1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diverse probleme tehnice motorizare 1.8 TSI

Discuție în 'Service' creată de tavi_tudor, 10 Oct 2010.

Taguri:
  1. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Nu am schimbat eu dar , in teorie , trebuie sa tina sute de mii ( motorul in sine ) daca este facut cum trebuie si daca este utilizat cum trebuie. Sigur , turbina se va reconditiona sau schimba de 2-3 ori in acest interval , dar motorul si piesele interne , daca se depaseste eroarea tehnica asumata de VAG cu pistoanele prea mici pe care segmentii se deformau , ar trebui sa tina sute de mii de km fara probleme majore in conditiile unei exploatari corecte. Daca vrei neaparat , strici un motor in 50 de km .
     
    GeorgeTSI apreciază asta.
  2. PavelSilviu 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2019
    Mesaje:
    2
    Pai ai eu am zis cu pompa de ulei. S a pus manometru si la relanti presiune 0 la ulei cum se accelereaza presiunea creste fara probleme.
     
  3. Sandel1979 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Feb 2018
    Mesaje:
    4
    Buna ziua am o skoda octavia 1.8 tsi cod motor cdaa 160hp si am urmatoarea problema:martor check engine aprins si parca nu mai trage ca inainte.Totul a inceput dupa ce am facut scimbul de ulei si filtre.Masina a avut ulei Motul iar mecanicul meu a zis ca merge Castrol edge profesional ,la putin timp dupa schimb sa aprins martorul check engine.Am facut o diagnoza la cineva si mi-a dat poor quality oil si mi-azis omul sa verific la un service presiunea la pompa de ulei.Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu o diagnoza corecta in Sibiu?Sau sa ma duc la reprezentanta?Mentionez ca masina are 153000 km a fost adusa anul trecut din germania si motorul nu papa ulei exagerat doar in limitele date de producator!
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2019
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Legat de pompa de ulei , din cate stiu eu , cei care au refacut motorul nu au schimbat pompa de ulei si dupa refacere acesta functioneaza corect . Concluzia logica ar fi ca ...pompa de ulei isi face treaba .
     
  5. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.048
    Locație:
    Bucharest
    Am mai cunoscut un caz la 1.8TSI cod CDAA.Consum ulei 800 ml la 1000 km.km putin peste 185.000 km..
     
  6. DANIEL18TSI 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2019
    Mesaje:
    1
    Salut! Unde repar si eu un 1.8 TSI, care consuma ulei 6-700 ml la 1000km si din cand in cand uda o bujie, presupun ca un piston si segmentare?
    si cu ce costuri
     
  7. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.048
    Locație:
    Bucharest
    Reprezentanta.12000 ron..cam asa..
     
  8. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Fa o segmentare simpla pe cota nominala si vinde masina . Nu merita schimbarea tuturor componentelor pentru ca efectiv dublezi valoarea masinii . O segmentare simpla mai tine inca vreo cateva zeci de mii ...depinde de exploatare , dar macar o perioada nu mananca ulei. Decat sa repari un 1.8 TSI , mai bine schimbi motorul si cutia cu totul ...cu o motorizare de 1.6 sau 1.4 mpi . Iesi la o treime cu costurile si poti vinde si masina linistit . in opinia mea este o mare prostie sa investesti atatia bani intr-o masina care , indiferent cat de bine va fi facuta , va avea un pret de revanzare de rahat din cauza faptului ca sunt cunoscute problemele de proiectare .
     
  9. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.048
    Locație:
    Bucharest
    Asa as proceda si eu..defapt n.as mai investi nimic in ea.As vinde.o direct.
     
  10. alex.brasov 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2019
    Mesaje:
    1
    Salut. Am o Octavia 2 FL 2011 1.8 TSI CDAA. Masina pierde ulei pe la evacuare insa doar la turatii mari. In rest daca se merge linistit cu ea nu are nicio problema, trage bine, totul ok. Suspectez turbina, alte presupuneri?
     
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Pai daca da ulei pe esapament ....tu ce zici , e de bine sau nu ? Verifica tubulatura care intra in admisie si daca ai ulei acolo inseamna ca-i ( si ) turbina , daca este destul de curat , inseamna ca .....ar fi timpul pentru o segmentare .
     
  12. Ingolstadt85

    Ingolstadt85 Bronze Member

    Înscris:
    27 Noi 2012
    Mesaje:
    237
    Locație:
    Bucuresti
    Nu cita ultimul mesaj!


