1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diverse probleme tehnice motorizare 1.8 TSI

Discuție în 'Service' creată de tavi_tudor, 10 Oct 2010.

Taguri:
  1. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.804
    Locație:
    Bucharest
    Costul in reprezentanta este aprox 12000 ron.Daca mergeti la ateliere noname cu gandul ca iesiti mai bine s.ar putea sa regretati..Nu.s cei mai breji cei de la repr.dar stiu problema 1.8TSI.ului.
     
  2. Cristy CS

    Cristy CS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2018
    Mesaje:
    2
    Buna ziua, asa cum promis, am revenit cu detalii despre comportamentul motorului dupa reparatie. Tocmai m-am intors din concediu, am parcurs aproximativ 1500 km fara a menaja prea mult motorul ( Predeal, Trans Bucegi, Cheia , Muntele Rosu, trafic spre litoral si retur Sibiu). Nivelul uleiului a ramas acelasi, trage mai bine, a scazut consumul cu 0,5 - 1 litru/100km, demaraj mai bun si fara fum. Sunt foarte multumit de cum se comporta dupa reparatie.
     
  3. bibicel

    bibicel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Bucuresti
    Am scos masina din service. Cost total 4600 euro intrucat am schimbat si ambreiajul. Deocamdata merge perfect, incep sa o urmaresc la consumul de ulei si la cum se comporta noul ambreiaj. Zgomotul motorului per total a scazut mult, lantul de distributie nu mai zornaie la pornire, alta franare. Bineinteles cei de la reprezentanta nu schimbasera nici lichidul de frana. Se cunostea ca nu au fost desfăcute suruburile la aerisire. Motorul in sine a costat cu totul 3300, restul ambreiaj, bara spate reparată si vopsita, lichid frana schimbat si rescriere doft cutie viteza si motor care a fost facuta la reprezentanta intrucat cei de aici nu puteau accesa aceste functii(900 ron).
     
  4. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.804
    Locație:
    Bucharest
    Masina a fost luata de noua?
     
  5. bibicel

    bibicel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Bucuresti
    Da
     
    Little Big apreciază asta.
  6. Andrei cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2019
    Mesaje:
    2
    Unde pot face aceași reparație ca si tine?
     
  7. Andrei cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2019
    Mesaje:
    2
    Problema cu consumul de ulei o am si eu. Nu stiu ce ulei sa mai pun.precizez ca completez 400-500 ml la 1000km.Dupa tot ce am citit aici pare a fi mult.multumesc
     
    George M apreciază asta.
  8. bibicel

    bibicel 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2017
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Bucuresti
    Poți face reparația in București une sm făcut-o eu. Îți dau toate datele dacă vrei. Oamenii lucrează bine. Dacă consuma 0.5 la mie mie poți merge așa pana pe la 1 litru . Mie îmi lua mai mult de 1 litru in oraș și cam 1 litru la drum fără menajamente. Recomand sa schimbi și lanțul cu modelul nou dacă tot umblu. Eu am acum 2100 km și o sa ma uit fin nou la joja sa văd dacă a n-ai scăzut. Mecanicii ziceau ca la început poate sa n-ai consume puțin. Oricum mi s-au curățat tobele de eșapament. Acum nu mai au funingine pe interior, deci e de bine. Dacă vrei datele scrie-mi pe mesaj privat. Numai bine.
     
  9. GeorgeTSI 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2019
    Mesaje:
    5
    Salutare posesorilor de Skoda. La un 1.8 TSI, daca se gasesc unele supape indoite/deteriorate, este obligatoriu sa se schimbe toate ? Doar o parte ? Sau doar cele afectate ?
    Cam care sunt costurile cu piesele (supape noi) in acest caz ?
     
  10. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.838
    Locație:
    Brasov
    Se verifica tot motorul si chiulasa. Supapele nu se stramba de plictiseala . Motorul ala a avut distributia rupta si pistoanele s-au batut cap in cap cu supapele , cedand ce este mai subtire , si anume supapele . Daca s-a rupt la turatie mare se poate sa fie mai multe supape . Daca s-a rupt la plecare de pe loc ....poate scapi doar cu 2-3. Costurile sunt mari , pentru ca vei schimba toate garniturile de pe chiulasa , ideal si ceva semeringuri , ghiduri de supapa , refacute scaunele supapelor , schimbat semeringuri , ....este ceva de lucru.
     
    GeorgeTSI apreciază asta.
  11. GeorgeTSI 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2019
    Mesaje:
    5
    Evident ca se reface tot motorul, distributie, pistoane, segmenti, garnituri + alte piese uzate. Pe mine ma interesau costurile strict cu supapele, daca se pot cumpara separat, nu la set ? Si cam cat ar costa, ca pe net am vazut preturi intre 50...100 RON pe bucata. Am citit insa pe aici ca ar fi vreo 700 EUR doar supapele, ceea ce pare mult, probabil se referea la setul complet, dar si asa e mult.
     
  12. Szandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2019
    Mesaje:
    3
    Salut,din cate am citit pe forum motoarele 1.8 tfsi sunt dezastroase,pe foaie motorizarea suna bestial :D ,dar cand am citit cate persoane au probleme cu ele zici ca nu imi mai arde sa imi iau si eu unul.
    Daca ar fi sa gasesc unul cu motorul refecut (pistoane,bielete,pompa ulei si toate piesele problematice) in garantie,presupun ca pe viitor nu ar mai trebui sa apara probleme cu consumul de ulei?Ce sanse am sa gasesc unul?
    Printre altele daca imi puteti recomanda un motor intre 1.6 si 1.8 (cu turbo de preferat) Benzina,cu o fiabilitate acceptabila,in 6 rapoate , euro 5.

    LE: se accepta linkuri de pe olx cu o skoda?:D
     
  13. GeorgeTSI 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2019
    Mesaje:
    5
    Motoarele 1.8 TSI generatia 3, cele care se gasesc si pe Skoda recente (de ex Octavia III) la 170-180 CP sunt considerate ca fiabile si in general o evolutie in bine a primelor generatii, despre care e vorba aici. Doar ca-s mai scumpe :)
    Motoare de 1.6 TSI nu exista, mai nou a aparut 1.5 TSI.
     
    Little Big apreciază asta.
  14. Sorinn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    @Szandrei .... ce spui tu s-a intamplat la 1.8 TSI generatia a 2-a. Sau mai exact EA888-Gen2. A fost pus pe Octavia 2 face-lift (de 2 cu face-lift stiu sigur .. de 2 fara face-lift ... nu stiu). Se pare ca la EA888-Gen3 care este pus pe octavia 3/3 face-lift s-au rezolvat problemele. Eu am Octavia 3 face-lift 1.8 TSI 4x4 DSG6 de anul trecut (mai exact de pe 5 iulie) ... nu am avut probleme cu motorul pana acum .. dar nu are nici macar un an "vechime" deci e cam irelevant. Pe Octavia 3/3FL s-au pus doua versiuni de 1.8 TSI: CJSA 180 CP intre 5100-6200 rpm si 250 Nm intre 1250-5000 rpm (asta a fost pus pe versiunile non-4x4 de O3/3FL) si CJSB 180 CP intre 4500-6200 rpm si 280 Nm intre 1350-4500 rpm (asta a fost pus pe versiunile cu 4x4 de O3/3FL).
    Oricum ... inainte sa o comand am "sapat" pe net la greu (forumuri din ro si din afara ro) si nu am gasit probleme legate de motorul asta. Daca vrei mai in detaliu uite aici (de exemplu ... dar mai gasesti multe site-uri de genul asta pe net):
    h t t p : // www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=118
     
  15. Szandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2019
    Mesaje:
    3
    @Sorinn "The 1.8TSI EA888/3 or Gen 3 was released in 2011. This engine was offered at first for Audi vehicles and later for other brands of VW Group. The third generation is a deeply redeveloped previous generation and almost the new 1.8-liter engine in the EA888 family." deci sa inteleg ca motoarele de dupa 2011 nu neaparat de pe skoda o3 sunt fara probleme?
     
