1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Incalzire parbriz Iarna

Discuție în 'Intretinere' creată de Andreiul, 12 Dec 2016.

  1. Andreiul

    Andreiul 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Mesaje:
    7
    Salut

    Sunt aproape sigur (cel putin sper) ca postez unde trebuie.
    E vorba despre intretinerea masinii pe timp de iarna mai precis a unei Skoda Superb III...modelul cred ca totusi are o relevanta mai mica...

    Se da:
    - incalzire electrica parbriz
    - motor diesel
    - iarna, gheata si/sau zapada pe parbriz

    Sistemul, ca sa il pornesc, trebuie desigur sa ii dau cheie, sa pornesc motorul. Ca gheata, uneori groasa, sa se topeasca de pe parbriz, ii ia cel putin 4-5 minute!!! In acelasti timp, un motor diesel, din cate am inteles, chiar si iarna, nu-l lasi pornit pe loc dupa ce i-ai dat cheie, ca nu-i face bine...ci in MAXIMUM 1 minut ii dai bice.

    Ceva nu "pusca" aici...pentru ce a mai fost inventat atunci sistemul, daca ii dau oricum manual sa curat zapada cu unealta? Voi cum procedati?

    Tin neaparat sa mentionez ca la incalzirea de la fosta masina (ford focus 2009) isi facea treaba in max 3 minute...imediat vedeai o schimbare....
    Poate cineva sa ma lamureasca cum e mai bine de procedat? totusi n-am dat atatia bani pe ea ca sa ii dau manual, zic :keule:

    a, si inca o nelamurire:
    Se da o masina inzapezita, cam o palma de zapada...ati inteles voi...zapada multa de nu-ti mai recunosti masina.
    Se da un loc de parcare in fata locului de munca (sau oriunde mai putin acasa).
    Se mai da o inchidere automata a portbagajului.

    Cum procedati? portbagajul nu il poti deschide doar putin....automat inseamna automat, si va merge maxim pana sus (asta daca ai norocul sa nu-ti buleasca motorasul de la asa o greutate mare a zapezii)....deci in portbagaj nu tineti unealta de dezapezit....
    In spate pe bancheta din spate? ma indoiesc ca vreti sa va patati cu zapada tapiseria.....
    Cum procedati?

    Sper ca nu par prea tampite nelamuririle,:sos:
    Multumesc
     
    Ultima editare: 12 Dec 2016
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.844
    Locație:
    Brasov
    Parere pur personala . Esti economist ? Este destul de clar ca nu intelegi nici unele chestii de fizica si logica pare feminina .
    Tu cum ai face un sistem care sa dezghete " orice " cantitate de gheata in 2 minute ? Dar un sistem care sa basculeze "orice " cantitate de zapada de pe usa portbagajului ? De ce sa nu faca unul care sa iti permita sa stai cu fundul pe haion sa te dea huta din motoras.

    :scared2:

    Cred (sper ) ca este doar o incercare nereusita de a dialoga pe forum si nu te framanta cu adevarat aceste " probleme " . :wtf:
     
  3. Andreiul

    Andreiul 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Mesaje:
    7
    Imi cer scuze, cred ca nu m-am exprimat corect ori nu ai inteles tu....

    cautam solutii la mici probleme, printre care am adaugat ca portbagajul nu-l deschid deloc pentru ca e plin de zapada si pe langa riscul de a strica motorasul, risc sa arunc toata zapada IN portbagaj....nicidecum nu am nevoie de un sistem de basculare a zapezii de pe usa portbagajului....Am si intrebat, expre, voi cum procedati? Unde va tineti uneltele in asemenea cazuri?

    Mai apoi, pe langa faptul ca am mentionat ca la fosta masina mai mult de 2-3 minute nu-i lua sa transforme gheata in apa, sunt nelamurit cum procedez in cazul in care sistemul nu dezgheata destul de repede incat sa nici nu incalc regula "nu lasi motorul diesel rece pornit la relanti mai mult de 1 minut"....

    Practic, daca pornesc masina si activez incalzirea si astept, nu pot pleca de pe loc, pentru ca geamul e inghetat tot....de unde rezulta ca trebe sa curat manual toata gheata inainte sa pornesc masina, ca sa nu incalc regula mai sus mentionata.....

    Nu prea inteleg cum aceste nelamuriri ma trimit in sfera celor care nu au parte de logica si fizica in capsorul lor...

    In fine, mersi.
     
  4. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.917
    Locație:
    Bucharest
    Eu tin in casa uneltele.Degeaba le tin in masina.
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.844
    Locație:
    Brasov
    Nu exista regula aia de care amintesti. Ba mai mult , este indicat ca la frig sa lasi cateva minute motorul la ralanti pentru a nu-l pune in sarcina cu uleiul rece .
    Chestia cu tinutul uneltelor seamana cu povestea cu drobul de sare . Nu te supara . Te ajutam cu placere daca ai probleme reale si daca stim sa te lamurim in legatura cu ele ....dar sa raspundem la intrebari de genul : " ce fac cand este zapada pe usa portbagajului si eu am sculele de dat zapada inauntru ? " ...scuza-ma ... pare dn alte filme .
    Poate dam zapada cu dosul manii , poate dam grosul cu o matura , poate cu diplomatul din dotare , poate le tinem in masina ...sau poate am descopert metoda sa le teleportam cand avem nevoie de ele .
     
  6. Andreiul

    Andreiul 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2016
    Mesaje:
    7
    Poate...














    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta