1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Discutii si probleme legate de motoarele 1.4 TSI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de coldspace, 30 Noi 2009.

  1. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    51
    Rateuri de ardere au fost si la mine la inceput cand am luat masina, pe masura ce m-am obisnuit cu ea si i-am "citit" mersul sa zic asa, nu au mai aparut acele rateuri de ardere, missfire in engleza, care cred ca se datoreaza si benzinei pt ca am vazut ca apar si la motoarele mpi si stilului de condus pana la urma. Oricum, cand va fi cazul am bujii NGK noi noute gata pregatite.
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.844
    Locație:
    Brasov
    Apar din cauza calitatii amestecului . Amestecul este determinat de multe variabile ...EGR-ul fiind una dintre variabile .
     
  3. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    51
    Pt problema cu distribuția poate e cineva care a facut mult mai multi km cu una noua, distribuție mă refer, și ne poate spune cât de mult afectează acel cârâit mersul mașinii sau motorul.
     
  4. OvidiuH

    OvidiuH 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2018
    Mesaje:
    7
    Eu tot incerca sa fac un sumar al problemelor legate de Skoda Octavia 2 1,4 TSI, nu stiu daca o sa reusesc sa gasesc mereu raspunsurile corecte, inclusiv la chestia cu distributia - a mea are 100.000 km facuti, la mana a doua, luata din martie, o sa merg la reprezentanta sa o verific - mocca - in ideea ca o schimb tot la ei, desi daca nu o fac pana in decembrie, nu cred ca o mai accepta ca avans la un Kodiaq. La toti care am fost au zis ca distributia e ok, ca asa mai face ea si ca e normal. Cand ma gandesc ca ai zis ca ma costa 3000 RON = 650 de euro, ma gandesc ca mai bine o vand cat inca nu am investit prea mult in ea! Urmaresc cu inters subiectul in continuare, poate aflam cum stau treburile mai exact.
     
  5. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    51
    Cam atâta m-a costat pe mine la reprezentanta din Craiova, revizia mica+alte șuruburi, șurubele s-au făcut si schimbat pt că așa recomanda producătorul din spusele lor. Distribuția am solicitat eu sa fie de origine, altfel ei puteau să puna și aftermarket mai ieftina. Acum după ce am schimbat pot sa spun că cea veche mai mergea lejer folosita inca multi km fara probleme. Per total eu zic că e un motor bun care nu pune probleme deosebite. Acum și eu și mulți de-aici ne alarmăm uneori aiurea și vrem că totul sa mearga ceas. Uitați-va și la Octavia 3 spre exemplu că nu e perfecta si are probleme si zgomote in alte părți ale motorului. Perfect nu e nimic.
     
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.844
    Locație:
    Brasov
    La toate masinile noi sau de data recenta costurile de servisare ( si ale pieselor ) sunt mai mari decat la masinile care au doua - trei modele dupa ele . Cand am cumparat Octavia 2 avea trei ani si un schimb de ambreiaj cu volant m-a dus la peste 3000 lei . Acum , la aceeasi masina gasesti si cu 1600. Asa-i in tenis. Cine vrea masini noi trebuie sa plateasca. Sunt si avantaje. Garantia , lipsa rulajului si a uzurilor generate de acesta . aspectul modern , dotarile snt de obicei mai cuprinzatoare , etc .
     
  7. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    51
    Salut. Am 195000 km si peste 2-3000 km o sa fac schimbul de ulei. Ce ar fi recomandat 5w-40. LA un moment dat am facut revizie mare la reprezentanta si au pus Castrol Edge 5w-30 la 175000 km. Ultimul schimb tot la ei l-am facut si au pus Castrol Magnatec GTX7-1N care cred ca e 5w-40. Sa merg tot pe 5w-40? Nu am completat deloc de cand am facut schimbul. Nu a consumat ulei sau cel putin nu a ajuns pana acum niciodata sa semnalizeze in bord nivel minim.
     
  8. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    238
    Locație:
    Bucuresti
    Orice ulei este bun daca este conform normei VW precizata in manual. W30 este mai putin vascos si probabil ajuta mai bine la ungerea si racirea lagarelor turbinei. Unora le place mai mult W40 pentru ca, zic ei, ajuta mai bine distributia. Acest motor nu face parte din categoria celor care consuma ulei peste masura.
     
  9. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    51
    Legat de trepidatiile la pornire care apar uneori, tin aprox 1 min dupa care toarce la 700-800 rpm, am obs. ca dupa curatarea clapetei de acceleratie si adaptarea ei, s-au rarit cazurile in care au aparut, dar cu trecerea timpului ele revin oarecum mai des si n-as putea sa spun ca sunt situatii tipice in care apar. Undeva cineva spunea ca dupa cateva ore de stationare ele apar pt protectia catalizatorului, altcineva sustinea ca pana urca uleiul in rampa si datorita injectiei directe. Eu ma gandesc ca amestecul aer combustibil nu se face corect si atunci apar trepidatiile acelea enervante, si poate inlocuirea clapetei de acceleratie(corpul ei, partea mecanica) poate rezolva problema.
     
  10. Danielnijloveanu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2019
    Mesaje:
    2
    Bună ziua! Cât ar costa kitul de distribuție 1,4 Tsi 2010 Caxa. Dacă a schimbat cineva recent?
    Vă mulţumesc.
     
  11. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    51
    Eu am schimabat la exact acelasi motor, inclusiv anul e acelasi, cu aprox. 3000 ron la reprezentanta , de origine. Chiar daca nu pui de origine cred ca fara minim aprox. 2000 ron, cu mana de lucru, nu scapi.
     
    Danielnijloveanu și Little Big apreciază asta.
  12. Gabriel Eskodar

    Gabriel Eskodar 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2019
    Mesaje:
    3
    Salut! Posesor de Octavia 2, 2011/1.4 TSI, am observat de doua saptamani ca imi fluiera ceva pe la motor destul de tare, incat aud fluieratul din masina cu geamurile inchise. Masina a venit din germania cu km destul de putini, dar nu au fost schimbate nici distributia nici turbo pana acum. Apar doar revizii pe carte, schimburi de ulei filtre si bujii. Ma puteti ajuta cu niste sfaturi?

    Va las aici un video
     
  13. Danielnijloveanu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2019
    Mesaje:
    2
    Multumesc Frumos

    Revin cu o altă întrebare. Acel zgomot (huruit pentru 3_4 secunde ce apare la prima pornire) a reapărut după schimbarea distribuției la 1,4 tsi 2010?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2020
  14. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    51
    La rece e normal sa mai apara cate un zgomot ciudat., sau cel putin pana intinzatorul isi face treaba. Dar fata de lantul si intinzatorul vechi sunt mai putine zgomote sesizabile. Acum cand nu stau sa mai bag in seama toate micile zgomote nu prea mai sesizez "probleme". Singura chestie care ma mai deranjeaza e acel mers intrerupt ce apare la o pornire dupa ce stationeaza mai mult timp si aici tind sa cred ca e valabila explicatia cu temperatura lichidului de racire intre 18 si 35 grade parca si injecteaza mai multa benzina si apar acele trepidatii. Dar fata de distributia initiala mi se pare mai silentioasa asta noua si la cea veche uneori la relanti avea un "huruit" care dura pana ce turam putin motorul, la asta noua nu prea am mai sesizat treaba asta.
    Si la o masina noua mai apar zgomote dubioase, acum nu trebuie sa exageram.
     

Distribuie pagina asta