1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Fabia 1.2 TDI

Discuție în 'Skoda Fabia II' creată de Bernard, 25 Mar 2019.

  1. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    Salut,am trecut recent de la Octavia 1 din 2002 1.6 Mpi la Fabia 2 din 2012 1.2 TDI Greenline cu 200.000 km
    Nu stiu multe despre ea dar sunt fascinat de de face motorasul asta.
    Consum 4.5 % extern ciufulita schimbat ca la un Tdi normal,nu stiam ca indica in bord cnd sa schimbi.
    Consum Bucuresti intre 6-7,2%,mers in perioade de varf.
    Probleme nu ar fi ... doar ca m-au cam speriat niste amici cand au deschis capacul de la ulei si la joja de ulei scoate aburi.... in conceptia lor nu ar fi ok,acum intreb un posesor de 1.2 Tdi,daca si la el se manifesta la fel.
    Daca stie ceva despre ce ulei trebuie utilizat,cantitate? Eu am fost foarte multumit de uleiurile din Kaufland marca proprie facute de Mercedes.
    Multumesc.
     
  2. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    376
    Locație:
    bucharest
    Mercedes nu face uleiuri. Nici kaufland.
     
    Little Big apreciază asta.
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Km multi pentru un diesel asa mic . Restul vei descoperi pe parcurs .
     
  4. Gherghe 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2019
    Mesaje:
    2
    Am 1.2 Tdi de aprox 3 ani. Mașina are aprox 300000km din care 100000 făcuți de mine. Ulei doar Moțul 5w30 schimbat la aprox 15000 nu completez între schimburi.Singura nemulțumire e ca se încălzește greu iarna....
     
  5. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Corect se incalzeste destul de greu.

    Recent am schimbat rezistenta treptelor aerotermei,a fost relativ usor,am gasit un tutorial de la roomster,este identic.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Feb 2020
  6. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    Salutare,am o fabia 1.2 tdi cod motor CFW,dupa mai multe probleme egate de pompa de alimentare din rezervor urmata de un banal schimb de filtru de carburant a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu.
    Simptome si inlocuiri.
    1- in mers undeva la 140km/h se aprindea bujia intermitent nu se mai accelera,opream motorul si reporneam totul revenea la normal .
    1-inlocuit pompa de carburant rezervor pentru ca uneori pornea doar daca,clatinam masina sau bateam in pompa in timp ce dam la automat.
    Cireasa de pe tort= schimb filtru motorina,urmat de curatat cu 6 fasuri de spray Protec direct in admisie,motorul se tura la fiecare fas....
    Am zis ca este normal,dupa toate cele efectuate masina mergea ceas....
    Probleme dupa aproximativ 100km,bujia se aprindea pe intermitent masina se accelera normal,la relanti trepida ca si cum ar merge in 3,dar 3 pistoane are,efectul de 3 sa spunem,dupa oprire repornire totul revenea la normal pt, 1 minut maxim,apoi iar intrerupea bujie intermiteta ceck aprins.
    La urmatoarele porniri masina pornea din ce in ce mai greu....pana cand ajung sa pornesc dupa 4 minute de dat la automat,scoate fum de motorina nearsa ca la un non euro...
    INSPECTIE la service SPECIALIAT diesel,test eprubete- pe camon rail ???injectorul din mijloc da mai multa motorina pe retur,adica pierde presiune si porneste mai greu...
    Verificat debitmetrul de pe pompa de inalte,nu exista span......
    Solutie ====inlocuire injectoare sau injectorul din mijloc ... costuri intre 3000 lei reconditionate sau 5500 injectoare noi.
    Erori
    16114 - Fuel Rail/System Pressure
    P0087 00 [216] - Too Low
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Not Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 12
    Mileage: 209155 km
    Date: 2098.14.09
    Time: 11:16:40

    16244 - Sensor Reference Voltage A
    P0641 00 [136] - Open Circuit
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 13
    Mileage: 208154 km
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:00:00

    13173 - Mass Air Flow Sensor (G70)
    P0104 00 [136] - Intermittent
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 10
    Mileage: 209117 km
    Date: 2098.14.07
    Time: 00:23:49
    A mai intampinat cineva asa ceva?daca da cum a reusit sa readuca la normal parametrii de functionare.
    Ross tech ar spune ca senzorul de presiune din capatul rampei,da valoare gresita calculatorului apoi acesta la injectoare...
     
  7. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    Salut,am facut testul cu eprubeta..scos returul si dat la automat,injectorul 2 pierdea pe retur mai multa maotorina.
    Am gasit in dezmembrari,a doua zi cand sa merg dupa injector nu a mai pornit...am pornit o cu sray,am mers cu ea pana la dezmembrari,i-am inocuit injetorul 2 si mergea ca noua,s-a regenerat filtrul si a fost ok vreo 500 km,pana a inceput sa se aprinda martorul de bujii iara....
    Am fost sa-mi scrie cineva injectorul ca vagul meu este facke nu stie,,, dar nici tipul respectiv nu prea stia ce cod sa scrie sau corectie la injectoare????
    In fine i-am dictat un cod de la injectorul delphi si a zis ca este ok,dar dupa ce am plecat de la el sarma de la bujii se aprinde din ce in ce mai des.....
    Nu stiu ce sa-i mai fac....................
     
  8. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.182
    Conversia este corecta? Ai verificat dupa ce a fost scris injectorul?

    Ce eroare este inregistrata in acest moment? O diagnoza stie sa faca si chinezaria.
     
  9. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    Salut,am scris eu injectorul,conversia este ok,dar la fel la 20 km se aprinde bujia intermitent..motorul se accelereaza da rmerge intrerupt.
    Am schimbat si celelalte 2 injectoare... masina merge la fel,le-am scris codurile,dar da fum negru la plecarea de pe loc.Injectoarele vechi erau afumate,esapamentul ese negru afumat...
    Erorile sunt cam la fel.
    16114 - Fuel Rail/System Pressure
    P0087 00 [136] - Too Low
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 15
    Mileage: 210086 km
    Date: 2098.14.31
    Time: 10:44:22

    13243 - Fuel Injector #3 (N32)
    P0269 00 [136] - Contribution/Balance Fault
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Mileage: 210378 km
    Date: 2099.14.04
    Time: 18:27:06

    16244 - Sensor Reference Voltage A
    P0641 00 [136] - Open Circuit
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 9
    Mileage: 210078 km
    Date: 2000.00.00
    Time: 00:00:00

    16975 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1
    P246E 00 [136] - Electrical Malfunction
    MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 210185 km
    Date: 2099.14.02
    Time: 11:13:10
    Atasat pun poze valorile cu vechile injectoare si cu noile injectoare de post si pre injectie. Primele 2 cu cele vechi ultima cu injectoarele schimbate.Cineva zicea de pompa de inalte......nu mai stiu ce sa cred,nu are pilitura la debitmetru e curata.
     
  10. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    Pana acum nici o rezolvare,doar ca porneste cu injectorul 2 schimbat,alta problema scoate foarte mult fum negru ...
    Azi am schimbat si rampa de injectie cu regulator si senzor,la fel nimic schimbat.
    Ce am obseravat,tensiunea de incarcare variaza 14,85-14,96,masurata pe baterie la fel 14,96.
    Aceeasi eroare P0087 cu bujia intermitenta dupa ce merg 100 metrii,din ce in ce mai rau,inainte se aprindea dupa 10-20 km,motorul merge intrerupt cand se aprinde bujia.,daca sterg eroarea sau opresc si pornesc motorul,totul revine la normal,motorul nu mai merge neregulat,
    Deci daca mai schimb si Pompa de Injectie si tot nu merge///// sa schimb motorul poate asa merge??????
     
  11. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    Salut,am mai facut niste loguri la valori are cineva idee ce valori ar fi normal sa fi acolo pentru fabia 2 CFW ?
     
  12. Bernard

    Bernard 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2015
    Mesaje:
    22
    Salut,recent am inlocuit in injector,la recomandarea unui service diesel,masina a mers ok cca 500km,dupa care s-a aprins din nou bujia intermitentsi sa scoata mult fum negru.
    Eroare p087 fuel rail presure -presiune mica in rampa.
    Am inlocuit si elelalte doua injectoare,eroarea persista.
    Am inlocuit si rampa de injectie completa cu senzor si regulator,nici o schimbare,problema este in alta parte,nu mai investesc in masina...
    Multumesc.
     

Distribuie pagina asta