    Evacuarea nu trebuie sa o verifice ? Turbinele pot pierde ulei si pe evacuare ... si admisia sa fie curata !
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2019
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Mai greu , colegule. Gazele care invart turbina sunt sub presiune. Este putin probabil sa curga ulei spre partea dinspre care presiunea este pozitiva. Din contra , pe admisie , paletele turbinei fac vacuum , trag aerul dinspre filtrul de aer si odata cu el absorb si o anumita cantitatea de ulei din sistemul de ungere daca lagarele turbinei sunt uzate . Omul a cumparat un 1.8 TSI , CDAA . Motorul cu probleme . Probabil ca nu stie ce a cumparat . S-a informat abia dupa ce a intrat in posesia masinii. Toate CDAA ....dar TOATEEEEEEEEE ....mananca ulei . Problema este cunoscuta ,dezbatuta ( chiar si aici pe forum ) ....pe toate forumurile VAG .
     
  14. AndreiBudasu

    AndreiBudasu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Brasov

    Salut Radu,
    Mulțumim pentru informații legat de problemele si reparații la motorul CDAA.
    Mai ai idee ce cod aveau bielele care le-ai pus? Acum schimb si eu pistoanele si astăzi am primit crunta veste de la mecanic ca trebuie si biele .
    Mulțumesc!
     
  15. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.048
    Locație:
    Bucharest
    Cat te costa "distractia"?
     
  16. AndreiBudasu

    AndreiBudasu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Brasov
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!!!
    2300lei pistoanele, acum mi sa spus ca trebuie si biele care mai fac si alea 3500lei, plus ulei, garnituri, filtre, etc... încă vreo 1000lei. Asta doar piesele.

    SUNT PISTOANE NU PISTOALE!
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iul 2019
  17. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Stiti ce este interesant ? Motoarele de 1.8 TSI sunt de origine Audi . Cele mai multe Audi 4 pe benzina au aceste motoare . Rar vezi un 1.6 MPI sau FSI si foarte rar un 2.0 FSI de 150 CP ( care este un motor grozav dar consuma cat o locomotiva ) . Culmea , pe Audi nu sunt atat de multe probleme cu mancatul de ulei la 1.8 TSI , in sensul ca mananca , dar cam cat un BMW pe benzina dupa 100.000 km , adica un consum mai mare , dar inca rezonabil , care se rezolva cu completarea a 1-2 litri intre schimburile standard de 10.000 km . Pe toate celelalte marci VAG motoarele de 1.8 TSI consuma de rup , facand imposibila functionarea in aceste conditii . Eu nu gasesc nici o explicatie logica . Poate aveti voi vreuna ....dati-va cu parerea .
     
  18. pulgatory

    pulgatory 5th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    122
    Locație:
    BUCURESTI
    tinand cont de faptul ca traim intr-o societate de consum calitatea tuturor lucrurilor a disparut . legat de motoare , a se vedea scandalul motoarelor de la renault , dacia si nissan .care datorita unui defect de proiectare consuma ulei mai ceva ca benzina . in zilele noastre tot ce se fabrica trebuie sa coste cat mai eftin si sa se poata vinde cat mai scump . cand faci un lucru trebuie sa respecti cele doua etape . 1 executia lucrului respectiv si 2 durata de folosinta a lucrului pe care l-ai facut . in ziua de azi se tine cont doar de prima etapa , asa ca viata este frumoasa sa ne bucuram de ea
     
  19. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.048
    Locație:
    Bucharest
    Exista cazuri la Alianta Renault Nissan cand acel motor consuma mai multa benzina decat ulei...Adica la o medie de 75 km/h iese un 8.7..Autostrada,Dn.uri..AC on..S.a dus..A aparut var.noua a motorului..
     
  20. PaulMdv 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2019
    Mesaje:
    2
    Salut. Am o Skoda cu motorul BZB din 2007 (1,8 TSI, 160 de cp), luata in 2013, la 58 de mii de km. In prezent are aproape 180.000.
    Probleme pana acum: compresor clima (2017), admisie (anul trecut, nu stiu daca trebuia schimbata), pompa de inalta presiune benzina (anul trecut), rola (parca) curea compresor clima.
    Ma gandesc sa schimb intinzatorul hidraulic de la distributie (am ceva vibratii ale motorului la rece), insa nu stiu daca este cazul la BZB. Am vazut mult mentionate motoarele CDAA. Voi ce parere aveti?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare