1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Despre revizii la 90 000 km

Discuție în 'Service' creată de maxim, 15 Ian 2010.

  1. maxim

    maxim 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2010
    Mesaje:
    98
    Locație:
    Iasi
    multumesc mult de tot lucian.1950 pentru explicatie si schita
    am vorbit cu cei de la service si mi-au spus ca problema este de la :
    CONDUCTA VACUUM CU VALVA DE VERIFICARE , care s-a rupt/ casat.
    In bord nu mi-a aparut nici un senzor nimic, ca si cum totul era normal.
    asa cum am spus, pedala a ramas blocata sus si nu mai puteam sa o apas.
     
  2. mirela1978

    mirela1978 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2009
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Timisoara
    Puteti si mie sa-mi spuneti la cati km prima schimbare de curea de distributie?:)
     
  3. Tetel 5th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2009
    Mesaje:
    124
    Locație:
    Busteni
    Eu sunt posesor de Fabia 1.9SDI si distributia a fost schimbata la 120mii de km, toate interventiile au fost efectuate la dealer.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Feb 2010
  4. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    90k km sau 5 ani pentru motor BJB sau BKC.
     
  5. mirela1978

    mirela1978 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2009
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Timisoara
    Buna,

    Daca acest verdict ti-a fost dat de acelasi service care nu ti-a aerisit bine instalatia, merita sa te duci sa-i scarpini putin pe cocoasa...
    Cat despre lipsa de frana, asata inseamna doar ca nu ti-a functionat pompa de servo frana, adica masina ar fi trebuit sa treaca pe normal pompa de frana, este adevarat ca pedala este mai tare, si frana prinde mai prost... dar pana la a ramane fara frane cum ai explicat tu ...este cale lunga...
    Nu cumva au manevrat ei pe acolo cand ai facut revizia si ar fi fost gasiti vinovati daca omorai pe cineva?

    Norocosule...:)
     
    Ultima editare: 12 Feb 2010
  6. maxim

    maxim 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2010
    Mesaje:
    98
    Locație:
    Iasi
    inca nu mi-am rezolvat problema cu frana. nu are nimeni in tara asta acea conducta de vacuum cu supapa, nici pe stoc si nici de unde sa o aduca...
    un singur lucru este clar: trebuie sa-mi schimb service-ul.
    cunoaste careva in Iasi un service ok ?
     
  7. jclau

    jclau 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2009
    Mesaje:
    26
    Locație:
    galati
    salut

    eu sunt din galati si m-am intereat la iasi de o revizie la o octavia unu la 15 000 ptr ca eram acolo si mi-au cerut 700 lei!!! la galati aceeasi revizie e 300 lei!!! poti iesi mai ieftin daca iti iei tu piesele!! oricum masina noua vine cu filtre MAN cum am vazut la mine! aceleasi filtre le folosesc si la reprezentanta la galati numai ca la pret de ICRE NEGRE!!:)
    aaa si distributia in manual scrie ca se schimba la 120 000 (ptr.mirela) daca am citit eu corect!!!
     
    Ultima editare: 11 Mar 2010
  8. RRS 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Mesaje:
    90
    Locație:
    Cluj Napoca
    confirm si eu, la BJB la 120 000prima distributie, apoi in functie de kit, la 60 000
     
  9. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    referitor la conducta de vacuum , am mai sfatuit si pe altii: se rupe de regula stutul care intre in tulumba de la servofrina . Solutia , cind nu se gaseste piesa originala , este un racord facut pe strung din Bz sau Al , care sa aiba partea care intra in tulumba identica cu cotul original iar spre furtun un stut conic care se preseaza in furtun si se fixeaza cu colier pe deasupra . La fel se poate proceda si cu cupla spre pompa de vacuum . Treburile astea se pot face de un meserias bun si odata facute rezista mult mai mult decit originalele din plastic.
     
  10. RRS 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Mesaje:
    90
    Locație:
    Cluj Napoca
    Am avut si euacum un an problema cu stutul, e recomandat sa se comande piesa original, la CJ a fost doar 20 eur in reprezentanta. La piesele noi, racordul are o intaritura de plastic la cot, cea veche nu avea, de unde rezulta ca e o problema frecventa :)
    nu sunt sigur ca furtunele de provenienta AM pot duce presiunea...
     
  11. maxim

    maxim 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2010
    Mesaje:
    98
    Locație:
    Iasi
    sunt un "norocos".
    maine imi vine acea conducta pe care o astept de doua luni :beerchug:
    cam de kkt ca a trebui sa astept atat dar abia astept sa scap si de stesul asta.
     
  12. superbuyro

    superbuyro 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2008
    Mesaje:
    3
    Salut si imi cer scuze dar la mine anul asta nu mi-a facut probleme legate de pornire desi am masina de 2 ani cu o baterie facuta zob-asa am luat-o insa mi-a facut figuri la pornire decat cand am uitat luminile apinse sau casetofonul.Insa am o alta problema la ea dupa cele cateva figuri facute din cauza curentului ,indicatorul de bord -APA imi semnalizeaza pe pofte si nu stiu ce sa ii fac sa imi functioneze normal

    Am o skoda octavia din 2000 1.6 glx(benzina)
    Si inca ceva la cat pot schimba distributia am decat 83000 km reali


    Iar la final :AUTEC CRAIOVA pro si contra

    Am avut si eu de furca cu service-urile .am facut schimbul de filtre si ulei si am fost lovit pe dreapta de catre o dacia papuc chiar langa aripa

    1) La lovitura primita s-au ocupat rapid aripa revopsita si bara protectie fata schimbata(numai a fost putin infundata aripa;insa nu stiu de ce a schimbat bara fata (?!)---PRO
    2) La schimbul de ulei si filtre( -sa facut dupa acel ghinion cand am schimbat bara de protectie si revopsirea aripii )tinerelul care mi-a lucrat masina in momentul in care mi-a suflat frunzele stranse la grila de sub stergatoare mi-a frecat furtunul de aripa recent vopsita(cam 2-3 luni) de mi-a facut-o numai dungi. ---CONTRA
    3) In rest a fost ok -am fost invitat sa fiu de fata cand se face schimbul de filtre si ulei-adica am putut intra si asista langa cei de acolo.----PRO
    4) Am primit ca bonus o verificare a masinii insa prea multe detalii nu mi-au dat decat faptul ca am bateria dusa si ca trebuie schimbata -fapt stiut si de mine;insa nu si alte sfaturi(cred ca mi le castigasem prin acea verificare gratuita care mi se facea la masina)---- CONTRA

    deci ca si o concluzie de 2 ori la service 2 rezultate CONTRA
    2 rezultate PRO rezultat 50%:50%
     
    Ultima editare: 17 Iul 2010

Distribuie pagina asta