1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Discutii legate de baterie

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de dd68, 29 Ian 2010.

  1. cosminel24 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Mesaje:
    19
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    salut. am găsit aceasta baterie pe care ai postat-o la 385 de lei si am mai găsit Banner cu aceleași caracteristici la 335 lei am citit si despre acest producător si sunt părerii bune.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Oct 2019
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.935
    Locație:
    Bucharest
    Eu voi lua banner sau exide pentru masina.Sau Moll.
     
    cosminel24 apreciază asta.
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    707
    Locație:
    Baia Mare
    cosminel24
    Din cate stiu eu masina ta are nevoie de baterie de 61Ah. Nu cumpara baterie de capacitate mai mare ptr. ca ii scurtezi viata acesteia.
     
  4. RobertBft 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2019
    Mesaje:
    10
    Salutare!
    Nu i neapaeat se baterie dar vad subiectul deschis recent.
    Tatal meu mi a rupt suportul carligului de ma capota. Aseara am observat cand plecan dupa loc un sunet foarte urat si am obs ca alunecase carligul oarecum pe langa baterie si vibra. Aveti idee daca suportul e lipit sau fixat in locul acela sau daca pot gasi vreo alternativa? Multam
     
  5. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.935
    Locație:
    Bucharest
    Uite de vanzare cu 40 ron buc.
     
  6. Sergiusksp 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2019
    Mesaje:
    1
    Salutări am și eu o mica întrebare detin o skoda superb combi. An 2013. Nu am pornit prima data timp de 8 saptamani masina si bateria m-a lasat. Am schimbat bateria acum nu am pornit de 6 saptamani și iar nu mai are curent . Vreo problema anume . Nu deține alarma. Tot ce e pe ea e de la skoda montat. Nu pot sa imi dau seama care ar fi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Noi 2019
  7. Pintiliosul

    Pintiliosul Gold Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    707
    Locație:
    Baia Mare
    Sergiusksp
    Bine ai venit alaturi de noi.
    Ai un consumator de curent pe masina, becul din torpedou nu se stinge desi este inchis, aprise luminile de interior (tavan), consum la instalatia audio. in principiu trebuie sa verifici tot ce este alimentat cu curent si cand contactul nu este pus.
    Daca dai borna de plus jos si inseriezi un ampermetru poti vedea exact ce consum ai. Daca e mare scoti cate o siguranta pe rand din tablou si o pui la loc pana determini cine creeaza acel consum. Apoi rezolvi problema. E posibil ca si daca pui testerul pe masina sa primesti indicii despre problema ta.
    Succes!
     
    Adi Sim apreciază asta.
  8. nastydent 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2017
    Mesaje:
    2
    Salutare!
    Zilele acestea am constatat ca masina nu mai porneste corect, becurile din bord se sting si se aprind iar demarorul abia are vlaga sa invarta motorul. Cu toate ca am avut cateva drumuri mai lungi, masina se comporta la fel. Am masurat bateria si am gasit tensiunea de 10.4 V...am intrebat si un prieten electronist care mi-a spus ca este moarta si nu am cum sa o mai salvez cu un redresor...
    Masina este O3 1.2 TSI, fabricata in Septembrie 2013.Acumulatorul este Exide de 59Ah (poza atasata).
    Am cautat peste tot, insa nu am gasit un acumulator similar si ma gandesc ca la reprezentanta este peste 1000 de Ron inlocuirea lui.
    Ma poate ajuta cu o alta varianta, astfel incat sa nu ajung pe la cei de la Vag...si sa nu ma trezesc cu alte problemute...gen codare baterie,martori aprinsi prin bord, functii care sa nu mai opereze corect, etc.
    Multumesc!
     
  9. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.935
    Locație:
    Bucharest
    Acumulatorul poate fi plus minus 5% fata de ce ai acum.Adica il poti lua de 62Ah sa zicem,nu musai 59.Poti suna sa intrebi dupa serie sasiu daca la tine e nevoie de codare.
     
    nastydent apreciază asta.
  10. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    380
    Locație:
    bucharest
    La mine, Micutzule, bateria originala a fost Varta Black de 61 Ah si apoi i-am pus eu una Varta Blue de 74 Ah...nu prea respecta ce zici tu cu toleranta de 5%, dar te asigur ca masina functioneaza perfect de 5 ani (cred) de cand am noua bateria. Cel mai important e sa se potriveasca in locas si sa nu fie cu borna inversa sau ceva de genul asta...
    @nastydent mergi la orice magazin auto cu masina/talonul si iti recomanda ei o baterie
     
    nastydent apreciază asta.
  11. B98XAL

    B98XAL 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Mesaje:
    156
    Locație:
    Bucuresti
    Fata de cele menționate anterior nu se cunoaște un aspect destul de important, mașina are start/stop? Dacă are atunci trebuie împerecheata neaparat, altfel alternatorul nu va știi cât sa încarce.
    In orice situație trebuie codata in Gateway amperajul, tipul bateriei și marca, nu durează mai mult de 2 minute aceasta Operațiune.
    PS: din poza atașata mai mult ca sigur mașina are strat/stop
     
    nastydent apreciază asta.
  12. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.935
    Locație:
    Bucharest
    Scrie ca e EFB deci are Start Stop..
    @efa982 daca ai pus nu inseamna ca.i si ok,nu?:pSe zice ca daca i prea mare nu se incarca suficient in timpul mersului.Dar oricum,la astea 1.9 cam de 74 merge..Eu am avut de 70 parca si am pus de 74Ah.
     
    efa982 apreciază asta.
  13. alexandervlad

    alexandervlad 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Mesaje:
    5
    Salutare. In urma cu cateva zile am intampinat probleme cu bateria de pe masina mea (Skoda Octavia 2 nfl 1.9 TDI BLS, 2008), mai exact, cand puneam contactul se auze un tacait in spate la bord. Am incercat cu alta baterie si masina a pornit fara probleme.

    Avand in vedere vechimea bateriei (12 ani) ma gandesc ca ar fi cazul sa o inlocuiesc. M-am documentat putin de pe forum si in alte parti si am ajuns la concluzia ca o varianta ok ar fi o baterie de la Exide. Prin urmare va cere si voua parerea daca ati folosit marca asta de baterie? Si eventual o sugestie catre care varianta de baterie sa ma indrept dintre cele 3 modele:

    Varianta 1:
    https://i.imgur.com/ljbQOdb.jpg

    Varianta 2:
    https://i.imgur.com/LFRuoVv.jpg

    Varianta 3 (inaltimea bateriei e mai mare decat bateria standard):
    https://i.imgur.com/eyIq2G2.jpg
     
  14. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.935
    Locație:
    Bucharest
    Ia una de 74 Ah.Poti alege orice model.Calitatea in ziua de azi e o loterie.
     
  15. pulgatory

    pulgatory 4th Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    94
    daca tu ai decis sa cumperi una din cele 3 variante dece mai intrebi pe forum ? iar raspunsul meu este : daca vrei o baterie care sa te tina aproximativ 6 ani achizitioneazati o baterie bosch de la s6 in sus cu varianta de multiple porniri si sa fie de cel putin 80 de amperi sa ai o pornire usoara iana
     

Distribuie pagina asta