1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Coduri erori

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de Marius1978, 23 Iun 2018.

  1. Marius Tudose 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2018
    Mesaje:
    6
    Salut!Am aceeași problemă de ceva timp.Cum ai rezolvat? Mulțumesc frumos!
     
  2. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    347
  3. Amadeusz 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Tulcea, Braila
    Va salut. Revin cu rezolvarea problemei mele, la motor 1.6 cayc, postata mai sus. După un drum lung de munte, 1000 km, s-au aprins din nou cei doi martori, masina nu mai trecea de 1500 turatii. Noroc ca eram aproape de casa si am mai mers asa cu ea aprox 60 km. La tester apare circuit electric defect injector 2. Am schimbat injectorul 2 cu unul SH si nu mai sunt probleme. Motorul merge bine, nu tremură, nu scoate fum. La tester, după schimbarea injectorului, am văzut că DPF-ul este încărcat cu 45 g. A încercat mecanicul sa îi dea regenerare din tester dar nu a reușit, spunând că o sa faca masina această regenerare cand se va încărca filtrul mai mult. E normal asa?

    S-a uitat si la EGR, pe tester, la relanti, îi apărea ca functioneaza la 28%, spunandu-mi că ar fi o problemă dacă ar fi sub 15%. Asa e?

    Va multumesc.
     
  4. Cosmin Prepelita

    Cosmin Prepelita Junior Member

    Înscris:
    19 Mai 2020
    Mesaje:
    0
    Salutare! Sunt nou pe aici si voiam sa va cer ajutorul pentru a-mi explica mai pe indelete si a-mi oferi o posibila rezolvare la cele 2 erori pe care mi le arata masina, o Skoda Octavia 3, 1.6TDI CLHA, 2015
    1. 327940 - Motor for left temperature flap B108C 71 [008] - Actuator Stuck
    2. 6145 - Display and Control Head 1 for Information Electronics B129E 07 [008] - Mechanical failure

    Multumesc frumos! 1.jpg 2.jpg
     
  5. Miky 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    10
    Salutare. De ceva timp am probleme cu deschiderea haionului, adică câteodată nu se deschide in totalitate, se deschide cam 10cm se oprește și se lasă in jos. La o scanare mi-a dat eroarea aceasta și zice ca s-a șters, dar problema persista in continuare.
    Skoda octavia 3 combi CLHA 2014 1.6 77KW 105CP.
    Unde ar putea fi problema?
     
  6. pestik

    pestik 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Pucioasa
    Salutare tuturor!Skoda O3,2014,1.6 TDI ,CLHA.De ceva vreme am urmatoarea eroare la scanarea cu VCDS .
    18825 - Pompă antigel pentru răcire aer de supraîncărcare
    P190E 00 [032] - alimentare
    intermitent - Neconfirmat - Testat de la ştergere de memorie
    împrejurări cod:
    Stare defect: 00000001
    Prioritate defect: 2
    Frecvenţa defect: 1
    rulaj: 252581 km
    Data: 2019.10.06
    timp: 15:24:15

    Turaţie motor: 929.00 /min
    Valoare de sarcină normată: 30.2 %
    Viteza vehicul: 0 km/h
    Temperatura antigel: 13 °C
    Temperatura aer admisie: 14 °C
    Presiune aer ambiental: 950 mbar
    Tensiune terminal 30: 14.840 V
    Numărător procese de adaptare nereuşite conform OBD: 24
    Cantitate aer pe debitmetrul 1.: 46.8 kg/h
    Senzor de temperatură exterioară 1 bloc 1: valoare brută: 10.0 °C
    Temperatura aer_amonte_clapetă_calculată: 0.0 K
    Heater supp.pump 1 bank 1 charg.air cool.circuit: activat.: 10.00

    Mentionez ca eroarea se sterge cu VCDS ,si apare la 2 -3 zile doar dimineata,la prima pornire.Pompa auxiliara la care se face referire mai sus, daca din modulul engine/test dai start ,functioneaza,am verificat,se aude cum zumzaie,am dat si scutul jos si am verificat .
    O parere avizata ar fi foarte bine primita.Multumesc!
     
  7. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    347
    Pompa antigel pentru intercooler defecta.

    This is becoming a common Golf 7 problem and in the winter you will probably get a low heat output problem from the heating system. The pump is a common failure and it can be caused by system debris which is becoming something of an annual pain in the rear silencer with the Golfi 7. Also after the cooling system is opened it must be bled by running the intercooler AND heater matrix booster pump or you will almost certainly get a dry running fault code come up for the heater booster pump and the heating will be very poor.
     
  8. schummyford

    schummyford 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2017
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Simeria
    Am o Skoda Octavia 2.0 tdi dsg af. 2017.Am avut si eu problema mai sus mentionata la selectorul de viteze. Am rezolvat-o astazi la dealerul Protos Auto din Alba Iulia. Cost piesa 190 lei, manopera 90 lei. Totul a durat aprox. 40-50 min. Piesa a venit''de azi pe maine". Foarte multumit de servicii.
     
  9. Dorutu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2019
    Mesaje:
    20
    Știe cineva ce poate însemna parametrii ăștia care mi-au rezultat la o testare cu Torque? Screenshot_2021-03-12-14-05-11-952_org.prowl.torque.jpg
     
  10. puiu.C.pirneci 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Mesaje:
    12
    Buna seara ! azi am fost la un baiat care are VCSD si am urmatoarele erori care nu pot fi sterse si nu stia nici de la ce ot fi. Aveti idee de la ce sunt si daca pot fi sterse? macar cei de la reprezentanta Skoda cu softul lor o pot face ?
     
  11. puiu.C.pirneci 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2018
    Mesaje:
    12
    era ceva la coloana de directie ..o eroare care nu se putea sterge si a necesitat rescrierea softului.. 300 lei
     
  12. pestik

    pestik 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Pucioasa
    Salutare tuturor!

    Revin cu o problema in legatura cu masina mea (Skoda O3,1.6 TDI,105 cp,an 2013, 280 k km).

    Ieri brusc mi-a aparut in bord semnalizarea ca nu se mai incarca bateria,am mers putin s- a stins dupa 15 minute de mers s-a aprins din nou si asa a ramas.Pe tester am urmatoarea eroare:

    8526354 - Generator
    P1B01 00 [009] - Electrical Malfunction
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 1
    Fault Frequency: 15
    Reset counter: 4
    Mileage: 281944 km
    Date: 2021.07.16
    Time: 11:21:41

    Terminal 30 power supply: 11.9 V
    Terminal 15: On

    Sa inteleg ca problema este de la alternator.Se poate inlocui releul cu carbunii sau se schimba alternatorul cu totul.

    Multumesc anticipat!
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare