1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diagnosticare computerizata - Coduri erori

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de amermikki, 28 Mai 2009.

  1. amermikki

    amermikki 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Feb 2009
    Mesaje:
    9
    Locație:
    Romania/Bucuresti
    00301 - ABS Return Flow Pump (V39)
    01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)
    00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
    17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit

    Cum pot afla ce probleme sunt astea, fara sa apelez la un service???:confused:
     
  2. longelas 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Mesaje:
    17
    Salutare,
    Multumita lui Daniel si a altora avem documentatie. Urmareste link-ul din potst-ul lui Daniel si descarca ce te intereseaza. In acele documentele trebuie sa gasesti descrierea erorilor care le ai la masina.

    http://www.clubskoda.ro/showthread.php?t=130

    Ex:
    00301 Return flow pump for ABS - V39
    Open circuit
    Read the measured value block ? Chapter 45-10, display
    group 002 or 006 .
    – Erasing fault memory (05) ? Chapter 45-5.
    – Ending output (06) ? Chapter 45-5.
    – Switch off ignition.
    – Switch on ignition.
    If the fault occurs again:
    – Replace hydraulic control unit ? Chapter 45-17.




    extra link-uri:
    http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page
    http://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-00301.html
     
  3. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Trebuie curatata si adaptata clapeta de acceleratie, iar cu privire la airbag... acolo trebuie verificat mai atent deoarece testul spune ca nu lucreaza.
     
  4. k_cristi87

    k_cristi87 Silver Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    Mesaje:
    351
    Locație:
    Gaesti
  5. mariusius 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2009
    Mesaje:
    8
    am rezolvat

    trepidatiile la motor erau cauzate de, defectiunea unei bobine de inductie.Am schimbat cu ocazia asta si bujiile (bujiile se schimba din ce mi-au spus mecanicii la fiecare 30 000km).am cumparat bobina si bujiile de la un magazin din Canta(Iasi) bobina m-a costat 145ron si bujiile 88ron.deocamdata treaba e buna.va multumesc de pareri.
     
  6. silviuvectranu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2010
    Mesaje:
    1
    salut! am si eu o problema la fabia mea,vreau sa va spun ca mi se aprinde martor motor am facut o scanare cu vag si eroarea este urmatoarea Additional Info: TMBPW16YX33632135 SKZ7Z0B1503534
    1 Fault Found

    16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
    P0420 - 35-00 - -


    aveti idee ce ar putea fi??? ms pentru pareri
     
  7. cosminaec 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2010
    Mesaje:
    1
    :zen: stie cineva la ce se refera eroarea aceasta? 00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)

    multumesc!
     
  8. Razvanbc 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2016
    Mesaje:
    46
    Astăzi mi-a apărut eroarea P0441 - Incorrect purge flow.Am sters-o si nu a mai apărut, dar din ce am citit pe google ar fi vâlvă N80. Exista valva asta pe Fabia 1.4 16v?

    Da, am rezolvat cu intrebarea asta.Exista, am gasit si de comandat.Totusi, a mai intalnit cineva problema asta?
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2018
  9. ovidiutoma 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Mesaje:
    1
    Salut!
    Am o scoda fabia si am urmatoarele erori:
    Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia (1996 > 2008)
    Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No: 045 906 019 BQ
    Component: 1,4l R3 EDC 0002SG 7627
    Coding: 00102
    Shop #: WSC 13765
    VCID: 65C66AD6FFFA866E19-4B40
    TMBJK26Y664577561 SKZ7Z0F3421873

    3 Faults Found
    19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
    P3103 - 35-10 - Malfunction - Intermittent
    18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317)
    P1601 - 35-00 - Implausible Signal
    17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
    P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
    Readiness: 1 1 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ASR80.lbl
    Part No SW: 6Q0 907 379 AG HW: 6Q0 907 379 AG
    Component: MABS 8.0 front H04 0002
    Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
    Coding: 0002151
    Shop #: WSC 13765 000 00000
    VCID: 020C514A5E9451569C-5200

    1 Fault Found
    18265 - Load Signal
    P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00100000
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 187
    Mileage: 216096 km
    Time Indication: 0
    Ideea este ca masina porneste iar cand se opreste nu o mai pot porni decat daca ii dau curent.
    Am schimbat si baterie si degeaba.
     
  10. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    Salut!Cineva cu vreo parere?Siguranta 9 e ok.Cand motorul e rece merge in suturi, iar consumul a luat-o razna....skoda fabia 1.4 16v 20180125_115036.jpg
     
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Ovidiu, va trebui sa verifici incarcarea.
    Termin. DF:
    https://www.drive2.ru/l/678677/
    Probabil a trebui inlocuit releul de incarcare, dar trebuie verificat si alternatorul, conexiunea, siguranta din capacul de pe acumulator.

    Pangu, sonda 1 este cu probleme. Cand va apare si eroare inregistrata pe incalzirea sondei, va trebui inlocuita.
     
  12. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    Pangu, sonda 1 este cu probleme. Cand va apare si eroare inregistrata pe incalzirea sondei, va trebui inlocuita.[/QUOTE
    Buna Carmen,azi am reusit sa fac acele teste cu vcds-ul pe care le mentionai in alte comenturi(Bloc 36-34 si 46),36 si 46 au iesit ok iar 34 nu a vrut sa porneasca.Dupa teste i-am mai dat un scan pe Engine si mi-au mai aparut 2 erori,probabil de care ziceai ca vor urma.Multumesc de ajutor. 27650825_1668707683219415_1828622184_o.jpg 27744375_1668707946552722_163941203_o.jpg
     
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    17604. Circuitul de incalzire al sondei este cu probleme.
    Va trebui inlocuita S1.
     
  14. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    Este cea de amestec? (De pe galerie)Multumesc
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Da. Sub aparatoarea de tabla, vei gasi sonda 1. Respecta codul si producatorul.
    Sa ai idee:
    [​IMG]
     
  16. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    Da, am gasit-o si am reusit sa o dau jos.Problema e ca nu are niciun cod pe ea cum am gasit pe net.Doar cateva scurte. Sa iau conform talonului sau imi poti da un cod? 20180202_182008.jpg 20180202_181957.jpg 20180202_181938.jpg 20180202_181904.jpg 20180202_181913.jpg 20180202_181927.jpg

    Un cod ar fi LZA 11- V2 firma probabil NTK made in Japan.Altul ar fi 8935.E posibil sa nu fie cea originala?Ma poti ajuta cu un cod de piesa?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2018
  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Da, este posibil.
    Nu stiu cod motor, an fabricatie. Achizitioneaza dupa seria sasiu, nu ai cum sa gresesti, deoarece cei care vand te vor contacta.
    Pe mufa sondei apare 307: posibil codul sondei 036906262G
    Sa ai idee:
    http://www.cc-autodily.cz/sonda-kyslikova-fabia-2
    Dupa montarea sondei, sa stergi toate erorile inregistrate pe Engine, dupa care vei porni motorul. Succes.
     
  18. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    Buna Carmen, am reusit sa fac rost de o sonda de pe o alta Skoda.Am montat-o, am sters eroarea si cand pornesc masina, dupa cateva secunde mi se aprinde check-ul.Am scanat si aceeasi eroare.Am o nelamurire, pana se incalzeste motorul,la grupul 33,a 2 valoare fluctueaza foarte mult(pana la 60 v).Dupa ce motorul ajunge la 90 de grade si sterg eroarea nu mai apare.Toate testele pe care le-am facut cu vds-ul au iesit ok pe sonde.Doar cand e motorul rece sunt problemele.Sa fie din alta parte problema sau si sonda asta sa fie stricata? 20180207_223220.jpg 20180207_220304.jpg 20180207_215430.jpg 20180207_214806.jpg 20180131_160845.jpg
     
  19. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Erorile apar doar cand motorul este rece, deoarece sonda este lenta pe partea de incalzire. Cu vcds-ul nu poti depista o sonda lenta pe partea de incalzire.
    Dupa ce motorul ajunge la 90 de grade, erorile nu mai apar deoarece sonda este incalzita de gazele de evacuare.
    A functionat corect pe masina de pe care a fost luata? Dupa erorile postate, nu.
     
  20. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    Buna Carmen.Da ,se pare ca si aia era stricată.Rezolvarea a fost una noua.Acuma e ok.Multumesc de ajutor.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare