1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Coduri erori Rapid

Discuție în 'Skoda Rapid' creată de M.Ovidiu, 20 Feb 2020.

  1. M.Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Mesaje:
    3
    Va salut,
    Sunt posesor de Skoda Rapid 2013 1.6 tdi cutie manuala si in urma unei diagnoze computerizate mi-a iesit codul de eroare P15A000 - Senzor Pozitie Neutra -Eroare Electrica ... a mai intampinat cineva aceasta problema? Aveti cunostinte cum se poate rezolva? Am mers la doi mecanici pana acum..nu s-a gasit senzorul nici urcata pe elevator, nici pe deasupra..data bateria jos..etc..

    Va multumesc anticipat.
     
  2. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.365
    Locație:
    Bucharest
    Ai dat de prosti..
     
    M.Ovidiu apreciază asta.
  3. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.743
    Locație:
    Bucuresti
    se schimba un microswitch de la selector.
     
    M.Ovidiu și Little Big apreciază asta.
  4. M.Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Mesaje:
    3
    Revin...In urma nenumaratelor verificari, s-a constatat faptul ca la aceasta masina a fost schimbata cutia de viteze cu una de la ww fara functia strat-stop si lasata mufa scoasa de la senzor. Tin sa mentionez ca inca de cand am achizitionat-o dadea eroare la start-stop in bord... Daca aveti ceva idei cum s-ar putea dezactiva definitiv din soft aceasta functie pentru a nu da cod eroare si nici sa apara in bord..ar fi minunat..

    P218300 Engine Coolant Temperature Sensor 2 Circuit Range/Performance
    active/static - alta eroare identificata in urma undei diagnoze... Masina nu porneste la sfert, sta check engine aprins in bord. Daca stie cineva unde se afla pozitionat mai exact senzorul de temperatura motor ? Am sa revin cu o pozitionare de care as avea idee..va rog sa confirmati..sau nu..

    88148727_200044907981233_5212690743595892736_o.jpg

    Este cumva vreunul din aceste doua? nr. 1 sau nr. 2? Daca nu...pe unde ar fi pozitionat mai exact senzor #2 motor temperatura lichid racire ? Tin sa mentionez ca am achizitionat deja un senzor , mai exact 06a919501a engine coolant sensor.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Mar 2020
  5. M.Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Mesaje:
    3
    Revin...am rezolvat problema si cu P218300 Engine Coolant Temperature Sensor 2 Circuit Range/Performance. Este vb. de senzor temperatura lichid recire #2 ..masina are doi senzori temperatura, amandoi acelasi model-acelasi cod - 06a919501a . Senzorul nr. 1 se afla in spate la clapeta acceleratie. senzorul nr.2 se afla pozitionat pe furtunul de temperatura - se da carenajul de la roata dreapta jos. Sa aveti spor !
     
  6. Ionita Sebastian 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2021
    Mesaje:
    2
    Salutare ! Ma confrunt si eu cu o problema destul de grava aparent (Skoda Rapid 1.4 tdi 90 cp DSG , 2015 / 195.000 km).
    De aprox 1 luna are o usoara trepidatie la pornire, motorul parca merge neuniform. Ieri pe autostrada s-a aprins intermitent spirala galbena si a intrat in limp mode. Am tras pe dreapta, am oprit motorul si am incercat sa o repornesc. Dupa 10 incercari in care a pornit si s-a oprit imediat, a luat-o , dar greoi. Am pus-o pe tester si am eroarea din subiect si foto. De atunci la fiecare pornire face figuri - se opreste motorul de cateva ori pana o ia.
    Am inteles ca problema ar fi pe partea de alimentare (pompa, injectoare, regulator presiune). La aceste motoare mai apare problema cu șpanul ?
    M-ar ajuta mult niste sfaturi, am atasat si poza cu eroarea.

    Multumesc
     
  7. MarianGheorghe Junior Member

    Înscris:
    21 Apr 2023
    Mesaje:
    0
    Salutare,

    Masina Skoda Rapid, motorizare 1.0 TSI, an de fabricatie 2018, cod motor CHZB.
    Recent s-a aprins martorul EPC in bord dupa o perioada de 2 saptamani in care masina nu a fost condusa, dupa doua reporniri s-a aprins si martorul CheckEngine. Am dus masina intr-un service iar pe diagnoza a aparut activ urmatorul cod de eroare: P334B00: Defecțiune mecanică a regulatorului de presiune de încărcare, actuatorul de la turbina defect.
    A mai intampinat cineva aceasta problema la aceasta motorizare sau la alte motorizari TSI? Ati putea sa imi spuneti daca va rog cum s-a rezolvat problema?

    Multumesc,
    Toate cele bune!
     
  8. Rapid2014 Bronze Member

    Înscris:
    13 Aug 2014
    Mesaje:
    215
    Actuatorul este clasic, verifica in dreptul turbinei sa nu-l blocheze ceva. Poate intra mizerie, animalute in compartiment etc.
    Nu trage de el!
    Poti sa si ungi cu vaselina termo, insa in cantitati f. mici, pe varf de surubelnita.
    Turbina o gasesti in spatele motorului: https://www.youtube.com/shorts/m4xZpdS6e6c
     
  9. mircea s 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2023
    Mesaje:
    2
    Salutare,
    Masina Skoda Rapid, motorizare 1.0 TSI, an de fabricatie 2019 , eroare start stop, martor EPC, CheckEngine, cod eroare cilindrul 3:
    10593 - Detectat rateu de ardere la cilindrul 3
    P0303 00 [101] - -
    Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
    împrejurari cod:
    Stare defect: 00000001
    Prioritate defect: 2
    Frecventa defect: 1
    rulaj: 32226 km
    Data: 2023.11.08
    timp: 10:50:14

    Turaþie motor: 1393.50 /min
    Valoare de sarcinã normatã: 31.4 %
    Viteza vehicul: 0 km/h
    Temperatura antigel: 28 °C
    Temperatura aer admisie: 16 °C
    Presiune aer ambiental: 1000 mbar
    Tensiune terminal 30: 14.640 V
    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 79
    Temperatura exterioarã: 16 *C
    Presiune absolutã aer admisie: 71 kPa abs
    Cuplu motor: 16.2 Nm
    Nivel umplere rezervor combustibil: 25.0 l
    B1.S1. Sonda lambda valoare prescrisã: 1.0000
    Filtrul de particule: nivelul de colmatare: 0
    Decuplare_combustibil_în FrânãMotor-Bits 0-7: 0
    schimbat bujii cilindrul 2 cu 3, schimbat bobine inductie 2 cu 3 , defectul ramas pe cilindrul 3....A intalnit cineva asa ceva?
    Multumesc!
     
  10. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.743
    Locație:
    Bucuresti
    DAca nu e un injector cu probleme atunci e o problema mecanica pe acel cilindru. Am o cunostinta cu un seat cu aceleasi probleme, inca nu a mutat injectorul de pe 3 in alt loc.

    NU mai ai garantie? Daca nu, poti incerca la reprezentanta pe culanta.
     
  11. mircea s 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2023
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    A iesit de 3 luni din garantie....o sa mut si injectorul...
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Noi 2023

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare