1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Fum Motorină la Pornire ALH

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de AlinCeaus, 22 Iun 2019.

  1. AlinCeaus 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2019
    Mesaje:
    25
    Am înțeles colegu, da au mai fost ceva prieteni și sunt foarte mulțumiți, mai citisem pe ceva forumuri străine și mai erau băieți cu problema asta de fum albăstrui la pornire,unora la fel nu le consuma ulei altora da și au rezolvat ba din semeringuri și ceva garnituri, ba unul a rezolvat recondiționând turbo deoarece dădea ceva ulei și ajungea pe la.intercooler nu am înțeles foarte bine, turbina totuși nu prea cred că e, mâ gândesc că trebuia și in mers sau ceva dar..na nu se știe ideea e să-mi dai seama și schimb, M-am.gândit și la injectoare poate unul sau mai multe nu fac treabă la pornire, dar nu trebuia sa pornească mai greuț? Mulțumesc și baftă și vouă
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.838
    Locație:
    Brasov
    Desfa tubulatura care intra in admisie ( dinspre intercooler - este un simplu colier ) si verifica daca este ulei . Ceva urma se poate sa fie si nu-i problema dar sa nu ai ulei mult care sa fie aruncat in admisie. Daca ai ....vine de la turbina . Totusi , ca sa intelegi mai bine fenomenul , daca turbina este defecta , fumul albastru aferent consumului de ulei trebuie sa fie tot mai dens pe masura ce accelerezi si turbina se invarteste tot mai repede . Adica , la sarcina ar trebuie ca fenomenul aparitiei fumului albastrui sa se acutizeze si consumul de ulei sa fie sesizabil .
     
  3. AlinCeaus 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2019
    Mesaje:
    25
    Acum 1 lună am dat jos Admisia+Egr pt.a le curăța bine, nu am poze la îndemână și știu că atunci Admisia a avut ceva depuneri de ulei nu wow, și era și o peliculă mai apoasă recentă sa zic dar nu mult, O să mă mai uit odată mâine daca zici ca se vede, în nici o turație sau moment dupa ce plec cu mașina nu da fum albastru am testat de multe ori doar la prima pornire din zi sau daca o las peste jumătate de oră nepornită puff 1-2 secunde și dacă o turez o dată maxim de 2 ori tot atunci..după Nimic, deci din ce spui nu prea ar fi Turbo ,Oricum o să verific, Injectoarele,Avansul,Și daca mănancă ulei in continuare semeringurile cam din lista aceasta să zic că ar fi ceva dar sincer chiar îmi este greu sa cres ca la Km aceștia să fie vreun injector prost,Sper s-o rezolv ca.ma.doare capu,Vă mulțumesc pt.Ajutor
     
  4. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    653
    Locație:
    Baia Mare
    Injectoarele, avansul nu au treaba cu fumul albastru la pornirea motorului.
    La tine cert este ca o anumita cantitate de ulei este arsa. Probabil ca nu e observabila pe nivelul uleiului deocamdata. Faptul ca acest ulei ajunge sa fie ars doar cand motorul e rece inseamna ca piesa cu probleme la cald se comporta OK.
    Exista sistem video cu care se poate vizualiza camera de ardere dupa scoaterea bujiilor incandescente. Daca sunt prelingeri de ulei pe la supape acestea se vad. Simeringurile de supape se pot deteriora extrem de usor la un motor supraalimentat chiar daca motorul are un rulaj f. mic, depinde de turatiile la care este supus motorul si ptr. cat timp.
     
  5. AlinCeaus 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2019
    Mesaje:
    25
    Salut, am.verificat avansul e perfect,Saptămana viitoare mă.duc la.soft,o să urmăresc nivelul pe.joja, dar nu ar trebui sa.miroasă a ulei fumul sau mă păcălește ? Daca e să consume e clar simeringuri mersi mult
     
  6. AlinCeaus 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2019
    Mesaje:
    25
    Revin și eu cu o mică precizare am pornit-o la 14° și nu dă nici un pic de fum la pornire și la 24° dă fum la pornire, pe 25 o să merg la soft și o să revin cu detalii, Presupun că e plauzibilă problema cu Simeringurile la.supape, la cald fiind uleiul mai subțiat, dar nu pare să consume Mulțumesc anticipat
     
  7. AlinCeaus 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2019
    Mesaje:
    25
    Salutare colegi revin cu noutăți, am refăcut softul la CompleteChip, mașina avea îl citez pe domnul Dragoș ,,o mizerie'' de soft din toate punctele de vedere,i-a făcut un soft lejer custom acum.mașina trage liniar fără fum negru super ok, dar fumul la.pornirea la temperaturi mari in special dupa ce o.opresc puțin după un drum scurt sau lung nu a disparut,Mi-a mai spus un mecanic că este posibil să nldea fum la.temperaturi mai mari deoarece in zona aceea nu functionează bujiile incandescente...nu stiu ce sa zic..ideea este ca am făcut transfăgărășan+transalpina și nu mi-a consumat deloc dar...după un drum de 40-50 km pe autostrada cu viteze de 140-160 mi-a aprins becul la ulei cel.galben am.oprit am.verificat îl consumase el fiind pe jumatatea hașurată, dar doar la.turație mare, voi ce credeți sa fie legătură între fumul la pornire și incidentul acesta? Mă gândesc Turbină,Simeringuri Supape..dar in conditii de.utilizare normală nu consumă.deloc...Mulțumesc pt sfaturi
     
  8. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.838
    Locație:
    Brasov
    Consuma oricum. Ai undeva o problema ....ca-i de segmenti , ca-i de turbina , ca-i de tubulatura ...ramane sa afli. Nu iti fa iluzii . cauta un servis profesionist si cauta problema pentru a nu se acutiza. Elimina posibilitatea unor scurgeri fizice verificand temeinic motorul prin toate partile , daca gasesti orice scurgere ( garnitura , semering , suruburi rupte , etc) ...rezolv-o . dupa care mergi cu masina si reia cautarea . Becul nu se aprinde ca scade nivelul , se aprinde ca scade presiunea ( este drept , ca asta se intampla in principal din cauza lipsei cantitatii necesare de ulei ) . Daca masina a avut un proprietar vitezoman care s-a gandit sa omoare un biet ALH cu softuri de tuning , se prea poate ca problema sa fie din uzuri multiple , turbina , segmenti , semeringuri , etc. Vrei sa ai masina , nu spera ca schimbarea unui anumit reper va face ALH-ul tau sa fumctioneze ca nou. Repara pe rand problemele , in ce ordine vrei tu , dar fa o treaba profesionista ca altfel nu functioneaza .
     
    Pintiliosul apreciază asta.
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    653
    Locație:
    Baia Mare
    AlinCeaus
    Fumul alb de la pornire nu are treaba cu soful din ECU. Am mai spus-o si repet!!!
    Ma bucur ptr. tine ca ai rezolvat macar partea mai usoara a problemei.
     
  10. AlinCeaus 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Feb 2019
    Mesaje:
    25
    Da,așa e, am mai citit și pe forumurile de afară și pare a fi un început de simeringuri supape o să schimb uleiul acum și o să văd dacă mănâncă. îgrijorător dacă da îl desfac daca nu..nu cred că umblu
     

Distribuie pagina asta