1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Info Octavia 1.0 TSI

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de Balexis, 12 Feb 2020 la 18:12.

  1. Balexis 1st Gear Member

    Înscris:
    Miercuri
    Mesaje:
    1
    Salutare,

    Am fost sa vad/testez Scala si Octavia, varianta 1.0, 115 cai. Mi se par faine, dar mi-au sarit in cap prietenii ca e motorul fortat, ca o sa crape dupa ce iese din garantie, ca e motor de bicicleta si asa mai departe.

    Intrebarea este destul de clara: cum este, in realitate, treaba? Cei care aveti masina pe motorizarea asta ati intampinat probleme? De ce anume ar trebui sa mai tin cont?

    P. S. Imi cer scuze daca s-a mai discutat subiectul, eu nu l-am gasit pe acest forum in primele 5 pagini. Daca mai este in alta parte, va rog sa ma trimiteti acolo.

    Multumesc!
     
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.776
    Locație:
    Bucharest
    Eu zic asa..Motoarele in general nu mai tin 300..400 mii km ci posibil 200.000 km..
    Consider ca motorasul o sa.si faca treaba dar nu.i cere megaperformante.
     
  3. alunakis

    alunakis 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2012
    Mesaje:
    51
  4. ccosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Iul 2019
    Mesaje:
    11
    Toti vb in nestiinta de cauza. E un motor bun la fel ca si 1.4,1.5 etc.
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.833
    Locație:
    Brasov
    Exista cateva la vanzare ....dupa 15-20.000 km . Ca sa faci un drive test corect , ia masina , baga in ea sotia , copilul , soacra si bagajele aferente ....si incearca sa faci depasiri la " transpiratie " . Daca te va satisface motorul ...ia masina . Ce te astepti de la noi ? Fiecare are o parere subiectiva . Eu sunt pentru motoare mari . Altii vor sa plateasca impozit mic ....nu avem toti aceleasi prioritati . Eu nu am avut in viata mea masina cu mai putin de 100 de cp . Acum am una de 60 . As vrea 600 , dar asa sunt circumstantele actuale . Ca sofer , niciodata nu ai putere destula cand faci cate o " maiastra " si te bagi fara sa apreciezi corect. In situatia aia , singura chestie care face diferenta dintre viata si moarte este puterea motorului . Toti pot spune " eu conduc incet " , " am rabdare cu bizonii " , dar in realitate toti am fost bizoni in anumite situatii . Faptul ca ai putere nu inseamna ca trebuie sa stai cu talpa in podea. Inseamna ca atunci cand tu gresesti , se poate sa ai sansa sa te scoata motorul din prostia in care ai intrat . Asta nu se va intampla niciodata in univesul asta cu un motor de 1 litru . Ca sa ai o ilustrare grafica ...ia doua PET-uri de 500 ml , taie-le in jumatate , pune-le in rand ...si o sa vezi cat este motorul tau de mare . Daca asta te multumeste , parerile noastre nu mai conteaza . Sau ia un PET de 1 litru si taie-l in 3 . Tot aia este .
     
    efa982 apreciază asta.

Distribuie pagina asta