1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Discuri frana fata recomandari? - Octavia 1

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de cristianoo, 2 Apr 2014.

  1. cristianoo 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2009
    Mesaje:
    10
    Salut,
    Am inlocuit discurile de frana la Octavia 1 acum 2 luni cu unele Febi (150 ron/buc), iar acum s-au ovalizat.
    Am gasit acum ABE la 70 de ron/buc la un prieten ce distribuie piese aveti idee daca sunt bune acestea sau se ovalizeaza si ele la prima ploaie?
    Eventual astept recomandari pentru alti producatori de discuri.
     
  2. Lucian M 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2013
    Mesaje:
    15
    Sa nu te superi, dar ai putea cauta la dezmembrari niste discuri, ti le însemnează, faci test cateva zile si daca e ok, ai rezolvat. Nu is bune- le duci inapoi.
     
  3. liv_sibiu

    liv_sibiu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Mesaje:
    27
    Locație:
    Sibiu
    Posibil viciu la montaj. Discurile nu se ovalizeaza daca auto este exploatat corect, sunt montate corect si sistemul de franare este in regula.
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.838
    Locație:
    Brasov
    Pune mecanicul sa verifice bataia butucului . La discurile noi , trebuie sa ai o hartiuta in care este trecuta abaterea pana la care se considera in limitele de toleranta. Problema este ca si butucii se ovalizeaza . In special din cauza pistoalelor pneumatice de la vulcanizari . Dupa ce dai discurile jos , curata butucul si pune ceasul comparator pe el. Aduna bataia citita cu toleranta discurilor si ...ai sa constati ca totalul iese din normalitate .
    Daca butucii au bataie , poti pune si discuri de carbon ca tot au sa iti falfaie .
     
    CosminVasile apreciază asta.
  5. Lucian M 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2013
    Mesaje:
    15
    Uite de asta nu las sa imi stranga la pistol prezoanele, strangerea finala o fac eu cu cheia telescopica. Simplu si eficient. Ca daca gibonul da cuplu prea mare, nu desfaci prezonul decat cu ranga sau flexul (sau il rupi si te-ai scos cu o treaba).
     
    CosminVasile apreciază asta.
  6. skodapuff

    skodapuff 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2010
    Mesaje:
    22
    Locație:
    bucuresti
    Salut...am [us pe masina discuri ATEplus placute...s au ovalizat intro luna...am pus discuri originale....s au ovalizat intr o luna...Nu am dat cu ea prin balti nu am mers la spalatorie nu am butucul ovalizat nu am etrierul blocat...culisante curatate pistonas ok...totul curatat de rugina unde se aseaza discul , toate suprafetele curatate... m-a disperat! Sa vand masina?
     
  7. Lucian M 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2013
    Mesaje:
    15
    Pune-o la punct cat de cat si fa un upgrade. Ciudata problema, totusi, pana acum nu am reusit sa distrug placute sau discuri (bine, episodul cu discul dreapta-spate inrosit il excludem, trebuia sa imi fi dat seama de la simptome ca, ceva nu e in regula). Daca tot iei alta, cauta un combi, eu ador caroseria asta.
     
  8. Axelul

    Axelul 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2013
    Mesaje:
    25
    Daca ai un buget putin mai ridicat iti recomand ATE PowerDisc ;) iar in combinatie cu placutele ceramice tot ATE sunt perfecte. Eu le am de mult timp si sunt foarte multumit de ele.....mai ales ca le solicit destul de mult si des.
    Te salut
     
  9. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.811
    Locație:
    Bucharest
    cat a costat toata distractia Ax?
     
  10. Axelul

    Axelul 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2013
    Mesaje:
    25
    Discurile sunt 400 lei dar sunt cele mari de 312 mm iar placutele au fost 340 cele ceramice, iar daca tot am facut investitia, am schimbat si lichidul de frana ca nu stiam daca fusese schimbat si am pus ATE Blue Racing care a fost undeva la 60-65 lei litrul.
    Trebuie luat in considerare ca preturile sunt mai ridicate pentru ca discurile si placutele sunt cele mari...daca nu ma insel pentru Tour discurile sunt undeva pe la 300 lei.
    Va salut!
     
  11. liv_sibiu

    liv_sibiu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Mesaje:
    27
    Locație:
    Sibiu
    Pretul la disc este per bucata.
     
  12. Axelul

    Axelul 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2013
    Mesaje:
    25
    Da, scuze, am uitat sa precizez.......400 lei peer bucata iar placutele sunt 340 setul pentru fata
     
  13. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.811
    Locație:
    Bucharest
    Da,la mine sunt 280 mm. Am pd tdi axr
     
    Ultima editare: 5 Mai 2014
  14. Axelul

    Axelul 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2013
    Mesaje:
    25
    Din ce vad pe un site de la noi la prima vedere, cele de 280mm sunt 278 bucata iar cele de 288mm sunt 391.

    Se pot gasi si mai jos ca pret .....ale mele pe site-ul asta sunt 456 lei
     
  15. cos79 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2010
    Mesaje:
    18
    discuri ATI sport sau Originale ?

    Salut!
    sa inteleg ca le "recomanzi" cu caldura?
    PS: eu momentan intentionez sa imi schibm discurile si fata si spate si initial tindeam sa cumpar originale pt ca pe fata le schimbasem deja cu TRW si dupa 2-3 luni deja se ovalizau asta la 2 randuri de discuri TRW deja, dar pt un condus oarecum sportiv po o Octavia I din 2007 Tdi de 101cp ma incanta mai nou modelul "sport"de la ATI care am vazut ca sunt destul de utilizate prin servisuri ca si varianta de schimb (ATE normale nu cele "sport"). Deci in concluzie ai recomanda Modelul sport ATE PowerDisc (fata+spate) si plactute ceramice in locul celor originale?
    Cele originale au fost mai mult decat OK si au mers circa 85-90 de mii fara probleme si la condus relativ sportiv si la balti, ploaie ori zapada!
    deci? ce recomandati ca si raport calitate si durabilitate?
    mersi pt raspunsuri
     
    Ultima editare: 18 Oct 2014
  16. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.811
    Locație:
    Bucharest
    Ultima editare: 18 Oct 2014
  17. cos79 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2010
    Mesaje:
    18
    scuze ai dreptate!
    si ma refeream la modelul ATE PowerDisc
     
  18. cos79 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2010
    Mesaje:
    18
    thanks pt site
     
  19. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    Vorbiti de discuri si placute de sute de mii de lei si milioane de lei si catralioane de parca am avea masini de 1000cp si mergem numai cu viteza luminii! Nu mai bagâti atitia bani in masini ca merg la fel si cu discuri stock si cu brembo si cu ate....
     
  20. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.811
    Locație:
    Bucharest
    Hai ca nu-s asa de scumpe! :)
     
    cosminel24 apreciază asta.

Distribuie pagina asta