:
    65
    Locație:
    Bucuresti
    salut,
    Am si eu o intrebare : cum se pot unge cablurile de la cutia de viteze?
     
  2. yguana19 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    7
    ulei pe cutia de viteze

    de ceva timp este mereu umeda cutia de viteze. am fost la service si mi s-a zis ca e de la capacul cutiei de viteze si l-am schimbat, dar degeaba. este umeda atat dedesubt unde sunt niste suruburi dar si deasupra cutiei sub baterie. ceva idei de unde ar putea fi?
     
  3. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    este atat de greu sa cauti putin inainte sa deschizi 2 topicuri AIUREA????
    te-as sfatui sa citesti regulamentul inainte de orice
     
  4. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    De ceva timp, mai ales decand este frig afara, skody imi cam dadea ceva palpitatii, in special dimineata. Nu voia in ruptul capului sa intre in viteze, in nici una , nici in trapta R ( racheta =)) ).
    De-abia dupa 15-20 min de stat cu motorul pornit, incepea sa intre in viteze, dar cu mare carait si agatat si cu eforturi destul de mari. In mers intra la fel, destul de greu, si cu zdruncinat si smucit.
    M-am cam speriat gandindu-ma ca este dus ambreiajul, sau ma rog, placa sau rulmentul, sau chiar cutia de viteze, sau sincroanele .....
    Deci partea ciudata este ca dupa cativa km parcursi totul revenea la normalm mergea absolut impecabil, ca si cand nu s-ar fi blocat niciodata.
    Asa ca am facut programare la Brady, dealer-ul meu preferat. Baietii cunosc foarte bine masina si m-am inteles cu ei perfect de fiecare data.
    Chiar o sa va spun tot aici, ca un mic offtopic ca azi chiar mi-am uitat unul dintre telefoane pe scaunul din dreapta si l-am gasit tot acolo, desi clar puteau sa se faca ca nu stiu nimic si sa il ia; telefon destul de performant, nu un jaf. NOTA 10 !!!
    Asa....problema a fost ca nu ma avea aproape deloc ulei, s-a facut schimbul si au gresat tinoneria, cu manopera, am platit 195 ron si acum merge impecabil masina.
    Sper sa fie la fel si maine de dimineata, cand va fi verdictul final, pentru ca va fi rece si atunci trebuie sa vad cum intra in viteza.
    Daca vor fi din nou probleme va trebui reglata timoneria si schimbat selectorul din cutie, o piesa care am inteles ca face de obicei probleme. O sa va tin la curent si revin cu detalii.
     
  5. andreixyz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2011
    Mesaje:
    3
    specialist cutii viteze

    va salut
    sunt specialist in cutii de viteze
    daca aveti o problema legata de cutia de viteze sau vreti un sfat ma gasiti la 0746127271 sau reparatii.cutii.viteze@gmail.com
     
  6. adryano008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2012
    Mesaje:
    3
    salut ,cum sunt incepator ,poate ma puteti voi ajuta , am o fabia 1.4 mpi , 68 cai din 2001 , problema e ca treapta 1 sia a 2 a , cateoadata intra greu , care ar putea fi problema ?:search:
     
  7. Sudsemnatu

    Sudsemnatu Silver Member

    Înscris:
    19 Iul 2011
    Mesaje:
    310
    Locație:
    Bucharest
    ambreiajul pe duca?
     
  8. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    Posibil ambreiajul. Asa facea si a mea, intra destul de greu in vitezele 1 si 2. Am fost la reprezentanta si nu au stiut daca e sigur sau nu ambreiajul de vina, trebuia data cutia jos si platita manopera, destul de mult, ca sa il verifice, asa ca am facut cum su spus ei, mi-au gresat timoneria si au schimbat uleiul din cutie. A mers bine jumatate de zi, pana cand nu a vrut sa mai intre deloc in nici o viteza cu motorul pornit. Cu el oprit nu avea nimic.
    Cel mai probabil e aceeasi problema ca la mine, si anume placa de presiune, insa te sfatuiesc sa schimbi tot kitul de ambreiaj, nu doar o componenta.
     
  9. adryano008 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2012
    Mesaje:
    3
    sau timoneria trebuie putin miscata.

    ma puteti ajuta cu un pret? la cat ajunge , aproximativ cu tot cu manopera? :D

    Edit: Te rog sa nu mai postezi aiurea, ai butonul "edit" activ timp de 60 de minute.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Mar 2012
  10. andutzel 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2012
    Mesaje:
    10
    Salut,
    am si eu ceva probleme cu intrarea in viteza....uneori intra lin , uneori intra mai greu. De ce oare? Ma refer la treapta 1 si 2
     
  11. szucsi8 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2011
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Cluj
    Probleme cutia de viteze

    Am un skoda fabia an fabr 1999 1.4 74kw pe care l-am cumparat folosit ~ de un an, ~10000 kb (masina arata/arata bine, l-am testat la service skoda inainte de cumparare).

    Cand l-am cumparat deja mergea un pic ciudat vit 3 (~ odata pe luna nu intra in vit 3 din prima), dar sa agravat problema si acuma nu intra de fel.

    L-am dus la service, si ei au trimis cutia de viteze la o firma specializata, care zice k ii destul de grav si k m-ar costa ~ 1400 ron sa il repar.
    Tipul din service zicea k la ~ 600 pot cumpara una second care sa fie ok.

    Am incercat la dezmembrari prin telefon, da cei care au raspuns nu aveau (2 din 11 numere de tel cat am gasit de pe google in cluj).

    Ce parere aveti? Merita sa investesc atata in cutia mea sau sa iau second si dak second de unde (Cluj).
     
  12. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.175
    Cumpara una sh.
    Din Alesd, suna-i sunt seriosi, am cumparat de la ei : 0744522995
     
    Ultima editare: 11 Mai 2012
  13. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    szucsi8 - te rog sa citesti pe forum inainte sa postezi aiurea, si sa folosesti functia "Cauta". Data viitoare aplicam regulamentul !
     
  14. szucsi8 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2011
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Cluj
    post

    scz o sa fiu mai atent data viitoare

    ps ms de raspuns as prefera ceva aici in cluj da dak nu gases o sa apelez la varianta ta
     
    Ultima editare: 11 Mai 2012
  15. player1 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2012
    Mesaje:
    27
    suneti mi va rog ce ulei trebuie la o cutie de viteze manuala de pe o skoda fabia 2002 motor 1.9 tdi 101 cai?
     
  16. tzulukis

    tzulukis 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2010
    Mesaje:
    55
    Locație:
    Constanta
    si a mea face la fel, de aseara. Simptomele se prezinta cand motorul este rece , defapt aseara am vrut sa plec cu ea si pur si simplu nu vroia sa intre in nicio viteza, dupa vreo 3 minute de insistare am reusit sa plec si se simtea cum agata la 1`a,2`a,3`a. Am mers vreo 5 km cu ea isi revenise. Azi de dimineata la fel, nu intra in nicio viteza, si cand incercam sa bag in marsarier caraia rau de tot, dupa vreo 4 minute de stat cu motorul pornit am reusit sa o bag in a 2`a si sa plec, si intre timp si`a revenit!
    Initial am crezut ca e vorba de ambreiaj, dar am inteles ca atunci cand ambreiajul este dus scoate sunete ciudate la apasarea lui.
    Dupa ce am citit postul lui zucker m`am mai linistit , maine sau azi ma voi duce sa fac si eu schimbul de ulei la CV ,gresarea si reglarea timoneriei!
     
  17. tzulukis

    tzulukis 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2010
    Mesaje:
    55
    Locație:
    Constanta
    am mai incercat sa vad daca face si acum la fel! Am pornit masina, nu intra in viteza, ambreiajul era mai moale ( asa zice si tata) am oprit masina , am aruncat un ochisor la parghiile ce vin in partea dreapta a motorului ( intre motor si baterie ) erau toate frumoase aranjate acolo , am pornit masina mi`a aparut check engine , dar masina merge perfect, ambreiajul si`a revenit, intra in viteze foarte usor, dar check engineu nu a disparut. Am verificat si lichidul de frana ( am inteles ca ambreiajul este hidraulic si se foloseste lichidul de frana la ambreiaj) si era deasupra sitei. Oare am gresit cand am schimbat placutele si saboti ca nu am aerisit instalatia si ca nu am schimbat lichidul de frana?
     
  18. cipanu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2012
    Mesaje:
    14
  19. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.175
    2 litri.
    SAE 75W90 API GL 4.
    Despre GL5:
    ,,GL5 la care cantitatea de aditivi antifrecare pe baza de sulf este dubla si produce coroziunea chimica a sincroanelor din cutie"
    Propunere Cipanu:
    MOTUL GEAR 300, 75W90 API GL 4 full sintetic.
     
    Ultima editare: 27 Oct 2012
  20. cipanu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2012
    Mesaje:
    14
    Multumesc Carmen.
     

Distribuie pagina asta