  16. Szandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2019
    Mesaje:
    3
    Scuze de double post dar nu mai merge butonul de edit
    1.8 TSI EA888 Gen3
    The car model with longitudinal engine location has the next engine codes - CJEB, CJEE, CJED; CJSA is a transverse engine. Four-wheel drive vehicles usually have the CJSB engine version
    Pe site-ul acela zice ca prima data au fost puse pe masinile de la audi si pe urma restul din grupul vag,dar daca te uiti pe site-urile de vanzari sh din de,majoritatea masinilor incepand cu 2011 au depasit 200k km vs cele incepand din 2008 pana in 2010 care le gasesti la 100k 140k cu specificatia ca manca ulei sau au probleme la cilindri.
    Daca are cineva codurile de motor specificate mai insus si poate sa spuna daca au avut probleme cu el? In special CJSA- ca e motorul fwd,iar restul codurilor sunt pentru 4x4 din cate am inteles eu.
     
  17. GeorgeTSI 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Apr 2019
    Mesaje:
    5
    Motoarele 1.8 TSI Gen3, adica noua generatie sunt cele fara probleme. Le gasesti la 170 CP pe Golf... in America, sau 180 CP pe O3 si Passat, A3 modelul nou, Leon 3 etc.

    Edit: Din pacate masinile din 2010 cu 100k km sunt un basm cu cocosul rosu ;)
     
  18. Sorinn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    EA888-Gen3 a fost pus pe Octavia 3 si 3 face-lift (Octavia 3 a aparut in 2013). Teoretic da .... ar trebui sa fie fara probleme Ea888-Gen3. Eu m-am documentat 99% ... doar in ceea ce priveste Octavia 3/3FL si nu am gasit probleme cum au fost la Gen2 a lui EA888. Vezi ca mai sunt forumuri de posesori Skoda in Ro si daca vrei mai cauti pe acolo !!!
     
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.838
    Locație:
    Brasov
    Nasolia este ca ...putini se documenteaza temeinic si ..majoritatea aud de "legenda " cu mancatoarele de ulei. Eu nu as cumpara motorul asta si daca l-as gasi refacut integral in reprezentanta pentru ca la revanzare as da masina pe un cos cu alune ca bani nu mi-ar mai da nimeni pe ea . Suna aiurea dar asa stau lucrurile in piata . Sa va dau un exemplu : anul trebut prin toamna eram intr-un targ auta in Brasov si ascultam niste povesti bisnitaresti. Un grup de samsari discutau si unul dintre ei era cu telefonul la ureche si ii intreaba pe ceilalti : bah , cum e motorul de 1.8 TSI pe Skoda ....raspuns : 1.8 ...da-l in slobozi , e ala care mananca ulei . Scurt si la obiect , desi doar doua coduri au avut probleme majore , celalalte au fost rezonabile ca motoare . DAr nu mai conteaza pentru can imeni nu sta sa aleaga dintre coduri ...toti iau de buna povestea ca 1.8 e prost ...si pa , nu il mai cumpara decat un nene care este contabil sau croitor si habar nu are de masini .
     
    cristi82, Little Big și Sorinn apreciază asta.
  20. Sorinn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    @JurasikMan ..... mare dreptate ai !!! Si eu am auzit muuuulte discutii de genul asta (nu neaparat despre 1.8 tsi si/sau domeniul auto ... ci in general despre orice) !!! In fond ... ce coduri la motoare .... chestii de detaliu, bla-bla neinteresant !!! Aia e .... !!!
     

Distribuie pagina asta