1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Intrebari despre distributie

Discuție în 'Intretinere' creată de tavi, 5 Noi 2008.

  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  2. edy_M

    edy_M 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2014
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Sibiu
    A venit timpul sa ma pregatesc de un schimb distributie la Fabia mea, 1.9 TDI, tip motor ATD, 101 cp, fabricatie 10-2001; mai am 2000 km de parcurs pana se implinesc 90 mii km de la ultima schimbare de distributie si aproximativ 3 ani. Am comandat deja un kit complet de distributie format din: curea distributie Contitech (Continental), set role INA si pompa apa Graf. Kit-ul de distriburie costa 630 lei, iar manopera inca 300 lei, eu spun ca este un pret acceptabil. Am gasit oferte putin mai bune (diferenta - 60, -70 lei), insa am preferat sa las service-ul care se ocupa de schimbarea ei sa comande si piesele.
    Am cerut o oferta si la reprezentanta Skoda, insa pretul este aproape dublu, undeva la 1600-1700 lei, asta cu conditia ca piesele ce sunt montate acum pe masina (componentele distributiei) sa fie originale Skoda sau ma rog, ce monteaza ei in service Skoda, altfel se mai plateste nu stiu cat in plus!
     
    Ultima editare: 8 Mai 2014
  3. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Ai grija sa iti regleze avansul corect dupa ce schimba distributia.In caz contrar vei avea probleme la pornire iarna sau iti v a creste consumul.
    Bafta!
     
  4. edy_M

    edy_M 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2014
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Sibiu
    Distributia s-a tras la punct si apoi blocata, deci, nu s-a dereglat avansul, totul este la fel ca si inainte. Pornirea este la sfert de cheie, in rest, nu se simte nimic mai deosebit. Oricum, toate componentele sistemului de distributie ce au fost montate erau originale VW si intr-o stare excelenta, inclusic pompa de apa, cred ca ar mai fi dus inca 10-20 mii km fara nici un fel de problema. EGR-ul curat ca lacrima (se vede ca acei 360 mii km s-au facut in regim de autostrada si s-a folosit combustibil de calitate). Dar ce este nou este nou, in urmatorii 4 ani (ca 90 mii km nu prevad sa-i fac mai repede de 4 ani) am liniste.
     
  5. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Daca tot ai lucrat la egr era bine sa fi demontat si galeria de admisie pentru o curatare.
     
  6. edy_M

    edy_M 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2014
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Sibiu
    Cu ce se poate curata galeria de admisie? Din ce am citit pana acum: motorina, benzina, frecata cu nisip si cineva mentiona si de spray curatare galerii (dar din spusele lui nu este prea eficient).
     
  7. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Din cauza drumurilor scurte au aparut ceva probleme la evacuare. Mecanicul meu a curatat precatalizatoarele si catalizatoarele cu detartrant Nufarul. Cert e ca problemele au disparut....deci daca ai incredere in ceea ce am mentionat, poti sa incerci si tu, chiar daca e vorba de admisie.
    Parerea mea: nu cred ca este bine sa cureti cu nisip admisia.

    Sent from my GT-I9600 using Tapatalk
     
    Ultima editare: 25 Mai 2014
  8. mykytot 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    42
    Locație:
    Constanta
    O solutie puternica de curatat este decarburol, sper ca nu gresit numele si cu o perie normala de vopsea.
     
  9. edy_M

    edy_M 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2014
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Sibiu
    Multumesc pentru sugestii. Oricum, prea curand nu o sa ma apuc de aceasta operatiune, pentru ca mi se pare totusi destul de complicata (am urmarit cateva filmulete legate de curatarea galeriei de admisie), iar motorul functioneaza foarte bine, consuma decent (6,5 in oras). O lasam pentru cand va fi cazul.
     
  10. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Cum a scris si Carmen solutia de curatat aragazul triumf este foarte buna si ieftina.Am curatat admisia la un a4 tdi si a iesit ca noua.Am curatat grosul cu o lama de bomfaier,am astupat gaurile cele care merg la cilindrii si am umplut galeria cu triumf.Dupa o jumatate de ora am golit admisia, am spalat cu jet de la furtun si a iesit ca noua.
    Vreau sa curat la skoda mea in viitorul apropiat egr si admisia,daca nu uit voi face niste poze.
    La skoda va fi mai greu pentru ca motorul e pus transversal si ai acces mai greu ca la audi.Trebuie sa lucrezi de jos(canal sau elevator) pe cand la audi faceai fara elevator sau canal.
     
    Ultima editare: 28 Mai 2014
  11. Gabriel05 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2014
    Mesaje:
    1
    Probleme cu distributia?

    Am o Skoda Fabia din 2007, 1.2 benzina, cod motor BME. Am inteles ca ditributia ar fi pe lant. In prezent, am la bord 84000 km parcursi. La viteza mai mare de 70 km/ora, am observat ca se aude un zgomot (ca cel care se aude atunci cand sunt geamurile deschise) care vine de sub capota. Ce ar putea fi? De la distributie sau altceva?
     
  12. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    La vreun mecanic ai fost?
     
  13. catamblin

    catamblin 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2014
    Mesaje:
    37
    Locație:
    Ploiesti
    Intrebare: la distributie pe curea (masina din semnatura) am inteles ca se poate verifica vizual starea distributiei demontadu-se acea protectie, sa am incredere intr-o asemenea constatare gen:" te mai tine 20000km etc" sau sa schimb distributia? Masina are 120000 de km din 2003 , cat de reali sau ireali nu stiu , daca sunt reali inseamana ca a fost schimbata la 90000 si ar trebui sa mai tina. De schimbat vreau sa schimb distrbutia dar sincer nu stiu la ce service mecanic din Ploiesti sau apropiere sa fac lucrul asta , am citit pe forum ca iti iei adio de la motor daca ai parte de o lucrare de mantuiala.

    Gabriel 05 , din cate stiu la distributia pe lant se aude un zgomot (zaganit) la pornire timp de 3-4 secunde atunci cand lantul este uzat , intins. S-ar putea ca la tine sa fie vreo rola intinzatoare. Cel mai bine mergi la un mecanic.
     
  14. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Sa ai incredere daca vei merge la un mecanic de la Reprezentanta. Daca el spune ca este ok, nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme.
    Nu, nu iti iei adio de la nimic.
    Cum sa-ti iei adio daca tu cand duci masina pentru inlocuirea distributiei, masina era functionala si fara probleme? O monteaza gresit, rup ceva la ea, o lasi acolo la ei pana o vor face cum a fost inainte...daca nu o repara, ma gandesc ca stii ce ar trebui sa faci, si cui sa te adresezi.
    Inainte de a face operatiunea de inlocuire spune-le: ,,o vedeti? zboara! Daca i-ati taiat aripile, treaba dumneavoastra, fara aripi nu o ridic din service".:)
     
  15. catamblin

    catamblin 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2014
    Mesaje:
    37
    Locație:
    Ploiesti
    T Carmen , daca am iesit cu masina pe poarta service-ului functionala si s-a stricat din cauza distributiei montate gresit la 2-3 zile cred ca nu prea as avea ce sa le fac pentru ca din cate stiu (poate ma insel) nu iti ofera nimeni o garantie a lucarari macar de 1 luna. Cand ma hotarasesc caut pe aici pe forum un sfat despre cineva care chiar stie ce face si vin in Bucuresti sau unde este nevoie (in limita a 100 km). De reprezentate sa nu aud ca mi-am furat-o rau de 2 ori, cu un fiat doblo (undeva prin Targoviste) si un vw passat (cardinal motors Ploiesti), vai capul lor cu cine i-a angajat si vai de capul meu ca m-am dus acolo.
     
  16. orion 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2012
    Mesaje:
    24
    distributie

    Salutari tuturor! Poate sa-mi spuna cineva ,cum se interpreteaza initialele de pe chitul de distributie? De exemplu CT957 WP1 sau CT957 WP2. Am observat ca la initialele WP1.....WP2 si asa mai departe,difera si pretul.Ce inseamna de fapt initiala WP urmata de cifre? Multumesc si s-auzim numai de bine.Apropo!Care ar fi un fabricant de incredere pentru un chit distributie bun!!
     
  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Cel pe care l-ai alea tu: Contitech.
    Sau Gates...decizia iti apartine.
    WP=water pump
    [​IMG]
    [​IMG]
    Distributia este bine sa o achizitionezi dupa seria sasiu, nu dupa WP1...WP2....etc. Magazinele de piese auto, au programe pentru identificarea corecta a pieselor.
     
  18. madalinumb

    madalinumb 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Mesaje:
    4
    Locație:
    PIATRA NEAMT
    am o skoda fabia 1.4 16v 2001

    cand pornesc motorul dimineata se aude la electromotor ca si cum ar patina ceva

    oare de ce
     
  19. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.630
    Locație:
    Bucuresti
    PAtineaza sau caraie?
    Bendixul.
     
  20. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    Salut.conduc o fabia 1,4 benzina 50 kw,68 cp si am distributia pe lant masini in prezent are 105000 cat de reali nu stiu intrebarea este daca stiti cand se scyhimba distributia sau cum pot sa imi dau seama cand sa o schimb ce simtome are cand cere a fi schimbata.multumesc
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare