1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diagnosticare computerizata - Coduri erori

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de amermikki, 28 Mai 2009.

  1. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    271
    Hai ca s-a facut aproape o luna de cand am inlocuit senzorul G28, cu unul nou OE. Dupa ce l-am inlocuit, la primul drum a pornit fara probleme, insa in mers s-a aprins martorul ASR. Am oprit si repornit masina si de atunci pana ieri a pornit intotdeauna fara probleme. A mers ca la inceput si chiar am crezut ca am scapat de problema mea cu pornitul si cu martorul ASR in bord.
    Ieri dimineata, am plecat cu masina, a pornit perfect, insa am simtit imediat in mers ca parca se poticneste usor, ca si cum ar da in nas, dar destul de discret, dupa care, la vreo cateva sute de metri s-a aprins in mers martorul ASR. Am repornit-o si totul a fost ok in rest. Dimineata am patit acelasi lucru ca ieri, la fel avea niste usoare trepidatii in mers si dupa 100-200 metri s-a aprins martorul. Am repornit-o si am mers vreo ~40 km fara probleme, pana am ajuns acasa, cand am facut o scanare sa vad ce si cum.
    Las mai jos rezultatul scanarii, iar erorile in chenar rosu sunt erori cu care nu m-am mai intalnit pana acum, in afara de cea cu cilindrul 3.
    Imi poate spune cineva ce se intampla?
     
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.781
    Locație:
    Bucharest
    Scuze,dar tu ai multa rabdare cu masina asta..
     
    ekoly apreciază asta.
  3. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.167
    Motorul nu a pornit deoarece a fost blocat prin IMMO. Probabil vor trebui verificati pinii de la mufa verde de la cluster.
    Sa ai in vedere si bateria de la cheie.
     
    ekoly apreciază asta.
  4. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    271
    Carmen, de cand am schimbat senzorul G28, motorul a pornit de fiecare data. Chiar de fiecare data.
    Ce inseamna blocat prin IMMO, in cazul meu? Unde e mufa verde de la cluster?
    Bateria de la cheie/chei nu le-am schimbat niciodata de cand am masina. Ce probleme aduce o baterie consumata, de la cheie?
     
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.167
    Probabil nu a citit cipul din cheie. In partea din spate a clusterului. Vei vedea in videoclip (verifica lipiturile la pinii 1 si 17 de pe placa clusterului).
    Partea de inchidere/deschidere a masinii nefunctionala.

     
    ekoly apreciază asta.
  6. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    271
    Acum cativa ani am demontat clusterul de vreo 2-3 ori, dar din alte motive. Uitasem ca se numeste asa si intr-adevar, mi-am amintit de mufa verde. In cateva zile o sa plec la munte si nu stiu daca e o idee buna sa umblu acolo acum.
    Cred ca, in prima faza o sa schimb bateria la una din chei. Stiu ca acum vreo 2 ani am patit o problema cu o cheie, in sensul ca se invartea electromotorul in gol si nu pornea masina, decat dupa cateva incercari. Am schimbat cheia si n-am mai avut probleme. Nici acum nu am probleme cu inchis/deschis masina.
    Mai intreb o data: din ce motiv apare martorul ABS in bord, dupa cateva sute de metri?
     
  7. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.167
    Din cauza erorilor inregistrate pe modulul Engine. Rezolvarea costa mai mult decat o diagnoza la Reprezentanta Skoda.
    O parere avizata care sa te lamureasca exact daca vei inlocui ce apare pe modulul Engine, va duce la stingerea martorului ABS.
     
    ekoly apreciază asta.
  8. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    271
    Citisem pe un alt forum ca cineva avea exact aceeasi problema cu a mea iar un coleg ii recomandase sa scoata firele de pe baterie si sa le puna in scurt timp de cateva secunde. Respectivul facuse asta si spunea ca a rezolvat problema astfel, fiindca nici dupa 850 km nu ii mai aparuse niciun martor in bord.
     
  9. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    271
    Asta citisem...avea aceeasi eroare.
     
  10. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    188
    Locație:
    Bucuresti
    Da, e ok. Se numește cold-booting. Dar ar fi bine să te asiguri și că ai bateria, și eventual încărcarea, în stare bună.
     
  11. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    271
    Ce legatura au astea cu ce am zis eu?
     
  12. Vasile20 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2020
    Mesaje:
    4
    Bună ziua. Am o Skoda Fabia combi pe benzină fabricată în 2004, motor 1.4 75 CP, cutie de viteze manuală și de ceva timp mă confrunt cu o problemă la care nu am găsit rezolvare - martor in bord check engine galben permanent și uneori la turații joase după apăsarea pedalei de frână, de câteva ori și la frânare la turații mai mari până în 2500, se aprinde martorul EPC, mașina intră în limp mode, nu am accelerație, trebuie să opresc mașina și după ce o pornesc din nou merge bine până când iar se aprinde EPC. Am făcut scanare de erori, am avut EGR schimbat, senzor presiune galerie admisie, garnituri, la reprezentanta mi s-s spus de epuratorul de gaze că era blocat, l-a schimbat și pe acela și problema persistă. Atașez poză cu o scanare de erori, de fiecare dată la scanare am avut aceleași tipuri de erori. Puteți să-mi dați un sfat avizat în această situație? Mulțumesc mult. EPC error.jpg
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2020
  13. Universalis

    Universalis Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    269
    Ai probleme cu egr ul, posibil ca urmatoarea eroare de aer fals sa o ai chiar de la egr. Rezolva si cu senzorul.
     
  14. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    188
    Locație:
    Bucuresti
    Încearcă să schimbi switch-ul de la pedala de frână.
     
  15. Vasile20 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2020
    Mesaje:
    4
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    E posibil să fie defect switch-ul de la pedala de frână dacă la mine stopurile de frână se aprind? Precizez că în urmă cu 3 săptămâni mi s-a aprins EPC galben, dar mașina nu intra în limp mode, în final am constatat că nu funcționau stopurile de frână, am schimbat becurile și de atunci au funcționat.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2020
  16. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    188
    Locație:
    Bucuresti
    Da, sunt 2 poli acolo. Se pot verifica pe VCDS dar mai bine îl schimbi.
     
  17. Vasile20 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2020
    Mesaje:
    4
    Mulțumesc pentru sfaturi, sper să se rezolve. Să verific oare și vreo siguranță?
     
  18. Vasile20 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2020
    Mesaje:
    4
    Am schimbat switch-ul de la pedala de frână, aceeași problemă are. Mă chinui de ceva timp și nu reușesc să-i găsesc rezolvare.
     

Distribuie pagina asta