1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Fum negru.

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de FlorinPusca, 2 Iun 2019.

  1. FlorinPusca

    FlorinPusca 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    Salutare,
    De la un timp Octavia mea a început să de-a cu fum negru.
    La pornire da un pic de fum indiferent daca motorul este rece sau cald.
    Dacă-i dau talpa pe loc până în 2000 r/m da cu fum.
    Daca plec de la semafor chiar și mai încet da cu fum.
    Dacă-i dau talpa in a doua, da cu fum rău de tot.
    In rest mașina merge bine, consumul este la fel, trage bine.
    In scurt timp tre sa plec din tara cu ea și nu știu cum să rezolv problema. Unii zic că e de la motorină, alții că e de la injectoare sau soft, voi ce sfat îmi dați?
    Mașina este combi, din 2014, motorul este 1.6, 81 kv. și are 210000. Distribuția și uleiul schimbate la 205000.
    Azi am incercat vre-o 40 km cu 3500 r/m ptr o curățare, dar rezultatul este nul
    Pls help!!!
     
  2. FlorinPusca

    FlorinPusca 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    Am fost la tester, cica e senzorul de rampa, EGR ul, si filtru de particule.
    M-a luat capul, pls help!
     
  3. Ingolstadt85

    Ingolstadt85 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2012
    Mesaje:
    196
    Locație:
    Bucuresti
    Bine ca nu ti-a zis ca e motorul complet defect. Esti asa sigur pe cel care ti-a facut diagnoza ? El ce te-a sfatuit sa faci mai departe ?
     
  4. FlorinPusca

    FlorinPusca 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    Nu, nu sunt sigur. A sters erorile si a zis sa merg peste doua zile din nou la el sa refaca testul. Pana mea cate 50 la 2 zile e convenabil.
    A mai zis ca ordinea e urmatoarea, daca da aceleasi erori se schimba acel senzor care costa 700 lei apo EGR ul 1200 lei si abia dupa putem vb de regenerare filtru de particule, si daca nu merge nici asa schimbat si ala care a zis ca costa 1700 lei. Efectiv m-a luat capul :/, acum caut un service ok si de incredere in Bucuresti dar toata lumea e full frate. Am sunat si la AVIA, aia cica abia saptamana viitoare, si la ce preturi au!!!
     
    Ingolstadt85 apreciază asta.
  5. Ingolstadt85

    Ingolstadt85 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2012
    Mesaje:
    196
    Locație:
    Bucuresti
    E clara treaba. Da-mi un semn pe privat daca vrei o constatare reala.
     
  6. Nicolae Tudorescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2020
    Mesaje:
    3
    Cel mai ieftin ieși sa cureți tu valvula Egr. Sunt tutoriale pe YouTube care îți explica pas cu pas totul. E ușor, trebuie sa ai ceva chei. O speli bine cu benzina sau disolvente diluant și o pui la loc. Are trei șuruburi de torro. Sa încărcat cu funingine și clapele nu mai deschid, scotind fumul din ardere afara pe evacuare în loc să-l transforme în aer cald și sa îl bage în motor sa i mărească puterea prin turbo. Ți se pare ca nu consuma dar consuma un pic mai mult și asa turbo lucrează doar 70-80%.de tras trage la fel ca centrala ii mărește debitul în injecție și alimentare ca motorul sa răspundă solicitărilor. Asa fac mecanicii, o ia prin învăluire sa mai cistige bani, și la nimereala îți baga alte motive scumpe.
    Încercați ca problemele care se pot rezolva sa le mai rezolvați și voi ca asa eram eu, repede la mecanic, și ma rupeau cu banii. Salutari....
     
    ccristianbcg apreciază asta.

Distribuie pagina asta