1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Intrebari despre distributie

Discuție în 'Intretinere' creată de tavi, 5 Noi 2008.

  1. DEIU08 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2016
    Mesaje:
    2
    Schimbat chiuloasa (SH)- din cauza acelui prezon- pentru motor BKD, verificat injectoarele + kit ambreiaj LUK (volanta masa dubla+ kit ambreiaj)+ manopera =5.600 lei cost total.
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Prezonul nu vine in kit . Rola intinzatoare vine fara . Si eu sunt pornit rau pe marca Skoda dar realitatea este ca multe defectiuni sunt ca urmare a servsarii nepotrivite si a nestiintei Doreilor de la servisurii.
    De exemplu , prezonul unei role intnzatoare se poate rupe pentru ca nu a fost strans la cuplul corect si mecanicul a tras ca taranul de cheia cu care a strans . Deasemenea se poate ca surubul sa nu fie din clasa potrivita . De aia costa o Skoda jumatate cat un Audi. DE undeva trebuie sa vina si reducerea de pret ...si vine din calitatea mai scazuta a difertelor repere . Un prezon dintr-o clasa superioara de rezistenta poate costa si de 10 ori mai mult decat unul dintr-o clasa slaba .
     
  3. Lantul trebuie schimbat in momentul in care incepe sa se auda, insa daca ai noroc s-ar putea sa nu fie nevoie.
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Distributia pe lant este strans legata de servisarea corecta s schimbul uleiului la intervalele corecte si cu ulei de calitate. Lantul de distributie sta in baie ulei si isi face ungerea prin barbotaj . Daca uleiul este prost sau este prea vechi , lantul se uzeaza prematur si trebuie schimbat .
     
  5. Dinbooo 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Mesaje:
    5
    salut,

    A facut cineva pana acum distributia unei Skoda Octavia 3 1.2 TSI CJZA.
    Sunt interesat ce repere ati ales pentru:
    - curea de distributie
    - curea cu caneluri pentru accesorii
    - curea angrenare pompa de apa
    - pompa de apa
    - role
    Eu nu am reusit sa gasesc in stoc o pompa de apa aftermarket. Exista pe piata una de la HEPU dar nimeni nu o are in stoc si un DOLZ. Mai exista bineinteles si cea originala la 1100 lei.:yahoo:
    Ca un cost estimativ, 570 lei cureaua de distributie, cea cu caneluri, role si antigel.
    Una din pompe era 350, cealalta am gasit-o la 550 si in cel mai rau caz 1100.
    Inca ceva, daca aveti cumva un manual al motorului, a fost candva urcat pe un share dar nu mai e. Nu sunt convins ca cea dea treia curea e necesara, cea penru pompa de apa si in plus poate gasesc vreun cod pentru pompa si sa mai sap in internet dupa cineva care vinde asa ceva.

    Va multumesc!
     
  6. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.217
    Locație:
    Bucharest
    Legat de pompa de apa..daca o dai pe a ta la schimb,vei plăti mai putin pentru cea de origine.
     
  7. racataian 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2016
    Mesaje:
    32
    Salut, eu am o Skoda superb din 2011 cu motor de 2.0 diesel 140 cai common rail. Poate sa imi spuna cineva la cat se schimba distributia? Eu am acum am 110kkm si am auzit tot felul de cifre: 120kkm, 150kkm, 180kkm etc
    Merci!
     
  8. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    La 4 ani :) . Tu ai deja 5 cu ea .
     
  9. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    279
    Ieri am adus masina de la mecanic. A schimbat distributia (este pe lant) si ce a mai crezut el pe acolo( o garnitura, ulei, filtru, etc.). De pompa nu mi-a zis nimic, nu cred ca a schimbat-o, il intreb maine. Mi-a schimbat si radiatorul fiindca cel vechi pierdea lichid.
    Azi am facut primul drum in oras, am pornit masina si am ascultat motorul: are un sunet placut, nu mai rontaie ca inainte, motorul se aude ok. La intoarcere, dupa un traseu de aprox. 12 km si o pauza de vreo 3-4 ore, cand am vrut s-o pornesc, nu mai voia. Cand invarteam cheia in contact auzeam electromotorul ca invarte bine insa motorul nu pornea. Dupa vreo 3-4 incercari a pornit, a mers normal. Pana acasa am mai facut 2 opriri si nu am mai avut probleme.
    L-am sunat pe mecanic sa-i spun ce s-a intamplat si mi-a zis ca e doar o coincidenta, adica problema cu pornitul nu are nicio legatura cu ce mi-a facut el. Nu stiu ce sa cred, problema asta cu pornitul nu am avut-o absolut niciodata de cand am cumparat masina, in urma cu 3 ani. Mecanicul mi-a spus ca ar putea fi problema la cheie si ca poate face asa din cauza unui contact defectuos intre cheie si contactul masinii, explicatie fara inteles pentru mine.
    Voi ce credeti, problema aparuta are legatura cu interventia mecanicului?

    p.s. - la schimbul distributiei trebuie obligatoriu schimbata si pompa?
     
    Ultima editare: 8 Sep 2016
  10. Dinbooo 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Mesaje:
    5
    Salut,

    Pentru O3 am gasit un manual de mentenanta in care era prezentat cum se face o inspectie a curelelor. Poti merge la un service sa-ti inspecteze curelele.
     
  11. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    279
    Problema rezolvata!:eiertritt:

    imi pare rau ca nu e nimeni interesat sa stie....:no:
     
  12. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.217
    Locație:
    Bucharest
    Pai zi cum ai rezolvat!
     
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Nu, nu are.
    La motorizarea ta, nu.
     
  14. gabi66 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Mesaje:
    11
    Va salut, sunt proaspăt posesor al unei fabii din 2005 si trebuie schimbata distribuția, am luat cele necesare ,(kit distrib ,pompa apa, antigel .......) si m-am uitat cum și-a schimbat distrib. un puști de prin Germania. La un moment dat infiletează un șurub în carcasă în partea stângă fata (cum stai deasupra rotii fata de) Ce rol are acel șurub?Explicații a dat pustiul dar nu stiu germana. Poate ma lămurește cineva, mulțumesc anticipat.
    Motor BKY 1,4 16v.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Oct 2016
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  16. gabi66 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Mesaje:
    11
    Buna seara, nu cred că despre înlocuirea șuruburilor e vorba, poate nu am fost destul de clar!, Reiau: capacul de vizitare pentru a vedea starea curelelor se prinde în 2cleme elastice ,nu stiu denumirea tehnica, una spre radiator si cealaltă spre panoul bord , acel șurub se fileteaza puțin mai sus de clema elastica dinspre panoul bord , cred că e surub metric 8 si aprox 1,5 _2cm. Șurubul acela blochează ceva , menține în poziție fixa .......?? Da, mi-e deajuns , am ceva experienta in mecanica dar totuși ma mai informez înainte și orice informație venită din partea cuiva cu mai multa experienta contează. Citesc acest acest forum dinainte de a avea o skoda, multe din problemele de aici se aplică și altor mărci , asta datorită adminilor si celor cu mai multă experiență (bunăvoință).
     
  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  18. gabi66 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Mesaje:
    11
    T.Carmen, mulțumesc !!!
     
  19. gabi66 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2016
    Mesaje:
    11
    Am reușit și cu distributia, m-a ajutat și documentatia (cupluri de strângere, poziții la întinzătoare....), Si filmuletul. Cheia de blocaj a fuliei mi-a dat puțin de lucru (a trebuit să o confecționează...)dar s-au rezolvat, merge.
     
  20. 000000

    000000 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Mesaje:
    143
    Dimineața, la rece, am un zornăit la pornire, apoi toată ziua nu se mai manifestă. Masina are 110k km, să fie semn de schimbare distribuție?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare